które tel nagrywa³y rozmowy?

Data: 2021-03-13 11:48:29
Autor: PiteR
które tel nagrywa³y rozmowy?

Jakie pamiêtacie telefony (nie smartfony) które nagrywa³y
jeszcze rozmowy bez aplikaci, cudowania, srania w bania?

chyba Nokie nagrywa³y co?

Chce taki kupiæ na jakim¶ alledrogo. Mo¿liwie nowo¿ytny
¿eby siê nie okaza³o, ¿e owszem nagrywa ale nie widzi
obecnej karty sim.

--
Piter

po czym poznaæ g³upiego
po dzwonku jego

Data: 2021-03-13 14:16:28
Autor: Vingador Perigoso
które tel nagrywa³y rozmowy?
PiteR wrote...
chyba ?o?ie nagrywa³y

Na 15 letni± ceg³ê (jak poni¿ej)...

https://bit.ly/2Oqht7W

jest to (jak poni¿ej)...

https://bit.ly/3tgShQ4

--
Vingador Perigoso

wydupceni bez myd³a  https://bit.ly/3n6tQkP  ?

https://www.bitchute.com/video/T1rm1z6OKTFb/

..

Data: 2021-03-13 18:28:08
Autor: ToMasz
W dniu 13.03.2021 o 12:48, PiteR pisze:
które tel nagrywa³y rozmowy?

Jakie pamiêtacie telefony (nie smartfony) które nagrywa³y
jeszcze rozmowy bez aplikaci, cudowania, srania w bania?

nie miej mnie za trola, ale o "sranie w banie", to siê w³a¶nie prosisz. Najpierw kupisz bateriê, "oryginaln±", tyle ¿e producent przesta³ je robiæ 15 lat temu. potem bêdziesz przeklina³ na to co ten telefon robi. bo o ile mo¿e bêdzie nagrywa³ tak jak sobie tego ¿yczysz, to ze znalezieniem nagrania, odtworzeniem, moze byæ... nie tyle problem co udrêka.

Chce taki kupiæ na jakim¶ alledrogo. Mo¿liwie nowo¿ytny
¿eby siê nie okaza³o, ¿e owszem nagrywa ale nie widzi
obecnej karty sim.

usuñ filtr "smartfon" i mo¿esz przebieraæ, wybieraæ. Android do której¶ tam wersji nagrywa³ bez ³aski. jak wgrasz soft, legalny od producenta, ale z lokalizacj± "azja", te¿ bêdzie nagrywa³ od rêki. w tym sofice na 99% jest angielski, a mo¿e te¿ polski. KA¿dy telefon w którym da sie zainstalowaæ lineage, bedzie nagrywa³. bez, wiêkszo¶æ te¿. mój s10e, bez roota - nagrywa ale cicho.
ToMasz

Data: 2021-03-13 19:23:07
Autor: PiteR
które tel nagrywa³y rozmowy?
in <news:s2isn9$7kf$1dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

[...]

Do nagrania mam kilka rozmów. Nie przesadzaj ze znalezieniem nagrania.

Mam taki telefon zajobi¶cie dzia³a tylko, ¿e wywioz³em go przypadkiem do Polski i teraz nie mogê wróciæ. Mogê kupiæ identyczny ale mo¿e pamiêtacie inne, które uzywali¶cie.
[...]

a Ty dalej swoje. Nie zrozumia³es pytania. Nic nie bêdê wgrywa³, instalowa³, zgadywa³ a mo¿e zadzia³a. Nie mam czasu na perdo³y.

--
Piter

szczelaj w ³opony
https://youtu.be/x35TN-I6rw4

Data: 2021-03-14 18:32:28
Autor: ToMasz
które tel nagrywa³y rozmowy?

a Ty dalej swoje. Nie zrozumia³es pytania.
zrozumia³em bardzo dobrze.

Nic nie bêdê wgrywa³,
instalowa³,
okej. Twoja wola. W starym telefonie zrobi³ to za Ciebie producent, spoko. nie denerwuj siê.

zgadywa³ a mo¿e zadzia³a. Nie mam czasu na perdo³y.

Spróbuj siê uspokoiæ i pomy¶leæ. chcesz co¶ co jest na wymarciu. napisa³em ze jest inna mo¿liwo¶æ. próbujê pomóc, nie chesz skorzystaæ  - Twoje prawo. ale bardzo Ciê proszê, nie uzasadniaj podjêcia takiej czy innej decyzji, w sposób w jaki politycy t³umacz± siê z kretyñskich dzia³añ.

tu nie ma opcji - mo¿e zadzia³a. na lineage zadzia³a na 101%. Nie masz czasu na pierdo³y - zleæ to w najbli¿szym serwisie gsm.
Chcesz mieæ stary telefon do nagrywania kilku rozmów - kup taki jak mia³e¶. w³a¶nie poszukiwanie innego starego - to marnowanie czasu i loteria. Bo przecie¿ taki polecony przez obc± osobê telefon moze nagran± rozmowê zapisaæ w dziwnym formacie, mo¿e nie miec kabla z koñcówk± usb....

