które bankomaty drukują kod doładowania?

Data: 2016-10-25 04:03:08
Autor: nowyjestem
które bankomaty drukują kod doładowania?
większość bankomatów umożliwia doładowanie
komórki, ale wymaga wskazania 9 cyfrowego
nr tejże komórki.

czy istnieje sieć bankomatów która drukuje
kilkunastocyfrowy kod doładowania nadający
się do użycia w późniejszym terminie?

Data: 2016-10-25 23:16:54
Autor: Mark
<nowyjestem@poczta.pl> wrote in message news:f534e186-08d9-4725-99d7-e305b2f053f3googlegroups.com...
[...]

Bankomaty grupy BPS czyli banki spółdzielcze.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2016-10-26 07:51:34
Autor: nowyjestem
> [...]

> kilkunastocyfrowy kod doładowania nadający
> się do użycia w późniejszym terminie?

Bankomaty grupy BPS czyli banki spółdzielcze.

a oprócz nich? Czy ktoś wie, jak jest np.
w sieciach euronet albo cash planet?

Data: 2016-10-26 17:11:04
Autor: J.F.
Użytkownik  nowyjestem napisał w wiadomości
> [...]
> się do użycia w późniejszym terminie?

Bankomaty grupy BPS czyli banki spółdzielcze.

a oprócz nich? Czy ktoś wie, jak jest np.

Jeszcze mozna wykorzystac siec sklepow Zabka, Freshmarket, Empik, Biedronka chyba i mase innych.

J.

Data: 2016-10-26 08:41:18
Autor: nowyjestem
W dniu środa, 26 października 2016 17:11:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

>a oprócz nich? Czy ktoś wie, jak jest np.
>w sieciach euronet albo cash planet?

Jeszcze mozna wykorzystac siec sklepow Zabka, Freshmarket, Empik, Biedronka chyba i mase innych.

ok, ale ja pytam tylko i wyłącznie o bankomaty
chcę przyjść z kartą do bankomatu i dostać kod
kilkunastocyfrowy który użyję w późniejszym czasie

Data: 2016-10-27 11:08:13
Autor: J.F.
[...]

A co za roznica - w bankomacie, czy w sklepiku obok ?

J.

Data: 2016-10-27 10:37:34
Autor: nowyjestem
które bankomaty drukują kod doładowania?
A co za roznica - w bankomacie, czy w sklepiku obok ?

bankomat bywa lepszy bo zazwyczaj jest całodobowy

ponadto do bankomatu można przyjść z plikiem debetówek
i po kolei metodycznie wkładać kolejne karty i drukować
sobie kolejne kody - jak przyjdę do sklepu z kilkunastoma
kartami to obsługa będzie patrzeć na mnie jak na dziwaka,
a ludzie stojący za mną w kolejce będą chcieli zamordować
mnie wzrokiem... po co mam wywoływać w ludziach negatywne
emocje, wolę spokojnie pójść na wieczorny spacer i samemu
załatwić swoje sprawy. Ogólnie lubię to co samoobsługowe.

jeszcze lepsza byłaby jakaś www (nie ebay i nie allegro) gdzie płaciłbym kartami za te kody siedząc sobie w domku
przed komputerkiem i popijając kawkę...

ale bankomat daje mi już wystarczającą wygodę samoobsługi

Data: 2016-10-28 10:02:06
Autor: J.F.
które bankomaty drukują kod doładowania?
Użytkownik  nowyjestem napisał
A co za roznica - w bankomacie, czy w sklepiku obok ?
bankomat bywa lepszy bo zazwyczaj jest całodobowy

Zabka tez dlugo otwarta :-)

[...]

Dziwne troche wymaganie ... skad tych kilkanascie kart ?

Prosisz o nascie doladowan, wyciagasz jedna karte i placisz :-)

a ludzie stojący za mną w kolejce będą chcieli zamordować
mnie wzrokiem... po co mam wywoływać w ludziach negatywne

Do bankomatow tez bywaja kolejki. No ale mozna pojsc o trzeciej w nocy :-)

emocje, wolę spokojnie pójść na wieczorny spacer i samemu
załatwić swoje sprawy. Ogólnie lubię to co samoobsługowe.

Ogolnie rozumiem, ale juz bys dawno kupil te kody :-)

J.

Data: 2016-10-29 10:01:10
Autor: WAM
które bankomaty drukują kod doładowania?
On Fri, 28 Oct 2016 10:02:06 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Korzystanie z p.b.b zobowiązuje :)
A na każdej karcie minimalną liczbę transakcji w miesiącu trzeba
zrobić ;) Ale czy doładowania w bankomacie się liczą?

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-10-29 11:29:10
Autor: nowyjestem
które bankomaty drukują kod doładowania?
> skad tych kilkanascie kart ?
Korzystanie z p.b.b zobowiązuje :)

zgadza się :)

A na każdej karcie minimalną liczbę transakcji w miesiącu trzeba zrobić ;)

albo częściej: minimalną kwotę. Brakuje
do zwolnienia z opłaty np. 9,27zł ale
nie chcesz doładowywać komórki dzisiaj
bo jak doładujesz za 3 dni to środki
będą dłużej ważne. Kupujesz sobie kod
za tę dyszkę i użyjesz wtedy gdy będzie
naprawdę potrzebny

Ale czy doładowania w bankomacie się liczą?

tak, przećwiczone wielokrotnie.
traktowane są na równi z fizycznym sklepem.
nawet te nieliczne karty które nie pozwalają
na uwzględnienie transakcji internetowych
uwzględniają bezgotówkowe doładowanie w ATM

Data: 2016-10-29 11:40:14
Autor: Kris
W dniu sobota, 29 października 2016 20:29:11 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
> [...]

nawet te nieliczne karty które nie pozwalają
na uwzględnienie transakcji internetowych
uwzględniają bezgotówkowe doładowanie w ATM

Ja pi....e. Wy to tak ba poważnie? Czasu swego nie szanujecie?

Data: 2016-10-29 13:04:25
Autor: nowyjestem
> [...]
> na uwzględnienie transakcji internetowych
> uwzględniają bezgotówkowe doładowanie w ATM

Wy to tak ba poważnie? Czasu swego nie szanujecie?

jesteśmy altruistami i szanujemy bardziej cudzy czas
niz własny - nie blokujemy kolejki w biedronce np. ;)

Data: 2016-10-29 13:08:24
Autor: nowyjestem
W dniu sobota, 29 października 2016 22:04:26 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

jesteśmy altruistami i szanujemy bardziej cudzy czas
niz własny - nie blokujemy kolejki w biedronce np. ;)

a tak poważnie, to jeśli idziemy na spacer i mamy możliwość podejść do bankomatu i sami się obsłużyć
to czemu nie skorzystać z takiej wygodnej możliwości?

