ktory akumulator ?

Data: 2017-06-01 21:37:00
Autor: KaTePi
ktory akumulator ?
W dniu 10.05.2016 o 17:20, Crimi pisze:
Chodzi mi tylko o wybór firmy (producenta)
Yuasa czy Exide ?
Yuasa, ale tylko made in UK oraz Hawker inne: PowerSafe, Warta, Fiamm, Enersys to badziewie nie warte funta kłaków. Sonnenschein też szedł na psy.

Data: 2017-06-02 05:58:39
Autor: Pszemol
ktory akumulator ?
"KaTePi" <Katepi@w.pl> wrote in message news:59306cdc$0$5149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A na jakiej to podstawie wygłaszasz takie osądy?

Data: 2017-06-03 23:44:18
Autor: KaTePi
ktory akumulator ?
W dniu 02.06.2017 o 12:58, Pszemol pisze:
[...]

25 lat pracy przy UPS, falownikach i siłowniach telekomunikacyjnych.

Data: 2017-06-04 06:53:21
Autor: Pszemol
ktory akumulator ?
"KaTePi" <Katepi@w.pl> wrote in message news:59332db2$0$15204$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie bardzo widzę związek Twojej pracy z akumulatorami samochodowymi :-)
Ale ok... nie przejmuj się ;-)

ktory akumulator ?