ToMasz

Data: 2021-03-14 18:44:10
Autor: _Master_
W dniu niedziela-14-marca-2021 o 18:32, ToMasz pisze:
nie uzasadniaj podjêcia takiej czy innej decyzji, w sposób w jaki politycy t³umacz± siê z kretyñskich dzia³añ.

Równie dobrze mo¿na Twoje "ci¶nienie" t³umaczyæ w ten sam sposób.

Ja osobi¶cie mam wstrêt do Androida.

Czara zaczyna siê przelewaæ i zamiast kupiæ nowy wypasiony poszukam starego który lubi³em u¿ywaæ i mia³ funkcje niedostêpne w tych najzajebistrzych i bez tego ca³ego gówna fejsbukowego.

np. N8 mia³a Always On Display bez którego nie wyobra¿am sobie u¿ywania telefonu.

Data: 2021-03-14 22:39:11
Autor: J.F.
które tel nagrywa³y rozmowy?
U¿ytkownik "_Master_"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:604e4b6c$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie bardzo masz wybor ... iphone zostaje.

[...]

A tu widzisz - wszystkie nowe apki maja dwie wersje - Android i iphone.
Tylko dwie.

J.

Data: 2021-03-15 14:10:43
Autor: _Master_
które tel nagrywa³y rozmowy?
I trzeba sobie odpowiedzieæ na pytanie:
Czy potrzebne nam s± nowe apki w telefonie? ;-)

Bez których nie móg³by¶ ¿yæ?

Data: 2021-03-15 18:49:50
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-15 o 14:10, _Master_ pisze:

I trzeba sobie odpowiedzieæ na pytanie:
Czy potrzebne nam s± nowe apki w telefonie? ;-)

Niektorym mog± byæ potrzebne.

Bez których nie móg³by¶ ¿yæ?

Co jaki¶ czas trafia siê pytanie w stylu "zmieni³em fona,
jakie po¿yteczne czy potrzebne aplikacje mam sobie zainstalowaæ".
Rekordzista w odpowiedzi poda³ ponad 30 aplikacji. :)

Pozdrawiam

Data: 2021-03-15 19:15:12
Autor: J.F.
które tel nagrywa³y rozmowy?
Dnia Mon, 15 Mar 2021 18:49:50 +0100, RadoslawF napisa³(a):
[...]

Rekordzista w instalowaniu, czy w odpowiadaniu?

30 aplikacji ... minimalista :-)

J.

Data: 2021-03-16 09:09:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-15 o 19:15, J.F. pisze:

[...]

Rekordzista w wymienianiu jego zdaniem po¿ytecznych i wartych
zainstalowania na nowy telefon aplikacji.

30 aplikacji ... minimalista :-)

Wymieñ swoj± listê niezbêdnych i przydatnych.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-16 15:42:32
Autor: J.F.
które tel nagrywa³y rozmowy?
U¿ytkownik "RadoslawF"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:60506864$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Z tym gorzej ... bo np mam z 10 apek do wspolpracy z samochodem (ELM327) i zadna dobra :-(

J.

Data: 2021-03-16 18:46:24
Autor: ToMasz
które tel nagrywa³y rozmowy?
30 aplikacji ... minimalista :-)

Wymieñ swoj± listê niezbêdnych i przydatnych.
1. telefon. telefon? a ze smartfonem nie by³o aplikacji? By³a, ale z ka¿dym inna, a ja chcê t± do której sie przyzwyczai³em
2. terminarz. widget, który wy¶wietla najbli¿sze zadania, spotkania. te które ja chcê, ( a nie np ¿e zbli¿a siê wielki pi±tek) i tak dzia³a jak ja chcê
3. zegar. taki a nie inny, z takim a nie inaczej dziajaj±cym alaramem
4. podgl±d kamer. dwa ró¿ne programy, mam dobry powód ¿eby tak by³o
5. kalkulator, taki a nie inny, bo chcê ten sam do wszystkich telefonów.
6. latarka. ¿e jak? a no tak, ze ma dzia³aæ, bez za³±czania telefonu, uaktywniana przyciskiem. mi5 potrafi, s10, musi mieæ aktywny ekran
7. Bank
8. bank
9. nawigacja. a google maps nie wystarczy. w mi5 nie mia³em google maps, po kija google ma wiedzieæ gdzie jestem, podawaæ po³o¿enie innym programom.
10. ARC
11. Skaner dokumentów. robiê fotkê kartce a4 pod dowlolny k±tem, otrzymujê prostok±t z kartk± a4 bez marginesu.
12. duo. tak ¿eby dzia³a³y wideorozmowy. przydaje sie
13. klawiatura. ¿e jak? A no tak, ze piszê i dytkujê jednocze¶nie. a znam tylko jedn± która na to pozwala
14. odtwarzacz wideo. bez rekalm, potrafi dzia³aæ w tle
15. pokazywaczka obrazków. ta sama na kazdym telefonie.
16. ipla
17. meteo.pl
18. mobywatel
19. mobilet
20. olx
21. serwer ftp
22. total commander
23. Youtube bez reklam
24. przedgl±darka inrernetowa, moja ulubiona
25. program do geochachingu. Taka zabawa terenowa.
26. powinien byæ pierwszy: LAuncher. z szuflad± góra dó³.
27. czytnik ksi±¿ek
28. s³ownik, bogaty, offilne
29. Program do obs³ugi sonofów, obs³uga kot³ów gazowych
skaner kodów qr, usuwanie aplikacji systemowych, co¶ do obs³ugi obd2, vnc viewer, gsminfo/wifi info, twrp, quick dial (jak nie ma w systemie)
czasami zainstalowane jak potrzebne:
  legimi Yanosik  miernik dzwiêku, ¶wiat³a, czytnik pdf, play24, 9gag, messenger lite, szkicownik.
pierdylion programów s³u¿±cych do ingerencji w soft telefonu. wymieniony twrp - to podstawa i czasem wystarczy, czasem nie. nie s± na codzieñ u¿ywane. accu batery, program do mindstormsów, arduino, odczyty ze stacji pogodowej (teraz mam przez www.
Zabawki. wszelkiej ma¶ci. szkoda czasu na wymienianie. bardzo szybko przemijaj±ca moda. ale pamietam ze wiele czasu po¶wiêci³em (z dzieæmi) na robienie stereo-fotografii i pokazywaniu ich seniorom przez pseudo VR google cardboard.
Reasumuj±c. jak nie potrzebujesz wiêkszo¶ci z tego co wymieni³em - nie u¿ywaj smartfona. jak jeste¶ w stanie korzystaæ tylko z tego co daje producent, gratulujê elastyczno¶ci i zdolno¶ci adaptacyjnych.