Data: 2016-10-29 13:42:23
Autor: Kris
które bankomaty drukują kod doładowania?
W dniu sobota, 29 października 2016 22:08:25 UTC+2 użytkownik >
a tak poważnie, to jeśli idziemy na spacer i mamy możliwość podejść do bankomatu i sami się obsłużyć
to czemu nie skorzystać z takiej wygodnej możliwości?
Tylko po co?
Też na spacery chodzę. Ale spacer Pd bankomat?

Data: 2016-10-29 17:25:25
Autor: nowyjestem
które bankomaty drukują kod doładowania?
Też na spacery chodzę. Ale spacer Pod bankomat?

spacer jako zadanie główne, podejście do bankomatu
przy okazji

Data: 2016-10-30 00:38:33
Autor: Kris
W dniu niedziela, 30 października 2016 02:25:27 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
> Też na spacery chodzę. Ale spacer Pod bankomat?

spacer jako zadanie główne, podejście do bankomatu
przy okazji

Kupowanie doładowań w bankomacie używając kilkanaście kart. Fajny spacer, fajna okazja?

Data: 2016-10-30 05:36:55
Autor: nowyjestem
które bankomaty drukują kod doładowania?
> przy okazji

Kupowanie doładowań w bankomacie używając kilkanaście kart. Fajny spacer, fajna okazja?

każdy ma to co lubi ;)

Data: 2016-10-29 13:41:11
Autor: Kris
[...]

A tak z ciekawości zapytałem.
Od nastu lat mam jedną debetowe, kredytowi nigdy nie miałem i żyje nie najgorzej.
Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i drukowania koda.
Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto.

Data: 2016-10-30 12:03:58
Autor: Akarm
W dniu 29.10.2016 o 22:41, Kris pisze:
Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i drukowania koda.
Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto.

Tak z ciekawości zapytam: co to za operator i jaka taryfa? Bo ja płacę 19zł.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-30 11:38:28
Autor: Kris
W dniu niedziela, 30 października 2016 12:04:20 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]
> Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto.

Tak z ciekawości zapytam: co to za operator i jaka taryfa? Bo ja płacę 19zł.
15zł to opłata za ROR.
Telefon mam w abonamencie.

Data: 2016-10-30 23:34:42
Autor: Akarm
W dniu 30.10.2016 o 19:38, Kris pisze:
[...]

Abonament telefoniczny w banku?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-31 00:52:17
Autor: J.F.
Dnia Sun, 30 Oct 2016 11:38:28 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

I mowisz, ze warto ?
Ciekawe za co, bo wszak tyle darmowych kont ...bylo, i ciagle jest ...

J.

Data: 2016-10-30 23:37:29
Autor: Kris
które bankomaty drukują kod doładowania?
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 00:51:55 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
..

I mowisz, ze warto ?
Wg mnie warto.
Ciekawe za co,
Za wszystko- za konto, dwie karty do niego(moja i żony), www. przelewy itp
 bo wszak tyle darmowych kont ...bylo, i ciagle jest ...
Zmiana banku/ zmiana konto to zmiany stałych zleceń, definiowanych odbiorc?w itp. No i utrata historii transakcji. Wiem że zarchiwizować można itp ale leniwy jestem;) A kompy zmieniam częściej jak bank to i archiwum by wzięło po drodze. Tak jak wcięło zdjęcia ze ślubu;(
Zresztą wg mnie równowartość flaszki wina to akceptowalny koszt.
Pewnie są jeszcze darmowe konta ale coś za coś zawsze. Aby było darmowe jakieś limity do wyrobienia/ilości transakcji itp. A ja na spacer idąc nie lubię przy okazji doładowań w bankomacie kupować kilkunastoma debet?wkami płacąc?

Data: 2016-10-31 10:33:58
Autor: J.F.
Dnia Sun, 30 Oct 2016 23:37:29 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

Jak najbardziej ... ale po co przeplacac ? Jakbys tak od poczatku mial darmowe konto, to zobacz, ile by sie
uzbieralo przez lata.

Pewnie są jeszcze darmowe konta ale coś za coś zawsze.

Jak na razie nie wymieniles nic, za co by warto placic.

Aby było darmowe jakieś limity do wyrobienia/ilości transakcji itp.

Latwe do wykonania.
Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.

No coz, rynek sie zmienia - banki po obcieciu prowizji z kart i
docisniete podatkiem beda podnosic oplaty, klienci beda zamykac
niepotrzebne konta. Zaczynajac od najdrozszych :-)

A ja na spacer idąc nie lubię przy okazji doładowań w bankomacie
kupować kilkunastoma debet?wkami płacąc?

Jak najbardziej rozumiem.
Ale zamieniac pieniadze na niepotrzebne doladowania - dziwne troche.
Chyba ze sprzedac potem na allegro.

J.

Data: 2016-10-31 03:21:02
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 10:33:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Jak najbardziej ... ale po co przeplacac ? Jakbys tak od poczatku mial darmowe konto, to zobacz, ile by sie
uzbieralo przez lata.
Ano wiem
Gdybym zamiast abo w telefonie miał prepaida, zmieniał opertorów w zależności od promocji itp tez bym pewnie oszczędności generował.Z 10-15zł miesięcznie pewnie bym zyskał. Ale w zamian doładowania, nocne spacery do bankomatów aktywacja pakietów, formalności przy przenoszeniu nr itp. Ciekawsze rzeczy w życiu można robić
To samo z dostawca programów telewizyjnych- tez miesięcznie płace a pewnie można i tam zaoszczędzić.
Co do 15zł za ROR Powiedzmy że koszt ten jest dla mnie akceptowalny. Mam wszystko w jednym miejscu, historie naście lat do tyłu, przyzwyczajony zresztą jestem.
Wole się skopić na tym jak to dodatkowe 15zł zarobić niż kombinować z ze zmiana konta.
Jak na razie nie wymieniles nic, za co by warto placic.
Każdy ma jakiś swój punkt widzenia.
Traktuje bank jak każdego innego usługodawce
Bank udostępnia mi system transakcyjny, karty, przelewa pieniądze gdzie mu zlecę, obsługuje moje płatności kartą itp więc 15zł jest dla mnie akceptowalne

