ktore konto walutowe? najlepiej bezplatne

Data: 2010-10-01 08:39:20
Autor: Moja Poczta
ktore konto walutowe? najlepiej bezplatne
Witam, zalezy mi tylko na wyplacaniu papierowych euro, Moze byc w
banku, moze byc w bankomacie - obojetnie. Co najtanszego polecacie?

Data: 2010-10-01 09:32:53
Autor: plusz
On Oct 1, 5:39 pm, Moja Poczta <moj.mail.qm...@gmail.com> wrote:
Witam, zalezy mi tylko na wyplacaniu papierowych euro, Moze byc w
banku, moze byc w bankomacie - obojetnie. Co najtanszego polecacie?

wbk

możesz kupować na walutomacie po kursie średnim
do tego bezpłatne

a jeśli chcesz kartę to za 10 EUR

ale pewnie trzeba się spieszyć, bo nowy właściciel WBK może coś
zmienić

--
plusz
www.kalkulatorlokat.pl

Data: 2010-10-01 09:39:04
Autor: Moja Poczta
> [...]

do tego bezpłatne

a jeśli chcesz kartę to za 10 EUR

ale pewnie trzeba się spieszyć, bo nowy właściciel WBK może coś

Witam, nie chcę nawet kupować, będę dostawał euro na konto walutowe i
chcę papierowe euro wypłacić. OK, popatrze na WBK

Data: 2010-10-01 19:18:40
Autor: xbartx
Dnia Fri, 01 Oct 2010 09:39:04 -0700, Moja Poczta napisał(a):

Witam, nie chcę nawet kupować, będę dostawał euro na konto walutowe i
chcę papierowe euro wypłacić. OK, popatrze na WBK

Popatrz jeszcze na Aliora albo ING

Data: 2010-10-01 22:57:50
Autor: b537088@lhsdv.com
On 1 Paź, 21:18, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Fri, 01 Oct 2010 09:39:04 -0700, Moja Poczta napisał(a):

> Witam, nie chcę nawet kupować, będę dostawał euro na konto walutowe i
> chcę papierowe euro wypłacić. OK, popatrze na WBK

Tylko i wylacznie WBK. Karta bez przewalutowan za 0 PLN w pierwszym
roku. Ja co roku zmieniam sobie numer konta, otwieram nowe, stare
zamykam i wowczas karta jest dalej za 0 PLN. W innym przypadku
zaplacisz 10 juro.

Jojo

Data: 2010-10-02 17:37:27
Autor: xbartx
Dnia Fri, 01 Oct 2010 22:57:50 -0700, b537088@lhsdv.com napisał(a):

[...]

Przeczytaj najpierw o co chodzi autorowi wątku, bo raczej wchodzi w grę tylko oddział, bo kartą euro w polskim bankomacie raczej nie wypłaci (może poza kilkoma wyjątkami na jakimś lotnisku or sth). Także w zasadzie może wybrać gdzie ma najbliżej do oddziału.

Data: 2010-10-01 19:21:40
Autor: J_K_K
Użytkownik "Moja Poczta" <moj.mail.qmail@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c523c06-6e24-46bd-85a3-eec5a60cec79w19g2000yqb.googlegroups.com...

Witam, nie chcę nawet kupować, będę dostawał euro na konto walutowe i
chcę papierowe euro wypłacić. OK, popatrze na WBK

Polbank bezpłatne, przelew za granicę 15 PLN, tylko w oddziale.
BPH 5 PLN, przelew internetowy za granicę 5 PLN.

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-02 11:44:29
Autor: SpeX
W dniu 2010-10-01 18:39, Moja Poczta pisze:

[...]

Czy ja dobrze rozumiem iż ty chcesz w Polsce wypłacać euto z bankomatów? To jest chyba nie możliwe.

Chyba możesz w placówkach (więc np mBank odpada) wyłaczać walutę obcą, ale za to jest chyba jakaś prowizja.

Data: 2010-10-02 17:58:22
Autor: Rafał
W dniu 2010-10-02 11:44, SpeX pisze:
Chyba możesz w placówkach (więc np mBank odpada) wyłaczać walutę obcą,
ale za to jest chyba jakaś prowizja.

Nie, nie jest.

--
Raf

Data: 2010-10-03 21:11:49
Autor: fotech
ktore konto walutowe? najlepiej bezplatne

Witam, zalezy mi tylko na wyplacaniu papierowych euro, Moze byc w
banku, moze byc w bankomacie - obojetnie. Co najtanszego polecacie?

Konto w euro w KB, bezplatne.
Jesli chcesz do niego karte, to kosztuje ona 1E miesiecznie.

fotech

ktore konto walutowe? najlepiej bezplatne