ktora sluchawka?

Data: 2009-11-28 09:46:22
Autor: G Nowak
ktora sluchawka?
Pytanie stare jak swiat, nudne, sam 100 takich tu przeczytalem ale
madrzejszy nie jestem:(
koniec abo, czas na zmiany, moge miec za darmo N86, N97, Samsungi, LG,
BlackBerry i HTC i cokolwiek tam jeszcze bym chcial w sumie i to mnie
stawia w niekorzystnej sytuacji bo k.... nie wiadomo co wziac:)
Generalnie zalezy mi na 3ch rzeczach, wg priorytetu:
- internet
- GPS
- aparat
zalezy mi zeby dalo sie serfowac jak najlepiej, najszybciej i
najlatwiej, obslugiwac wiele formatow, wiele wtyczek itd... a potem
reszta:(
aktualnie najbardziej sklaniam sie ku N86 bo i abo zmniejszone bedzie i
chyba zadowoli moje wymagania, nie mam szans na iPhona i mam alergie na
SE ale jezeli glosy beda za SE to i takie rozpatrze

Podziele sie swoim doswiadczeniem: Jesli masz zamiar poza tymi wszystkimi zaawansowanymi bzdetami uzywac telefonu do wykonywania polaczen glosowych oraz komponowania wiadomosci tekstowych to bedzie sie to gryzlo z nawigacja, internetem, itp. Sprobuj odebrac telefon czy przeczytac sms na dotykowym Htc w czasie jazdy to bedziesz wiedzial, o czym mowie. Sam wrocilem do rozsuwanej nokii.

--
pozdr

Data: 2009-11-28 11:00:13
Autor: ALEX John Calder
ktora sluchawka?
G Nowak ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A jakiego modelu HTC uzywales? Bo na Touch Diamond to banalnie proste.

--
ALEX John Calder, general lejtnant,
I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sedziego ulicznego;

Data: 2009-11-28 13:29:24
Autor: G Nowak
ktora sluchawka?
[...]

Rafala, tego samego z klawiatura qwerty. Probowales na tym podczas jazdy wybrac osobe, z ktora chcialbys sie polaczyc lub przeczytac sms moze odpisac proste ok? Moze jestem malo sprytny bo dla mnie bylo to wprost awykonalne.

--
pozdr

ktora sluchawka?