Latwe do wykonania.
I szybko się zmienia. Przegapię na pl.misc.banki post w stylu "ewakuacja wprowadzili opłaty" i darmowość sie skończy. I znowu zmiana banku itp
Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.
Ot to. Poniektórzy tutaj mają pewnie konta pozakładane w kilkunastu nawet bankach. Takie hobby- nic mi do tego.
No coz, rynek sie zmienia - banki po obcieciu prowizji z kart i
docisniete podatkiem beda podnosic oplaty, klienci beda zamykac
niepotrzebne konta. Zaczynajac od najdrozszych :-)
Nie mam niepotrzebnych kont wiec problem mnie nie dotyczy

Jak najbardziej rozumiem.
Ale zamieniac pieniadze na niepotrzebne doladowania - dziwne troche.
Hobby takie
Albo pralnia;)
Chyba ze sprzedac potem na allegro.
Bezstratnie raczej się nie da. więc pralnia;)

Data: 2016-10-31 04:59:40
Autor: Kris
które bankomaty drukują kod doładowania?
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 12:16:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

A poza tym platnosci faktur tez trzeba pilnowac.
Kiedys PZ, teraz przy nolimicie(stała kwota abonamentu) stałe zlecenie
Moze warto sie zainteresowac :-)
dopóki oferta mi odpowiada to nie mam motywacji do zmian.
Ja to rozumiem ... ale po co przeplacac ?
Czasami kolega wpadnie flaszkę wypić
Flaszkę kupuje w sklepie który jest z 300 metrów od chaty, Ta sama flaszka w oddalonym o 2km Kauflandzie jest z 5zł tańsza. Ale leniwy jestem;) Piwo czasami w barze wypije płacąc 5-6zł a w sklepie niedaleko domu 2zł kosztuje;)

Nie uwazales jak robiles to teraz musisz chwalic :-)
Zainspirowałeś mnie. Wieczorkiem z nudów zerknę ile za konto płaciłem na początku i jak tam te ceny się zmieniały.
Strasnie duzo roboty z ta zmiana konta, normalnie juz nie ma czasu
muslec jak zarobic
Co tam kto lubi. Chyba nigdzie nie napisałem że moje rozwiązanie jest najlepsiejsze dla wszystkich;) Jeden znaczki zbiera inny jest filatelistą.

Nie mowie nie ... ale obok jest to samo taniej, a wrecz za darmo :-)

Za chwile to obok będzie płatne a za darmo będzie obok obok;)
Praktycznie wszystko gdzieś obok można znależć taniej. Kolega Eneuel o cenach mleka możne napisze.
Zmienię ROR jak przestanę być zadowolony z obecnego. Dopóki mi pasuje to nie zamierzam zmieniać

Jasne, lepiej caly czas placic wygorowana stawke.
Wygorowana to pojęcie względne. Dla mnie jest akceptowalna.
Dostajesz tam chociaz kawe i ciastka przy wizycie ? :-)
Zdarzyło się
Poza tym ... im wiecej ewakuacji, tym banki sie bardziej zastanowia
nad oplatami.
Nie cxzuje w sobie jakiejś misji naprowadzania banków na lepszą drogę
Ale moze powstrzyma to banki przed nadmiernymi oplatami.
Coraz mniejsza ta konkurencja między bankami. Chyba żaden bank nie przybył w ostatnich latach a kilka jak nie kilkanaście się połączyło/przejeło. Do tego chyba ze dwa upadły

Czasem lepiej stracic 3 zl na doladowaniu niz 15 zl na oplacie za
konto :-)
To tak jak z tą flaszką.
Do Kauflanda bezkosztowo mogę rowerkiem w 5 minut dojechać i piataka zaoszczędzić. Ale nie zawsze się chce.

Data: 2016-10-31 09:04:58
Autor: Kris
które bankomaty drukują kod doładowania?
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 16:13:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

BZ bierze 0, ale za karte 7zl (mozna ominac). PKO BP wciska "konto za
zero", a za 18 zl to masz bezplatne bankomaty za granica.
CA 4.90 +3.90 za karte, ale sa i darmowe.
Czyli Sam widzisz że tak darmo to trudno znaleźć. Przyjmując optymistycznie 5zl  to z dychę przepłacam.
A ty nagle wyjezdzasz z 15 zl i mowisz ze nieduzo.

Napisałem że "niedużo"?
No to bedziesz placil, za to, zeby u nich lepsze marmury byly :-)
Za tel płace, za tv płace, za śmieci płace i jeszcze coś pewnie by się znalazło to i za ROR zapłacę.

Data: 2016-10-31 22:47:23
Autor: J.F.
Dnia Mon, 31 Oct 2016 09:04:58 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

Odwrotnie. Poszukalem tam, gdzie wiem, ze sa oplaty.
A i tak sie trzeba naszukac, bo wszyscy sie chwala darmowymi :-)

A szukalem po to, zeby pokazac, ze nawet na tle platnych bankow, to
15zl jest duzo. Wygorowana cena po prostu.

No to bedziesz placil, za to, zeby u nich lepsze marmury byly :-)
Za tel płace, za tv płace, za śmieci płace i jeszcze coś pewnie by się znalazło to i za ROR zapłacę.

Nie mowie nie, pewnie sam bym tak pisal ... gdyby nie bylo odwrotnie.
Nie dosc, ze placic nie trzeba to czesto bank placi :-)

J.

Data: 2016-11-01 16:21:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"J.F." 1qu7jlr52b6ea.1t3hk03b2vu8$.dlg@40tude.net

Odwrotnie. Poszukalem tam, gdzie wiem, ze sa oplaty.

Słabo szukasz -- (mój ojciec) ma debetówkę w BZ za
freeko -- nie wiem, jak długo jeszcze. ;) Na razie
nie widać obciążeń...

A i tak sie trzeba naszukac, bo wszyscy sie chwala darmowymi :-)

Prawie wszyscy biorą za debetówki -- szmal bądź obroty czy jakoś inaczej...

Nie mowie nie, pewnie sam bym tak pisal ... gdyby nie bylo odwrotnie.
Nie dosc, ze placic nie trzeba to czesto bank placi :-)

I to hojnie!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Postscriptum: Dunaj nadal odpoczywa... Może zmarł?... Na Dziewiczym LTE żyje się
              nieźle, choć raczej ;) bez filmów... Mam jeszcze spore zapasy limitowe...
Mniej wymagający użytkownicy mogą obywać się bez drucianego netu... Co do szklanek
z oranżadą... Po co mi 100 Mb/s czy 600 Mb/s teraz? Zaś za jakiś czas tyle będą oferowały
LTE/5G i WiFi_ac itp. -- czyżby zatem dni ,,stacjonarnego'' dostępu do netu kończyły się?
HotSpot na Overmaxie ,,zasila'' bez trudu mieszkanie z najdalszych/skrajnych miejsc...
Max Asusa chyba zezwala na wymianę SIMek bez wyłączania -- ,,odkryłem'' to, gdy spadł
mi na podłogę :) tak, że wypadły zeń SIMki... Po prostu zsunął się z łóżka dosłownie
na moich oczach... Zaraz, może za dwa, spróbuję włożyć weń SIMkę Pomarańczy z jej
rejestracyjnym bonusem...

