ktorego pocketa?

Data: 2010-12-06 18:27:19
Autor: masti
ktorego pocketa?
Dnia pięknego Mon, 06 Dec 2010 17:38:13 +0100 osobnik zwany Michał V-R
wystukał:

mam dylemat, co lepiej kupic 5letniej corce crossa
http://moto.allegro.pl/delta-cross-pocket-mini-bike-pod-choinke-super-
i1343212343.html
czy sciga
http://moto.allegro.pl/scigacz-pocket-mini-bike-pod-choinke-super-
i1354087398.html
Pytam, bo moze ktos mial doswiadczenie z tym, scig ma sztywny zawias
przod i tyl, Ktore bedzie lepsze do nauki i bardziej wszechstronne, na
czym wiecej sie nauczy i bedzie miala wiecej zabwy, scigiem raczej w
teren nie wjedzie, ale za to cross chyba trudniejszy do opanowania Mam
dylemat, wiec pomozcie

ale będzie jeździć po ogródku czy po parkingu?
Bo odpowiedź wyjdzie sama

--
mst <at> gazeta <.> pl

ktorego pocketa?