ToMasz

Data: 2021-03-16 19:38:14
Autor: _Master_
W dniu wtorek-16-marca-2021 o 18:46, ToMasz pisze:
jak nie potrzebujesz wiêkszo¶ci z tego co wymieni³em - nie u¿ywaj smartfona.

To wszystko robisz smartfonem?

Jakiej wielko¶ci?

Czym ty siê zajmujesz?

Dlaczego siê tak mêczysz? ;-)

Data: 2021-03-16 22:42:08
Autor: ToMasz
W dniu 16.03.2021 o 19:38, _Master_ pisze:
[...]

1/3 to programy które id± ze mn± ze smartfona na smartfon. nie czêsto zmieniam urz±dzenia, ale raz na jaki¶ czas trzeba. dla wielu z Was, telefonowanie, nie wi±¿e siê z u¿yciem aplikacji, ale to kwestia chêci pojmowania lub jej braku. dla mnie to apka - nad któr± ja panujê, a nie kto¶ mi j± narzuca. czy to mêczenie? raczej wygoda ze zmieniam sprzêt, exynos, kirim snapdragon, a klikanie zostaje po staremu
bank, kamery, zdalne sterowanie - z jednej strony wygoda, z drugiej mam za ma³o pieniêdzy ¿eby to wszystko miec w dupie, albo od tego miec ludzi.
skanowanie telefonem. jak szybko prze¶lesz obraz tekstu na kartce? fakturê, co¶ tam do zap³acenia. Mo¿esz pamiêtaæ o tym i zrobiæ to jutro, a ja wolê natychmiast, ju¿, aby zrobiæ zapomnieæ. przes³aæ to w formie... "mêcz siê z odczytaniem" czy jako ³adny "skan"?
Wspomniane gdzie indziej czytanie, dla mnie jest wygodniejsze na smarfonie. traktujê to jak szpaltê w gazecie. nie muszê miec.... palca, zak³adki, która u³atwia trzymanie lini. nie muszê miec ¶wiat³a, okularów (bo mogê powiekszyæ czcionkê)... mo¿e 7 cali by³oby nieco lepsze, ale 5 z hakiem - jest w 100% wystarczajace. Wied¼mina czyta³em na siemensie i780 (jakie¶ 3 cale)
Mam mi5 5.15 cala i przesiadam siê na s10e, nieco mniejszy telefon nieco wiêkszy ekran. BARDZO zale¿y mi na tym aby telefon by³ wzglêdnie ma³y.
Ogólnie ¿yciowo, lubiê korzystaæ w jak nawiêkszym procencie z tego co mam. Dla ka¿dego z nas oczywiste jest ¿e korzystamy ze wszystkich biegów w aucie, ale ju¿ nie takie oczywiste ¿e znamy ka¿dy program w smartfonie. JA WOLÊ ich nie mieæ, ni¿ mieæ i nie wiedzieæ do czego s³u¿±. W rowerze wolê mieæ 8 biegów i z ka¿dego korzystaæ, ni¿ 27 biegów, korzystaæ z 14stu. chcê, biorê, kupujê tylko tyle ile mogê wykorzystaæ, i korzystam z tego tak mocno jak siê da. a w ka¿dym razie do tego d±¿ê.

ToMasz

Data: 2021-03-18 07:27:29
Autor: _Master_
W dniu wtorek-16-marca-2021 o 22:42, ToMasz pisze:
[...]

