ktore opony wybrac

Data: 2009-12-08 06:16:05
Autor: tomek siewierski
ktore opony wybrac
Witam
Przyszedl czas ze trzeba wymienic opony [ tył ]
zastanawiam sie nad nexen n3000 i nexen 6000
pytanie czy sie opony roznia, tak wiem maja inny bieznik
chodzi mi oto jakie wlasciwosci ow biezniki w sobie kryja...
dziekuje za pomoc :)
zdaje sobie sprawe ze nie sa to najlepsze opony ale nie chce
inwestowac w dobre gumy bo na wiosne auto chce sprzedac...

n6000 http://www.rotationuk.com/media/gbu0/prodlg/N6000%20MED.gif
n3000 http://www.rotationuk.com/media/gbu0/prodlg/nexen%20n3000%20medium.gif

Data: 2009-12-08 15:20:03
Autor: Agent 0700
ktore opony wybrac
inwestowac w dobre gumy bo na wiosne auto chce sprzedac...

Może się przeciągnąć sprzedaż.

Data: 2009-12-08 06:37:48
Autor: tomek siewierski
ktore opony wybrac

Może się przeciągnąć sprzedaż.

Moze tak a moze i nie....
generalnie do najlepszych zaliczyc ich nie mozna a dosc dobra opinia
sie ciesza...
i cena bardzo przystepna....
zapewnie nie miales do czynienia z tymi oponami..... i nie pytam czy
to dobre opony czy nie.
tylko zeby mi wyjasnic roznice w wlasciowosciach bieznikow
wiec jezeli nie chcesz mi pomoc to prosze nie zabieraj glosu....
pozdrawiam

Data: 2009-12-08 19:45:08
Autor: Pabl_o
ktore opony wybrac

Użytkownik "tomek siewierski" <kolaboracja@gmail.com> napisał w wiadomości news:51d394a8-cccb-496d-8fad-42c9288efed3a21g2000yqc.googlegroups.com...

dziekuje za pomoc :)
zdaje sobie sprawe ze nie sa to najlepsze opony ale nie chce
inwestowac w dobre gumy bo na wiosne auto chce sprzedac...

Stosuje takie w dostawczakach i chwale sobie.
Ciche i do tego bardzo dobrze zachowuja sie na mokrym.

Picasso

ktore opony wybrac