Data: 2016-11-02 10:51:24
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nvabtn$pjq$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Sam mam za friko, al specjalnie podalem te platna, zeby bylo widac relacje cenowe.
Porownywac 15 zl do 0 trudno, ale do 7zl to juz wyraznie widac, ze wygorowana cena :-)

A i tak sie trzeba naszukac, bo wszyscy sie chwala darmowymi :-)
Prawie wszyscy biorą za debetówki -- szmal bądź obroty czy jakoś inaczej...

Obroty nie sa problemem, jesli ktos normalnie uzywa konta, to te limity wyrabia.

I tylko kolekcjonerzy kont i kart musza czasem wyskoczyc do bankomatu kupic doladowania :-)

(P.S. Ja limit transakcji w BZ zalatwiam w biletomatach. Chca 5 transakcji, 3zl kosztuje jeden bilet, a kiedys sie przyda, nawet jesli zazwyczaja jade samochodem).

J.

Data: 2016-11-02 19:22:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"J.F." 5819b71b$0$5163$65785112@news.neostrada.pl

Porownywac 15 zl do 0 trudno, ale do 7zl to juz wyraznie widac, ze wygorowana cena :-)

Porównując 15 zł do -kilkudziesięciu...

     "Eneuel Leszek Ciszewski" nvctqg$472$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
     > za aktywne konto (założenie i 1 logowanie w ciągu pierwszych 3 miesięcy od założenia)

     >  - za założenie i prowadzenie konta,
     >  - za wydanie i obsługę karty,
     >  - za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.

     > https://clk.leadexpert.pl/click?c=qtwZcJVD&cr=czJik3ak&s=XPR7P2Hl <-- lokata 4%

     >  - Oprocentowanie w skali roku 4%
     >  - Lokata do 10 000 zł
     >  - Na 3 miesiące

     > https://clk.leadexpert.pl/click?c=6urGOdQx&cr=CvA4etAq&s=XPR7P2Hl <-- oszczędne
     > za aktywne konta (założenie i 1 logowanie w ciągu pierwszych 3 miesięcy od założenia)

     + Wszystko po 4 dychy (razem 3x40) ode mnie **w razie czego**.

Co do obsługi -- nie gwarantuję bezproblemowości, ale IMO wiśnie są wystarczającą rekompensatą.

Obroty nie sa problemem, jesli ktos normalnie uzywa konta, to te limity wyrabia.

Mille dawał (może nadal daje) 360 pln bądź 420 pln poleconemu.
Tam warunki bezpłatności są bardzo łatwe.
I to ten bank kwalifikuje się do słów:

  pokaż mi swoją wiarę bez uczynków a ja pokażę ci moją wiarę płynącą z moich uczynków

  wierzysz, że jest jeden Bóg, lecz złe duchy też wierzą -- i drżą ze strachu

Mille odwiedził mnie, gdy chorowałem, karmił, gdy skończyło się Dobre z jego keszbeczną szarytką?...
Dał limit (40kpln) za free na tydzień w miesiącu przez rok.

Prawdziwą wiarę okazuje się uczynkami: głodnych karmiąc, chorych odwiedzając, głupich ucząc mądrości...

IMO handlowcy galeriowi i bankierzy zasługują na zbawienie ich dusz. :)
Opy telefoniczni dają łączność za free...

I tylko kolekcjonerzy kont i kart musza czasem wyskoczyc do bankomatu kupic doladowania :-)

Ja właśnie wejdę w problem braku debetówek -- chyba, że Mille da jakąś promocję...
Krokodyla zamierzam zabić -- i tak za długo żyje...
Toyotę zgłosiłem do złomowania... Po co trupy na ulicach?... ;)

Mam kredytówki -- na 3/4 setki kpln bez konieczności płacenia...

Może Prezydent Sygma znów coś da...

(P.S. Ja limit transakcji w BZ zalatwiam w biletomatach.

Dla mnie BZ jest bezpłatny, nie licząc 4% do 4kpln i wisienek
obficie wypłaconych, choć wbrew ;) regulaminom...

Morawiecki okradł, lecz na Morawieckim świat nie skończył się...

Chca 5 transakcji, 3zl kosztuje jeden bilet, a kiedys sie przyda, nawet jesli zazwyczaja jade samochodem).

Gdy przejeżdżam obok Lidla -- mam dwie transakcje. Najpierw płacę
za to, co wezmę w ręce, później płacę za to, co włożę do wózka. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.biz.pl  '.O_'

Postscriptum: Dunaj nadal odpoczywa... Zużywam 100 GB od Oramge... Marni mi to idzie...
              Jedynie w filmach jest nadzieja... 100 GB to bardzo dużo!

Data: 2016-10-31 13:26:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"Kris" 35808946-4e46-4025-b6c7-b4a5f7438a73@googlegroups.com

: Praktycznie wszystko gdzieś obok można znależć taniej.
: Kolega Eneuel o cenach mleka możne napisze.

Najlepsze mleko z 2% tłuszczu w cenie około 180 groszy za litr.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-31 16:14:19
Autor: J.F.
Dnia Mon, 31 Oct 2016 04:59:40 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 12:16:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

A poza tym platnosci faktur tez trzeba pilnowac.
Kiedys PZ, teraz przy nolimicie(stała kwota abonamentu) stałe zlecenie

Nadal trzeba. no chyba, ze ktos nie ma problemu debetu na koncie ...
rozliczeniowym.

[...]

Owszem ... i dlatego trzeba bylo zmienic po pierwszej podwyzce, bo
teraz to moze byc za pozno  :-)

[...]

CA 4.90 +3.90 za karte, ale sa i darmowe. A ty nagle wyjezdzasz z 15 zl i mowisz ze nieduzo.