Bardziej chodzi mi o meczenie oczu i u¿eranie siê z dotykiem

Teraz piszê z 15" laptopa. DUSZÊ SIÊ TU ;-)

bank, kamery, zdalne sterowanie - z jednej strony wygoda, z drugiej mam za ma³o pieniêdzy ¿eby to wszystko miec w dupie, albo od tego miec ludzi.
skanowanie telefonem. jak szybko prze¶lesz obraz tekstu na kartce?

To Ty jeste¶ przedsiêbiorc± ;-)

I to ma³orolnym bo wszystko musisz robiæ SAM ;-)

Niech siê wypowie jaki¶ normalny u¿ytkownik który ma pracê, rodzinê hipotekê ;-)

  W rowerze wolê mieæ 8 biegów i z ka¿dego korzystaæ, ni¿ 27
biegów, korzystaæ z 14stu. chcê, biorê, kupujê tylko tyle ile mogê wykorzystaæ, i korzystam z tego tak mocno jak siê da. a w ka¿dym razie do tego d±¿ê.

W pewnym wieku zaczynasz zauwa¿aæ ¿e jak co¶ wa¿nego robisz "w biegu" to GÓWNO oszczêdzisz.

Je¶li chodzi o p³atno¶ci to staram siê jak najwiêcej mieæ poleceñ zap³aty.

Data: 2021-03-19 20:51:38
Autor: ToMasz
które tel nagrywa³y rozmowy?
Bardziej chodzi mi o meczenie oczu i u¿eranie siê z dotykiem
ksi±¿ka: nierównomierne o¶wietlenie, niep³aska powierzchnia, trzeba zmieniaæ kartki. jakie masz zalety poza brakiem konieczno¶ci zasilania? Wiêksza powierzchnia? W gazecie masz wiêksz± powierzchniê, ale ciêt± na szpalty. wiêc ekran telefonu, po za konieczno¶ci± zaislania, ³±czy same zalety. Tyle ¿e traktuj to jako moje zdanie. Ty mo¿esz mieæ inne. JEdnak¿e wszystkie argumenty przemawiaj± na moj± korzy¶æ,  a Ty to nazywasz mêczeniem wzroku i u¿eraniem siê z dotykiem?

Teraz piszê z 15" laptopa. DUSZÊ SIÊ TU ;-)
komputer to co innego. przy pracy z tekstem istotna jest wielko¶æ w pionie. Ty na 15 calach laptopa, po odjêciu belki okna i paska start masz 18cm. ja na 6 calowym smartfonie mam 13 cm. to jest w³a¶nie zdolno¶æ do adaptacji, dobrze pojêta uniwersalno¶æ. Oczywi¶cie Ty "dusisz" sie przy paru oknach, nie e-booku, ale ja na smartfonie kilku okien raczej nie otwieram. idê do 24 monitora pc.

[...]

nie
I to ma³orolnym bo wszystko musisz robiæ SAM ;-)
zale¿y jak na to patrzeæ. Je¶li nie robiê sam, muszê za to p³aciæ. P³acenie komu¶, wymusza istnienie ca³ej masy op³at dodatkowych. wiêc co mogê robiê sam, legalnie unikaj±c danin dla urzêdu skarbowego. Rozumiesz? Kto¶ kto ma firmê albo robi sam ksiêgowo¶æ, albo pracuje wiêcej na ksiêgow±, jej zusu, jej urlop, jej szefow± itp. Wiêc lepiej nauczyæ siê wszystkiego co w (przywo³anej firmie) mo¿esz zrobiæ sam. a jak do (wspomnianego skanowania) nie musisz u¿ywaæ pcta, z windowsem, antywirusem, programem do skanowania (dla ka¿dego skanera innym), programem do wysy³ania poczty, lub wysy³aniem ze strony www, dla ka¿dej domeny inaczej.....
Facet! Ja Ci "sprzedaje" zajebisty sposób na uproszczenie ¿ycia, a Ty wyskakujesz z takimi has³ami,  ¿e a¿ boli. nie podoba sie - Twoja sprawa. Ale ktytykuj argumentami....

W pewnym wieku zaczynasz zauwa¿aæ ¿e jak co¶ wa¿nego robisz "w biegu" to GÓWNO oszczêdzisz.
... m±drzejszymi i bardziej merytorycznymi.

Je¶li chodzi o p³atno¶ci to staram siê jak najwiêcej mieæ poleceñ zap³aty.

co to ma do rzeczy? Napisz co robisz jak kupujesz przez internet bez smartfona. Przepisujesz numer konta, w czasach gdy wszyscy p³ac± blikiem? Autoryzujesz smsem? Najgorsz± metod± pod wzglêdem oszustw?
Jak p³acisz w sklepie bez smartfona? Kart±? zaklei³es ccv? nosisz j± w etui z aluminium?
Ja siê uwa¿am za uparciucha, ciê¿ko mi zmieniæ przyzwyczajenia. ale nie jestem krow± i czasem zmieniam pogl±dy, nawyki. szczególnie jak stosowanie ich u³atwia ¿ycie i podnosi bezpieczeñstwo.

