ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Data: 2010-05-27 10:11:05
Autor: Doxent
ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:htj333$7fe$1inews.gazeta.pl...
ktore pamieci lepsze? do wyboru: Samsung, Micron, IBM i KingMax.

http://www.allegro.pl/item1045308645_markowe_256_mb_pc100_sodimm_sdram_wwa.html

pomijam sprawe - dlaczego akurat to i stąd.

Kingmaxa bym pominął. Mam cały worek różnych pamięci i wśród nich Kingmaxy które z reguły nigdy nie odpalają wiec nawet nie bawię się w ich sprawdzanie jak mi się trafiają kolejne tej firmy. Podobnie badziewie od Goodrama. 50% szans, że wystąpią bluescreeny lub komputer w ogóle nie wstanie.

ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax