którędy do Pragi?

Data: 2010-02-04 22:51:23
Autor: J.F.
którędy do Pragi?
On Thu, 4 Feb 2010 22:01:30,  "Adam" adamus1272[nospam}@tlen.pl> :
wybieram sie w przyszłym tygodniu do pragi z częstochowy i nie wiem jak jechać.
Dla mnie najbardziej naturalna jest droga przez Cieszyn Brno ale znajomy forsuje Zgorzelec i przez Niemcy.

Nie jest to moze takie glupie.

Podrzućcie coś biorąc pod uwagę że może trochę śnieżyć.

To raczej odradzalbym przez Jakuszyce, choc tam tylko kilkanascie km
grozne, a dalej juz autostrada.

Przez Lubawke bedzie przejezdnie, ale to ci nie po drodze :-)
Przez Kudowe tez bedzie dobrze, ale do Klodzka mozesz nie dojechac :-)

A nie lepiej przez Ostrawe ? Spojrz na prognoze, w kamerki - lopata do bagaznika i jazda :-)

J.

którędy do Pragi?