ToMasz

Data: 2021-03-23 11:06:15
Autor: _Master_
W dniu pi±tek-19-marca-2021 o 20:51, ToMasz pisze:
a na 6 calowym smartfonie mam 13 cm. to jest w³a¶nie zdolno¶æ do adaptacji

Ciach. Czy¶cisz mi monitor.

A u¿ywam wielu DU¯YCH monitorów i w³a¶nie maj±c to porównanie BRZYDZÊ siê ekranem smartfona ;-)

W sklepie p³acê gotówk±, w internecie szybkim przelewem a rachunki poleceniem zap³aty.

A je¶li uwa¿asz p³acenie blikiem za bezpieczniejsze to mogê tylko wspó³czuæ ;-)

Data: 2021-03-24 19:21:23
Autor: ToMasz
W dniu 23.03.2021 o 11:06, _Master_ pisze:
W dniu pi±tek-19-marca-2021 o 20:51, ToMasz pisze:
a na 6 calowym smartfonie mam 13 cm. to jest w³a¶nie zdolno¶æ do adaptacji

Ciach. Czy¶cisz mi monitor.
nie. nie czyszczê. W wielu zastosowaniach, innych ni¿ ogl±danie filmów, w³a¶nie wysoko¶æ w pionie jest krytyczna. st±d wziê³a siê mo¿liwo¶æ obracania monitorów komputerowych o 90 stopni. Nie wiele monitorów ma tak± opcje, a faktyczne uzywanie jej to rzadko¶æ. w laptopach - a o tym piszemy - to nie mo¿liwe. W ka¿dej ksi±¿ce, szeroko¶æ czytania jest MNIEJSZA ni¿ wysoko¶æ strony. w laptopie nie. gdy¿? Gdy¿ to jest zajebi¶cie niewygodne. ja czasem, gdy czytam z ekranu 24 cale, szczególnei na g³os, dla kogo¶, zaznaczam myszk± czytan± linie. mo¿e dla Ciebie jest to dziwne, ale oczy mi czytaj± o wiele szybciej ni¿ wypowiadam s³owa.
a na telefonie? Obrót ekranu, i jest spoko. mam wygodne 13cm w pionie. w urz±dzeniu które i tak i tak noszê. nie w laptopie, tylko w telefonie który ma 14cm. to jest 11mm wiêcej ni¿ stara nokia 6310.

A u¿ywam wielu DU¯YCH monitorów i w³a¶nie maj±c to porównanie BRZYDZÊ siê ekranem smartfona ;-)
najpierw napisa³e¶ ze poplu³e¶ monitor. teraz ¿e czego¶ u¿ywasz wiêc...
co to ma do rzeczy? To jest dyskusja? Czym chcesz zjednaæ oponentów do swoich przekonañ. tym ¿e czego¶ u¿ywasz i co¶ Ciê brzydzi? Ja te¿ u¿ywam 24calowego monitora, ale do czytania.... tak ¶rednio siê nadaje. nie ¿eby mi co¶ przeszkadza³o, ale z pe³nej powierzchni w tej czynno¶ci nie skorzystam. chyba ¿e jak±¶ masakrycznie wielk± czcionk± i po obróceniu o 90 stopni. nie chce mi siê. pisz±c, czytaj±c grupê dyskusyjn± w thunderbirdzie, czytnik zawija mi wiersze pniej wiêcej po doj¶ciu do 40% szeroko¶ci ekranu. i tak jest dobrze.

W sklepie p³acê gotówk±, w internecie szybkim przelewem a rachunki poleceniem zap³aty.
nikt nie mówi ¿e masz zmieniaæ przyzwyczajenia. ale znowu - jaki sens ma chwalenie siê tym? P³acenie gotówk± jest warte pochwa³y, tylko ze cholernie ma³o wygodne. choæby z konieczno¶ci targania portfela, który to raczej nie jest trzymany w d³oni, a kieszeñ niewygodnie wypycha. Szybki przelew te¿ wygodny nie jest. potwierdziæ to musisz.... smsem, co jest uwa¿ane za najgorsz± metodê z mo¿liwych.

A je¶li uwa¿asz p³acenie blikiem za bezpieczniejsze to mogê tylko wspó³czuæ ;-)
a móg³by¶ napisac, albo daæ linka do artyku³u wyja¶niaj±cego zagro¿enia wynikaj±ce z u¿ycia tej metody. Ale mo¿esz wspó³czuæ, bo Ci nie zale¿y na tym aby adwersarz zmieni³ zdanie, zale¿y Ci na wy¶mianiu g³upka.

przeczytaj ten ca³y list, matce, ¿onie, kochance, komu¶ kto nie ma bladego pojêcia o tym co siê dzieje na usnecie, i zapytaj czy wg nich jestem takim g³±bem którem warto wspó³czuæ. A jak nie masz komu przeczytaæ, to pomy¶l dlaczego....

Gor±co pozdrawiam

ToMasz

Data: 2021-03-15 19:42:56
Autor: _Master_
W dniu poniedzia³ek-15-marca-2021 o 18:49, RadoslawF pisze:
Niektorym mog± byæ potrzebne.

Nie pytam o niektórych. Pytam o Ciebie.