Data: 2016-10-31 11:50:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"Kris" eb078f5e-62ab-4d45-bfb0-11728d219bce@googlegroups.com

: Bank udostępnia mi system transakcyjny, karty, przelewa
: pieniądze gdzie mu zlecę, obsługuje moje płatności kartą
: itp więc 15zł jest dla mnie akceptowalne

Bank zarabia na obrocie pieniądza.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-31 12:16:24
Autor: J.F.
Dnia Mon, 31 Oct 2016 03:21:02 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

Niekoniecznie.

Ale w zamian doładowania, nocne spacery do bankomatów

W zaleznosci od czasu i operatora - wcale nie takie uciazliwe to bylo.

A poza tym platnosci faktur tez trzeba pilnowac.

aktywacja pakietów,

Owszem, ale znow - roznie bywa.

formalności przy przenoszeniu nr itp.

Abonament tez trzeba przedluzyc. OK, nie zawsze.

[...]

Ja w mbanku tez, a nie place :-)
A przyzwyczajenia ... kiedys cie zmigruja na nowy, lepszy interfejs
:-)

Data: 2016-10-31 12:36:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"J.F." 80p443a0i3vi$.1ndnxn4cu4i4y.dlg@40tude.net

Ja w mbanku tez, a nie place :-)
A przyzwyczajenia ... kiedys cie zmigruja na nowy, lepszy interfejs

Banki łączę się i (rzadziej) rozpadają.
[a nas -- wiedzie siedem demonów co nami się karmią]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-31 11:58:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"J.F." 7nuz4e1dwmjk$.1mvugvol1haqd.dlg@40tude.net

Aby było darmowe jakieś limity do wyrobienia/ilości transakcji itp.

Latwe do wykonania.
Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.

W Citi i Mille -- bardzo łatwe.

       Otwórz konto w Banku Millennium, korzystaj z niego, a 60 zł premii będzie
       Twoje. Dodatkowo, płacąc kartą lub BLIKIEM możesz zdobyć 60 zł premii
       miesięcznie przez 6 miesięcy - to nawet 360 zł zwrotu na Twoje nowe konto.

       Kliknij w link z kodem i otwórz Konto 360:
           https://polecam.bankmillennium.pl/?id=205229

       Szczegóły promocji znajdziesz tutaj:
           https://www.bankmillennium.pl/polecam/regulamin

Chyba dziś jest już późno na tę promocję.

W innych bankach też, ale warunnki tam zmieniają się szybko.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-31 11:56:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"Kris" e8d6920c-8105-47de-87e8-33ec16ea95d6@googlegroups.com

: jestem;) A kompy zmieniam częściej jak bank to i archiwum
:  by wzięło po drodze.

Nie słyszałeś o możliwości kopiowania informacji pomiędzy kompami?
Ja kopiowałem/kopiuję od czasu, gdy kompy były duże jak szafy ubraniowe. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-31 07:49:48
Autor: cef
W dniu 2016-10-30 o 19:38, Kris pisze:
[...]

A co jest w telefonie?
(w sensie jakie usługi zawiera w tych 15zł)

Data: 2016-10-31 00:32:10
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 07:49:47 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> 15zł to opłata za ROR.
> Telefon mam w abonamencie.

A co jest w telefonie?
(w sensie jakie usługi zawiera w tych 15zł)

15zł to opłata za ROR
Telefon to insza inszość nic do tych 15zł nie ma- od 17 już chyba lat w abonamencie w tmobile(wcześniej era gsm)

Data: 2016-10-31 11:52:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"Kris" 8da51735-a2cf-414f-95bb-3875839ad11f@googlegroups.com

: Telefon to insza inszość nic do tych 15zł nie ma- od 17
: już chyba lat w abonamencie w tmobile(wcześniej era gsm)

W TiMobajlu chyba można mieć telefon za free,
o ile korzysta się z ich usług bankowych.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-31 17:10:10
Autor: cef
W dniu 2016-10-31 o 08:32, Kris pisze:
[...]

A to jakoś niejasno napisałeś.
Myślałem, że 15 zł jest atrakcją jeśli zawiera usługi bankowe i telefon.
A tak, to masz normalny rachunek bankowy za 15zł i do tego jeszcze musisz wyrabiać jakieś limity. Tego już nie rozumiem, ale jak to mawiają,
kto bogatemu zabroni.

Data: 2016-10-31 09:26:39
Autor: Kris
które bankomaty drukują kod doładowania?
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 17:10:10 UTC+1 użytkownik cef napisał:
)

A to jakoś niejasno napisałeś.
Tak wyszło
Myślałem, że 15 zł jest atrakcją jeśli zawiera usługi bankowe i telefon.
A tak, to masz normalny rachunek bankowy za 15zł i do tego jeszcze musisz wyrabiać jakieś limity.
Nie muszę nic wyrabiać. Dlatego miedzy innymi pasuje mi płacić 15zł
Tego już nie rozumiem, ale jak to mawiają,
kto bogatemu zabroni.
J.F pisze że można niby za darmo, 7-10zł konto mieć tyle że trzeba coś tam wyrabiać, omijać. Żeby dyche zaoszczędzić nie dla mnie zabawa.

Data: 2016-10-31 12:50:20
Autor: Dawid Rutkowski
które bankomaty drukują kod doładowania?
Pewnie dałoby się znaleźć coś całkiem za darmo, tylko
szukać się nikomu nie chce.
  Rozumiem Twoje podejście. Ja nawet nie wiem ile dokładnie musiałbym zapłacić,
bo nie chce mi się sprawdzać.

Ja ostatnio sprawdzałem, bo się okazało, że jedynym backupem, gdyby mi się deutsche bank zbiesił i opłaty za konto wprowadził (za debetówki opłaty są, więc nie mam, ale mam pod domem oddział z bezplatną kasą), byłby mBąk, a nie wiem, czy bym pasiasty ST strawil na dłuższą metę - bo trzymam tylko ze względu na darmową debetówkę, kyóra niestety nie jest już do dostania.

Także możliwość znalezienia darmowca musi mieć część wspólną z oczekiwaniami.
Darmowy jest smart, ale tu oddziałówniet - choć teraz się zmienia w nest i zobaczymy, co zmienią.

Jest sympatyczna popierdółka VW Bank.
To oczywiście wtedy, gdy zależy absolutnie na debetówce darmowej bez warunków (ale niestety też bez możliwości płacenia w necie - chociaż karta ma CVV2) - tutaj jedynym jest to, że darmowe są wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL, ale suma musi być >=400zł, inaczej wypłata kosztuje 1,50zł.
I ew. może być problem z wpłatami, jeśli ktoś potrzebuje nosić gotówkę do banku, jest tylko jeden "oddział" w całej PL, oczywiście w DC.
Jednak minus musi być - nie prowadzą kont wspólnych.

