ktora sluchawka?

Data: 2009-12-09 10:29:42
Autor: Jan Strybyszewski
ktora sluchawka?
Viking pisze:
- internet
- GPS
- aparat
zalezy mi zeby dalo sie serfowac jak najlepiej, najszybciej i najlatwiej, obslugiwac wiele formatow, wiele wtyczek itd... a potem reszta:(
aktualnie najbardziej sklaniam sie ku N86 bo i abo zmniejszone bedzie i chyba zadowoli moje wymagania, nie mam szans na iPhona i mam alergie na SE ale jezeli glosy beda za SE to i takie rozpatrze

Android... jesli idzie o internet , GPS do czego nawigacji ?

ktora sluchawka?