Rekordzista w odpowiedzi poda³ ponad 30 aplikacji. :)

Czy to znaczy ¿e dostarczony mu produkt nie nadaje siê do u¿ytku?

Data: 2021-03-16 00:29:07
Autor: ♦ FCK banana union ♦
które tel nagrywa³y rozmowy?
Szambo majsterklepka zDUPY <z@z.pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
Czy to znaczy ¿e

SzamboNur ponownie bimbruje i tu widac cuchnace zalosne skutki!

--
neoPRLowcy przydupasy http://bit.ly/2VUKoyZ chunty

         .

Data: 2021-03-16 09:12:37
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-15 o 19:42, _Master_ pisze:

Niektorym mog± byæ potrzebne.

Nie pytam o niektórych. Pytam o Ciebie.

Pyta³e¶ J.F.a
Ale proszê bardzo. W ka¿dym z posiadanych urz±dzeñ z androidem
obowi±zkowo instalowa³em czytnik ebooków.

Rekordzista w odpowiedzi poda³ ponad 30 aplikacji. :)

Czy to znaczy ¿e dostarczony mu produkt nie nadaje siê do u¿ytku?

Do u¿ytku siê nadaje, po uzupe³nieniu oprogramowania.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-16 11:14:50
Autor: _Master_
W dniu wtorek-16-marca-2021 o 09:12, RadoslawF pisze:
W ka¿dym z posiadanych urz±dzeñ z androidem
obowi±zkowo instalowa³em czytnik ebooków.

I nie szkoda Ci oczu?

Czytasz w drodze do pracy? W domu, w ³ó¿ku?
Musisz mieæ ten czytnik ca³y dzieñ przy sobie?

Nie masz innego bardziej przyjaznego choæby tabletu do czytania?

Mo¿e nie rozumiem. Mo¿e jestem spaczony 20 letnim patrzeniem siê w DU¯E monitory i nie wyobra¿am sobie korzystania dzi¶ tylko ze smartfona.
¯e tak mo¿na ¿yæ i wszystko robiæ na nim?
Nie mieæ blaszaka czy choæby bardziewiastego laptopa?

Data: 2021-03-16 15:36:07
Autor: J.F.
które tel nagrywa³y rozmowy?
U¿ytkownik "_Master_"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6050851a$0$513$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Smartfon ma jedna zalete - moze czytac ebooki ludzkim glosem :-)

Ogolnie lubilem czytac ksiazki, ale pakiet na wakacje ... duzy i ciezki.
Elektroniczne lepsze.
Tylko ze ostatnio coraz mniej czasu na czytanie, a jak wakacje nie beda "leniwe" czy plazowe ... no to czyta sie w domu w lozku :-)

Nie masz innego bardziej przyjaznego choæby tabletu do czytania?
Mo¿e nie rozumiem. Mo¿e jestem spaczony 20 letnim patrzeniem siê w DU¯E monitory i nie wyobra¿am sobie korzystania dzi¶ tylko ze smartfona.

Mnie tam nie przeszkadzaja te male literki.

A tablet duzy, maly czytnik z kolei niewiele wiekszy od duzego smartfonu ...

¯e tak mo¿na ¿yæ i wszystko robiæ na nim?
Nie mieæ blaszaka czy choæby bardziewiastego laptopa?

A to zalezy co robisz.

wszystkiego sie na smartfonie nie da, ale coraz mniej takiej pracy co naprawde wymaga wiekszego kompa.
Najbardziej przeszkadzaja programisci, ktorzy nie przewiduja, ze mozna z malego smartfona korzystac ... i mozna by cos tam zrobic na fonie, ale sie nie da :-(

J.

Data: 2021-03-16 17:29:40
Autor: _Master_
W dniu wtorek-16-marca-2021 o 15:36, J.F. pisze:
Smartfon ma jedna zalete - moze czytac ebooki ludzkim glosem

Mia³em kilka SE np. K800 C510. On potrafi³ odtwarzaæ MP3
A jaki porêczny i mia³ slot na kartê pamiêci ;-)

Co oprócz czytania eboków?

Data: 2021-03-17 10:06:28
Autor: J.F.
które tel nagrywa³y rozmowy?
U¿ytkownik "_Master_"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6050dcf5$0$556$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu wtorek-16-marca-2021 o 15:36, J.F. pisze:
Smartfon ma jedna zalete - moze czytac ebooki ludzkim glosem

Mia³em kilka SE np. K800 C510. On potrafi³ odtwarzaæ MP3
A jaki porêczny i mia³ slot na kartê pamiêci ;-)

Nie nie - smartfon potrafi czytac tekstowe e-booki.

Mialem SE K510 i K550  - ogolnie sobie bardzo cenilem - prawie smartfon.
(K550 lepszy).
Ale jednak troche ubogi.

Co oprócz czytania eboków?

A programy pytasz?
Bankowe (choc chyba wolalbym aby mi banki apek nie wciskaly), gieldowe.

Nawigacja do samochodu, janosik.

Troche map/trackerow turystycznych - czy chocby zwykly kompas - choc akurat to tak sobie dziala.

Notatki, kalendarz.