Kont darmowych bez debetówki można jeszcze kilka znaleźć, m.in. dbNet, inteligo, mBąk, kantor aliora (ale tutaj nie dostaniesz debetówki do konta w PLN nawet jakbyś chciał) - z tych obsługa kasowa za darmo jest w db i aliorze, w inteligo darmowe tylko wpłaty (wypłaty w bankomatach darmowe z apką iko/blik), w mBąku wiadomo - bezpłatne wypłaty w bankomatach apką, wpłaty we wpłatomatach zastrzeżoną debetówką.

Jeśli zgoda na mikre warunki dla debetówki to albo inteligo - zapłacenie 100zł/mc zwalnia z opłaty, albo milek - wystarczy jedna zapłata w miesiącu, ew. mBąk, gdy masz jeszcze jego kredytówkę, którą płacisz min. 5 razy w miesiącu.

W zestawieniu brak pekao, wbk, ing, getoutu, raifiego, bgż+bnp, boś, eurobanku - opisywałem te, którymi się na tyle interesowałem, by radzić. Jeśli PKO to w wersji inteligo, "duże" ma wg mnie marną ofertę, choć może komuś podpasuje. citek darmowych kont nie ma. Aliora poważnie nie traktuję. No i jeszcze są takie popierdółki jak pocztowy, toyota, ca - może tam coś ciekawego da się znaleźć.

Data: 2016-10-31 22:57:11
Autor: cef
[...]

Dzięki za to zestawienie.
Akurat debetówkę mam właśnie w Inteligo i spokojnie ten wymagany obrót
kartą wyrabiam. Spokojnie wyrabiam też obrót kredytówką z innego banku
Jedyna karta za którą płacę to eurowy MC.

Data: 2016-11-01 03:18:28
Autor: Akarm
W dniu 31.10.2016 o 20:50, Dawid Rutkowski pisze:
Także możliwość znalezienia darmowca musi mieć część wspólną z oczekiwaniami.

O co chodzi z tym, że część wspólną z oczekiwaniami musi mieć także możliwość znalezienia darmowca? To brzmi bardzo niezrozumiale.
Możesz po polsku wytłumaczyć?

Jest sympatyczna popierdółka VW Bank.
ale niestety też bez możliwości płacenia w necie

Wydaje mi się, że płaciłem. Ale głowy nie dam, od kilku lat nie używam karty VW.

I ew. może być problem z wpłatami, jeśli ktoś potrzebuje nosić gotówkę

Są przecież wpłatomaty

jest tylko jeden "oddział" w całej PL, oczywiście w DC.

Co to znaczy DC?
Bo w Warszawie oddział jest na pewno.

Jednak minus musi być - nie prowadzą kont wspólnych.

Kont darmowych bez debetówki można jeszcze kilka znaleźć, m.in. dbNet,

Ja do konta dbNET mam debetówkę bezpłatną, tę z Einsteinem. :)

Kiedy już mi się skończy ważność karty w T-Mobile, to chyba zostanę tylko przy VW i DB. A to z powodu niskiej renty oraz całkowitej i bezwarunkowej darmowości tych kont. Gdybym mógł pracować, to na pewno korzystałbym z kont, na których bym dodatkowo zarabiał.
A jeśli wszystkie banki wprowadziłyby opłaty, to naturalną koleją rzeczy posługiwałbym się żywą gotówką. Według mnie, za możliwość obracania moimi pieniędzmi to bank powinien mi płacić, a nie ja bankowi.
Ale są również i tacy ludzie, którzy za naturalne uważają płacenie za to, żeby firma korzystała z ich pieniędzy. :D
I tak ma być, o gustach się nie dyskutuje.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-01 09:53:56
Autor: cef
W dniu 2016-11-01 o 03:18, Akarm pisze:

A jeśli wszystkie banki wprowadziłyby opłaty, to naturalną koleją rzeczy
posługiwałbym się żywą gotówką.

Nawet jeśli to by wychodziło drożej niż korzystanie z banku?
(pomijam już czy mówimy o opłacie za prowadzenie rachunku,
którą to opłatę można uważać za branie kasy za obracanie pieniędzmi klienta
czy o opłacie za kartę, gdzie nie tak łatwo już jest stwierdzić, która strona umowy daje  jakby coś więcej )

Data: 2016-11-01 11:28:54
Autor: Akarm
W dniu 01.11.2016 o 09:53, cef pisze:
W dniu 2016-11-01 o 03:18, Akarm pisze:

A jeśli wszystkie banki wprowadziłyby opłaty, to naturalną koleją rzeczy
posługiwałbym się żywą gotówką.

Nawet jeśli to by wychodziło drożej niż korzystanie z banku?

Oczywiście że nie, przecież nie jestem idiotą.
Ale trudno mi sobie wyobrazić sytuację, że płacenie pieniędzmi byłoby obarczone większymi kosztami, niż płacenie kartą. Jest wprost przeciwnie: w sklepach zdarzało mi się uzyskiwać niższą cenę kiedy wyciągałem z portfela gotówkę zamiast karty.
Kłopot mógłby być jedynie przy płaceniu na odległość. ;)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-01 12:58:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2016-11-01, Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:

[...]

Ale trudno mi sobie wyobrazić sytuację, że płacenie pieniędzmi byłoby obarczone większymi kosztami, niż płacenie kartą.

Oczywiście że jest obarczone większymi kosztami, tylko obecnie nie wszędzie
są one do uniknięcia.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2016-11-01 14:41:51
Autor: Akarm
W dniu 01.11.2016 o 12:58, Wojciech Bancer pisze:
Oczywiście że jest obarczone większymi kosztami, tylko obecnie nie wszędzie
są one do uniknięcia.

Czyli: handlarze są idiotami, bo wolą pieniądze do ręki.
A jeszcze opuszczają cenę przy płatności gotówką.
To już kompletny kretynizm.
Nic dziwnego, że narzekają, skoro muszą dokładać do interesu.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-01 16:08:16
Autor: Wojciech Bancer
On 2016-11-01, Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:

[...]

Czyli: handlarze są idiotami, bo wolą pieniądze do ręki.

Jeny, kolejny oburzony. Nie umiesz argumentami, tylko od razu od idiotów?

A jeszcze opuszczają cenę przy płatności gotówką.
To już kompletny kretynizm.

Skoro tak twierdzisz.

W sytuacji kiedy MUSISZ ponosić koszt gotówki (bo jeszcze nie jesteśmy
na etapie kiedy możemy z tego zrezygnować), to nie ma tematu "albo",
"albo" i porównania które obserwujesz sobie możesz o kant dupy.

