którą wybrać kratkę wentylacyjną

Data: 2012-08-24 20:32:59
Autor: zlotowinfo
którą wybrać kratkę wentylacyjną
Data: 2012-08-24 15:28:15
Autor: JaMyszka
którą wybrać kratkę wentylacyjną
W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 20:32:59 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
jedne s� p�askie, inne z odstajacymi otworami
jest ich kilka i nie wiem kt�r� wybra�:
http://tnij.org/kratkawentylacyjna

Hę? Widzę coś takiego https://picasaweb.google.com/lh/photo/H0a9YBmmklXZI6IKUlnwHmJlGzJ6Q_oEASx0Qym48HQ?feat=directlink  (http://goo.gl/nnwgp )

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2012-08-24 23:29:30
Autor: Jeffrey
którą wybrać kratkę wentylacyjną
zlotowinfo wrote:
jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
http://tnij.org/kratkawentylacyjna

zależy do czego potrzebujesz

jeffrey

Data: 2012-08-24 23:38:31
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Jeffrey" <spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5037f245$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
zlotowinfo wrote:
jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
http://tnij.org/kratkawentylacyjna

zależy do czego potrzebujesz

do kuchni, nie umiem się zdecydować
otwór kratki jest nad podwieszoną szafką

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-08-26 13:40:58
Autor: Jeffrey
zlotowinfo wrote:
[...]

demontowalna w akceptowalny sposób w celu umycia - w kuchni lepiej umyć nie rzadziej niż 2x do roku
warto żeby miała pochyłe żaluzje  - ja zamontowałem sobie odwrotnie czyli w kierunku sufitu wtedy nie widać dziury z dołu a funkcjonalnie to samo
powinna mieć drobną siatkę pod spodem ale szybciej się zatyka
nie powinna zmniejszać za mocno prześwitu

jeffrey

Data: 2012-08-26 23:20:32
Autor: zlotowinfo
zlotowinfo wrote:
[...]

u mnie tego nigdy nikt nie otwierał z 10 lat
wybieralem kubkiem masy syfu reklamówka wyszła
potem jeszcze odkurzaczem to co zostało

w sumie po co to wszystko, kupiłem wentylator
zamontowałem i stwierdziłem niewielką różnicę

postanowiłem zamontować większy lekko rozkuwając boki
w miejsce 15x20 wstawię 30x30
wkręty, to tylko 6szt, fakt szkoda że nie demontowalna
tylko trzeba odkręcać, ale przecież nie tak często

mam dylemta czy ta z odstajacymi otworami na zewnątrz
jest w czymś lepsza czy daje to samo jak zwykła prosta

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-08-27 07:28:58
Autor: Jeffrey
zlotowinfo wrote:
[...]

ta odstająca mniej zmniejsza światło otworu co czasami jest istotne poza tym często są ładniejsze
no i można tak zamontować żeby nie było widać co jest za tą kratką

jeffrey

Data: 2012-08-25 10:18:49
Autor: Irokez
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k18hcm$thp$1news.task.gda.pl...
jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
http://tnij.org/kratkawentylacyjna

Wybierz taką, którą można łatwo zdemontować i umyć.
Coś w ten deseń http://allegro.pl/kratka-154x154mm-siatka-kolnierz-100mm-mv100vs-i2519525454.html
na ten przykład.

--
Irokez

Data: 2012-08-26 01:11:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:50388a70$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

taka nieszczegolnie, niby nie dużo
ale jednak zmniejsza kwadrat do kola

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-08-26 08:44:39
Autor: zlotowinfo
[...]

no i w sumie trochę mała, miałem jakoś: 15x20
ale chcę trochę większą dla lepszej wentylacji: 30x30
no i trochę musi zachodzić na ścianę by można było dobrze przymocować

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-08-26 18:32:17
Autor: Irokez
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k1cgkl$g7b$1news.task.gda.pl...
[...]

Ale mi nie chodziło o "kup tą" tylko zastanów się, czy będziesz chciał ją kiedykolwiek umyć.
Mi w kuchni kratka brudzi się dość szybko (wiadomo, para, tłuszcze od gotowania itp) i jedyny sposób aby domyć ładnie to zciągnąć panel.
W tej po prostu odpinam ją z zatrzasków i myję.
Te blaszki to trzeba wykręcać śruby.

Tak rzuciłem okiem na aledrogo i nic ciekawego nie widzę, do siebie do domu zresztą też kratki kupiłem w sklepie budowlanym bo po marketach to dziadostwo było.

--
Irokez

którą wybrać kratkę wentylacyjną