Whats up - tzw "spolecznosciowych" progamow nie lubie, ale ludzie ogolnie przeciez lubia, to moga ich nawciskac.

Rower miejski, hulajnogi - choc prawde mowiac, to jeszcze nie korzystalem :-)

Jak dojade.

Program telewizyjny.

Troche narzedziowych - np skaner wifi (poleci ktos dobry ?).

Troche gier.

Teraz mam troche do nauki jezykow.

no i youtube dla rozrywki, czy inne filmy przez przegladarke ...

Cos do samochodu ...
I jeszcze troche do coraz ciekawszych zabawek, choc to zabawki przeciez dla dzieci ..

J.

Data: 2021-03-18 07:29:13
Autor: _Master_
W dniu ¶roda-17-marca-2021 o 10:06, J.F. pisze:
Nie nie - smartfon potrafi czytac tekstowe e-booki.

Znaczy nie potrzebujesz SMARTFONA tylko specjalne urz±dzenie do czytania e-booków ;-)

Data: 2021-03-18 15:19:10
Autor: J.F.
które tel nagrywa³y rozmowy?
U¿ytkownik "_Master_"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6052f339$0$514$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu ¶roda-17-marca-2021 o 10:06, J.F. pisze:
Nie nie - smartfon potrafi czytac tekstowe e-booki.

Znaczy nie potrzebujesz SMARTFONA tylko specjalne urz±dzenie do czytania e-booków ;-)

Niby tak, ale po co mi specjalne, skoro smartfon sobie z tym swietnie radzi?

I ile tych specjalnych urzadzen mam nosic ?

J.

Data: 2021-03-18 18:08:45
Autor: _Master_
W dniu czwartek-18-marca-2021 o 15:19, J.F. pisze:

I ile tych specjalnych urzadzen mam nosic ?

Jedno ;-) ale dlaczego nei mo¿e byæ ukryte w s³uchawkach ;-)

wiem... Zaczyna siê robiæ dziwnie ale tak jest zawsze jak siê zada pytanie POCOCITO? ;-)

Data: 2021-03-17 13:56:11
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-16 o 11:14, _Master_ pisze:

W ka¿dym z posiadanych urz±dzeñ z androidem
obowi±zkowo instalowa³em czytnik ebooków.

I nie szkoda Ci oczu?

Wolê czytaæ ni¿ spogl±daæ w chmury lub telewizor.

Czytasz w drodze do pracy? W domu, w ³ó¿ku?
Musisz mieæ ten czytnik ca³y dzieñ przy sobie?

Ten tak.
Drugi u¿ywam tylko w domu.
To 10 calowy tablet, wygodny do skanowanych gazet.

Nie masz innego bardziej przyjaznego choæby tabletu do czytania?

Mam. Ale 10 cali nie mie¶ci siê do kieszeni koszuli jak 5 calowy fon.

[...]

Z tym to siê zgadzam. Poza telefonem mam tableta i stado kompów.
Ale do kieszeni wchodzi tylko telefon.
A siedz±c wygodnie w fotelu nie poczytam na chuj wie ilocalowym
monitorze od komputera. Za daleko stoi.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2021-03-18 07:32:40
Autor: _Master_
W dniu ¶roda-17-marca-2021 o 13:56, RadoslawF pisze:
Wolê czytaæ ni¿ spogl±daæ w chmury lub telewizor.

Twoja g³owa wtedy wa¿y 27 kg.

Z tym to siê zgadzam. Poza telefonem mam tableta i stado kompów.
Ale do kieszeni wchodzi tylko telefon.
A siedz±c wygodnie w fotelu nie poczytam na chuj wie ilocalowym
monitorze od komputera. Za daleko stoi.  :-)

Masz z³± ergonomiê

Data: 2021-03-18 09:55:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-18 o 07:32, _Master_ pisze:

Wolê czytaæ ni¿ spogl±daæ w chmury lub telewizor.

Twoja g³owa wtedy wa¿y 27 kg.

W dalszym ci±gu wolê czytaæ ni¿ zajmowaæ siê pierdo³ami.

[...]

Mam dobr±, ma³e urz±dzenie przeno¶ne mo¿esz u¿ywaæ
praktycznie w ka¿dym miejscu a komputera ju¿ nie koniecznie.
Mo¿na oczywi¶cie jak w ¶redniowieczu stworzyæ jedno jedyne
miejsce do czytania, tylko po co siê uwsteczniaæ?
Po za przypadkami tych którzy niespecjalnie czytaj± ksi±¿ki
ale wstyd im to przyznaæ i wynajduj± argumenty z dupy na
udowodnienie swojej racji.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-15 22:46:06
Autor: ToMasz
W dniu 14.03.2021 o 18:44, _Master_ pisze:
[...]

ale w jakim sensie. Bo z³o¿ony przypadek.