Ale jak nie musisz, to gotówka oznacza koszt w postaci:
 - kosztu jej zabezpieczenia i urządzeń do jej przechowywania
 - kosztu czasu pracownika do jej obsługi (kasjer)
 - kosztu błędów ludzkich
 - czas transakcji (dużo drobnych = lepszy paypass niż gotówka)
Im większy jesteś lub im więcej drobnych transakcji masz, tym większy to jest koszt a tym mniejszy jest koszt obsługi kartowej.

Istnieje też sporo firm obracających się jedynie w przestrzeni b2b, gdzie zapłacisz wyłącznie przelewem, gdzie gotówka nie jest przyjmowana (chyba że
w transakcjach "szarych").

Ktoś mądry już to policzył i dlatego pojawiają się kasy, czy automaty bezobsługowe (paypass only), ale po prostu nie wszędzie jesteśmy jeszcze na etapie że możemy pozbyć się klienta płacącego gotówką, stąd ten koszt
się ponosi i przyjmuje jako konieczny.

Są już natomiast widoczne trendy (może jeszcze nie w Polsce) gdzie zastępuje się
kasjera (tzw. self-checkout) i wystaw sobie tam gotówki nie obsługują. Wg Twojej
nomenklatury "to idioci". Również inni idioci przepowiadają ze zawód kasjera
za jakiś czas może przejść całkiem spore zmiany, np.:

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/feb/29/the-guardian-view-on-the-automated-future-fewer-shops-and-fewer-people
http://www.businessinsider.com/retail-workers-replaced-by-robots-2014-3?IR=T

I oczywistym jest, że jak *przyjmujesz gotówkę* to narzut pojedynczego klienta
jest pomijalny dla powyższych wyliczeń, dlatego można oferować rabaty płacąc gotówką (bo i tak już płacisz za tą obsługę itd). Oczywistym jest też, że jak
gość chce dać "rabat" i go sobie nie nabić na kasę fiskalną, to wtedy również
w obrót pójdzie gotówka.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2016-11-02 11:08:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości
[...]

Gotowka tez generuje koszty.
Trzeba jakos zawiezc do banku, bank czesto bierze oplate za przyjecie, jest ryzyko kradziezy, trzeba sie ubezpieczyc, przeliczanie kosztuje czas ... a wiec pieniadze. Sejf tez kosztuje. Pomylki na kasie sie zdarzaja, falszywe banknoty ...

Oczywiscie inaczej to wyglada w jakims malym sklepie, gdzie wlasciciel trzyma kase i kupuje rowniez za gotowke, inaczej np w Tesco, a jeszcze inaczej w sklepie komputerowym czy salonie samochodowym - gdzie marze niewielkie.

Dalej - platnosci gotowkowe nadal beda, wiec w/w koszty tez. Ale w wiekszej skali - moze np nie trzeba odwozic utargu w pol dnia i wystarczy zaplacic za konwoj raz dziennie.

Przy prowizjach na kartach rzedu 3% ... bylo sie o co bic, teraz zdaje sie 0.5% - i juz karta moze byc taniej ...

P.S. Co ciekawe - szybko z kartami pogodzily sie stacje benzynowe - a przeciez to towar o malej marzy ... wynegocjowali specjalne warunki ?

J.

Data: 2016-11-03 09:21:07
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 1 listopada 2016 03:18:35 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]

O co chodzi z tym, że część wspólną z oczekiwaniami musi mieć także możliwość znalezienia darmowca? To brzmi bardzo niezrozumiale.

Hmmm, to znaczy, że darmowe konto da się znaleźć, ale może ono nie spełniać wszystkich oczekiwań. Oczywiście można to rozumieć tak, że w takim wypadku nie da się znaleźć darmowego konta, ale niektóre z tych oczekiwań można sobie zaprotezować innym bankiem, też oczywiście darmowym - a przy okazji podstawowe funkcjonalności, np. przelewy przez net, ma się z backupem na wypadek awarii jednego z banków.

Ale niektórych się oczywiście nie da - np. ja mam wymaganie, żebym mógł mieć jeden ROR własny, drugi ROR wspólny z żoną i trzeci ROR będący wyłączną własnością żony. Do tego dobrze by było mieć również zestawy takich kont oszczędnościowych.
I np. w mBąku, gdzie z żoną przed ślubem mieliśmy konta, nie dało się w 2011 tego zrobić - można było mieć tylko jedno eKonto - albo jako właściciel indywidualny albo jako współwłaściciel.
Stąd wybór db - tam byli bardzo zdziwieni, że w ogóle o coś takiego pytam, dla nich było to oczywiste, że tak można.
W mBąku jakiś czas temu też to umożliwili.
A np. VW nie pozwala na konta wspólne, kantor aliora również..
Zaś citek ma to jakoś pokręcone - nie może być dwóch współwłaścicieli równych w prawach, tylko jakiś jeden "główny" właścicieli i drugi taki "troszkę gorszy".

Oprócz tego musi być jakiś dostęp do wypłat gotówki - albo darmowa kasa z oddziałem bliżej niż 3km od domu albo bankomaty, oczywiście z bezpłatną debetówką, ew. z blikiem, który nawet wolę - a szczególnie podobają mi się czeki - choć nie wiem, czy nie są przypadkiem jedynie w pko (na pewno nie ma w mBąku, nie wiem jak w wbk, aliorze, milku, getoucie i ing).

A takie ciekawostki jak np. karta kredytowa spokojnie mogą być w innym banku.

Także obecnie mam tak:
- główne konto własne/wspólne/żony w db, bezpłatna kasa w oddziale 50m od domu, debetówek nie mamy, darmowa kredytówka (ale na specjalnych warunkach),
- w mBąku mamy indywidualne eKonta mobilne "na starych warunkach", czyli z bezpłatną debetówką, plus jeszcze apka mBąka pozwalająca wypłacać bezpłatnie blikiem dodatkowo z bankomatów pko, ing i milka (niestety bez czeków),
- w vw mam zapasowe z darmową debetówką - ale wpłaty tylko przelewem,
- nowy nabytek inteligo - jako backup, gdyby db wprowadził opłaty, bez debetówki, bezpłatne wpłaty w oddziałach pko, apka iko z bezpłatnymi wypłatami z bankomatów pko i wbk (apka nieco wkurza, bo "normalnie" nie pozwala się zaintalować na tablecie androidowym, ale się udało i działa - niestety nie udało się z drugą ciekawostką, czyli apką na platformę J2ME - czymś, co ma chyba tylko PKO - niestety na mojej nokii e51 nie dała rady się uruchomić :( ),
- kantor aliora - dla darmowej debetówki euro i ew. wymian walut, plus może służyć jako awaryjny do przelewów,
- citi - tutaj tylko darmowa karta kredytowa.

