którędy ze śląska nad morze w wakacje?

Data: 2010-06-19 01:22:39
Autor: Yogi\(n\)
którędy ze śląska nad morze w wakacje?
Użytkownik "Piotrek" <bq4fe@o2.pl> napisał w wiadomości news:tdec8pkq23gg$.350lmfc91rk9$.dlg40tude.net...
za miesiąc czeka mnie trasa z Raciborza nad wybrzeże Rewalskie do
Pogorzelicy. W zasadzie myślę żeby jechać jedną z dwóch tras:

1. polecieć na A4, potem za Wrocławiem na Legnicę, zjechać z autostrady i
S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

Pierwszą wersję (prawie) przerabiałem w 2007 roku, z tym, że trasa wiodła od Nowego Sącza do Chrzanowa, Wrocławia i stamtąd przez Lubin, Zieloną Górę do Pogorzelicy. Wiozłem pięciolatkę i trzylatkę, jechaliśmy w dzień z noclegami - po kilka godzin dziennie. W zasadzie jechało się bardzo fajnie, jeśli chcesz ją zrobić w jedną noc, to pewnie się da, choć wiele zależy od Twojej i dzidziusia wytrzymałości. Do Zielonej Góry jedzie się bardzo dobrze, potem trochę "opłotkami", ale do przeżycia.
W Pogorzelicy wyrzymaliśmy trzy dni, potem pojechaliśmy w Bory Tucholskie, ale to inna para kaloszy ;-)
--
Yogi(n)

którędy ze śląska nad morze w wakacje?