Czara zaczyna siê przelewaæ i zamiast kupiæ nowy wypasiony poszukam starego który lubi³em u¿ywaæ i mia³ funkcje niedostêpne w tych najzajebistrzych i bez tego ca³ego gówna fejsbukowego.

jakie?

np. N8 mia³a Always On Display bez którego nie wyobra¿am sobie u¿ywania telefonu.
ale w czym problem? chyba wszystkie "androidy" z amoledem to maj±.

nagrywanie rozmów - bez problemu. usuniêcie us³ug googla - nie ma sprawy. wywalenie wszystkich programów których nie chcesz mieæ  w smartfonie - zrobione. W zasadzie jedyne co nie zadzia³a - to dwa tygodnie na jednym ³adowaniu.

ja, z punktu widzenia techniki jestem starym dziadem. ka¿da zmiana funkcjonowania telefonu, programu jest mi cierniem w oku. to co dla moich dzieci jest fajnym nowym bajerem, dla mnie jest przeszkod±, nad któr± muszê 30 razy dziennie zastanowiæ siê 5 sekund jak ja obej¶æ. ale jedna na 100 takich zmian, okazuje siê na prawdê po¿yteczna, u³atwiaj±ca ¿ycie. no i ju¿ za pó³ roku u¿ywam jej i ciê¿ko mi siê z ni± rozstaæ.
Mo¿e Wy te¿ spróbujcie? Polecam lineaga z minimum programów, i tylko te us³ugi googla które s± konieczne.

ToMasz

ps 30 programów na androida to wcale nie tak du¿o. ile z nich jest koniecznych? mo¿e 5, reszta to jakie¶ tam u³atwiacze ¿ycia, aplikacje rozrywkowe.

Data: 2021-03-16 11:27:44
Autor: _Master_
W dniu poniedzia³ek-15-marca-2021 o 22:46, ToMasz pisze:

ale w jakim sensie. Bo z³o¿ony przypadek.

Ka¿dy z czasem ZAMULA a po³±czenia BT Wifi czy aplikacje dzia³aj± jak na Windows Millenium. Je¶li pamiêtasz te czasy

ale w czym problem? chyba wszystkie "androidy" z amoledem to maj±.

No w³a¶nie NIE WSZYSTKIE (np. A40) a aplikacje to imituj±ce z¿eraj± bateriê.

[...]

To nie dzia³a p³ynnie a irytuj±ce lagi doprowadzaj± do sza³u.
Mia³em pewnie z 10 telefonów/urz±dzeñ (odbiorników i s³uchawek) z androidem i nie znalaz³em takiego które stabilnie i przewidywalnie trzyma³oby po³±czenie BT.

Polecam lineaga z minimum programów, i tylko te
us³ugi googla które s± konieczne.

Mia³em kiedy¶ S2 i instalowa³em alternatywne softy.
Za ma³o plusów dodatnich. Za du¿o mojego wysi³ku ¿eby to ogarn±æ.
Telefon dzia³a³ lepiej ale nie tyle lepiej ¿eby mnie to satysfakcjonowa³o.

ile z nich jest
koniecznych? mo¿e 5,

Chcia³bym poznaæ w³a¶nie te 5. Mo¿e runie mój ¶wiat i siê przekonam do tego maleñkiego ekraniku ;-)

Data: 2021-03-17 03:11:23
Autor: PiteR
które tel nagrywa³y rozmowy?
in <news:604e4b6c$0$500$65785112news.neostrada.pl>
user _Master_ pisze tak:

Ja osobi¶cie mam wstrêt do Androida.

Sprzêt to sprzêt. Trzeba szybko kupiæ telewizor bez Androida bo nied³ugo nie bêdzie ju¿ takich.

--
Piter

po czym poznaæ g³upiego
po dzwonku jego

Data: 2021-03-17 15:03:53
Autor: PiteR
user _Master_ pisze tak:

Czara zaczyna siê przelewaæ i zamiast kupiæ nowy wypasiony poszukam starego który lubi³em u¿ywaæ i mia³ funkcje niedostêpne w tych najzajebistrzych i bez tego ca³ego gówna fejsbukowego.

W³a¶nie testujê prowizorkê na szybko¶ci po tanio¶ci.
Dwa smartfony z³o¿one w kanapkê 69

Trzeba ciszej mówiæ wtedy ARW podci±ga g³osno¶æ rozmówcy.
Od biedy mo¿e byæ.

--
Piter

po czym poznaæ g³upiego
po dzwonku jego

Data: 2021-03-15 00:24:24
Autor: ii
[...]

550. 650

Chce taki kupiæ na jakim¶ alledrogo. Mo¿liwie nowo¿ytny
¿eby siê nie okaza³o, ¿e owszem nagrywa ale nie widzi
obecnej karty sim.

Bardziej bateriê musi mieæ now±.

Data: 2021-03-17 17:15:29
Autor: Eneuel
W dniu 13 mar 2021 o 12:48, PiteR pisze:

Jakie pamiêtacie telefony (nie smartfony) które nagrywa³y
jeszcze rozmowy bez aplikaci, cudowania, srania w bania?

MaxCom

--
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-03-22 15:36:27
Autor: Jacek
[...]

Samsung SGH-D600 - mia³em taki. Nagrywa³ bardzo ³adnie i jak na tamte czasy robi³ ca³kiem dobre zdjêcia.
Jacek

które tel nagrywa³y rozmowy?