> Jest sympatyczna popierdółka VW Bank.
> ale niestety też bez możliwości płacenia w necie
Wydaje mi się, że płaciłem. Ale głowy nie dam, od kilku lat nie używam karty VW.
Może kiedyś można było, teraz podobno nie można.
Tzn. chodzi oczywiście o karty visa electron, visą classic i gold można.
A nawet visa electron ma CVV2 - ograniczenie to wewnętrzny pomysł banku, który nie pozwala zmienić limitów transakcji IO - są zafixowane na 0.
Ale wprowadzają od stycznie 3D-secure, to może pozwolą płacić w necie i visą electron.

> I ew. może być problem z wpłatami, jeśli ktoś potrzebuje nosić gotówkę
Są przecież wpłatomaty
Ale nie ma darmowych - to pierwszy problem.
Drugi to konieczność zakładania konta w euronecie - nie jest tak miło jak np. z mBąkiem, że wkładasz kartę i już.

> jest tylko jeden "oddział" w całej PL, oczywiście w DC.
Co to znaczy DC?
Bo w Warszawie oddział jest na pewno.
DC to właśnie Warszawa (default city - taki eufemizm na stolicę).
A i w "oddziale" kasa jest, ale płatna - płatne są i wpłaty i wypłaty.

> Kont darmowych bez debetówki można jeszcze kilka znaleźć, m.in. dbNet,
Ja do konta dbNET mam debetówkę bezpłatną, tę z Einsteinem. :)
Echhh, a ja przegapiłem tą promocję...
Ale synek się wtedy urodził ;>
Dobrze, że choć kredytówkę mam u nich za darmo.

Ale są również i tacy ludzie, którzy za naturalne uważają płacenie za to, żeby firma korzystała z ich pieniędzy. :D
I tak ma być, o gustach się nie dyskutuje.
Jeśli obie strony chcą (a banki na pewno chcą) to niech się taką miłością BDSM kochają - ja jednak wyznaję zasadę, że 1/0 czy 15/0 to tak czy siak nieskończoność. Banki tylko za darmo - a są, tylko trzeba chwilę poszukać. No chyba że godzina czyjegoś czasu to np. 1000zł - ale taki ktoś raczej na czytanie pl.biznes.banki też czasu nie traci ;>

Data: 2016-11-03 17:59:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:00c14ed9-e0b5-4bb4-81a2-f8c13da0f739@googlegroups.com...
[...]

Oczywiscie bankomaty. Nie bedziesz przeciez dymal do kasy za kazda okazja, przeciez to 500 km moze byc ..

A takie ciekawostki jak np. karta kredytowa spokojnie mogą być w innym banku.

I tu sie rodzi pewna uciazliwosc/ryzyko - nie dopilnujesz, nie zaplacisz, pojda oplaty karne.

Także obecnie mam tak:
- główne konto własne/wspólne/żony w db, bezpłatna kasa w oddziale 50m od domu, debetówek nie mamy, darmowa kredytówka (ale na specjalnych warunkach),

Dla zony ma byc debetowka do jej konta, albo osobna kredytowka z niskim limitem, bo inaczej wszystko wyda :-)

No chyba, ze zarabia wiecej niz maz :-)

J.

Data: 2016-11-04 09:18:34
Autor: Akarm
W dniu 03.11.2016 o 17:21, Dawid Rutkowski pisze:
DC to właśnie Warszawa (default city - taki eufemizm na stolicę).

Wiem. Niektórzy (całe szczęście, że tylko niektórzy) mają taki zwyczaj. Nie wiadomo dlaczego ogarnia ich paniczny strach na samą myśl, że mogliby napisać normalnie.

A i w "oddziale" kasa jest, ale płatna - płatne są i wpłaty i wypłaty.

Dawno nie bylem. Kiedyś to było bezpłatne.
Wczytałem się w zasady wpłatomatów - i też trzeba płacić. :/

wyznaję zasadę, że [...] Banki tylko za darmo

Nie inaczej.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-31 13:07:06
Autor: Kris
które bankomaty drukują kod doładowania?
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 20:50:23 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
..

[...]

Wychodzi z tego ze niewiele tracę. Darmo nie ma.
Ja potrzebuje ROR, do niego 2 debetowki dla mnie i żony, system transakcyjny via net żeby przelewy robić. Z bankomatów czasami korzystamy.
Wiec te moje 15zł jest ok wg mnie.
Kredyt?wki nie mam i mieć nie potrzebuje. Wole swoją kase wydawać,

Data: 2016-11-01 18:44:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
które bankomaty drukują kod doładowania?

"cef" 58176ce0$0$5151$65785112@news.neostrada.pl

Myślałem, że 15 zł jest atrakcją jeśli zawiera usługi bankowe i telefon.

W TM **chyba** telefon jest w zamian za usługi bankowe.
I chyba tymi usługami jest objęte płacenie kredytówką
TM, do której TM dodawał 300 plnów lecącemu ;) i 100 plnów
polecającemu...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-31 17:22:17
Autor: Akarm
które bankomaty drukują kod doładowania?
W dniu 31.10.2016 o 08:32, Kris pisze:

Skoro napisałeś, że ok. 15zł/mc płacisz za luksus niekupowania doładowań w bankomacie, to wydawało mi się (i raczej nie tylko mi), że chwalisz się o tanim abonamentem telefonicznym. Inaczej tej wypowiedzi odebrać chyba się nie da.
Dla przypomnienia:
"Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i drukowania koda.
Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto."

Na dodatek wątek nie dotyczy kont bankowych, tylko właśnie "stania przy bankomacie i drukowania kodu".
Więc chyba naturalne jest, że ludzie chcą się dowiedzieć, prawda?
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-31 09:31:18
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 17:22:54 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
[...]

Nie m?j problem że masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem.
Dla przypomnienia:
"Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i drukowania koda.
Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto."
Coś tam Tobie się wycieło.

Na dodatek wątek nie dotyczy kont bankowych, tylko właśnie "stania przy bankomacie i drukowania kodu".
O mleku też w tym wątku jest
Więc chyba naturalne jest, że ludzie chcą się dowiedzieć, prawda?
Zawsze można dopytać jak są problemy ze zrozumieniem.

które bankomaty drukują kod doładowania?