który autoryzowany serwis Volvo?

Data: 2010-03-23 23:12:07
Autor: scuderia
który autoryzowany serwis Volvo?
Witam,
Jaki polecacie ASO Volvo lub gdzie mogę znaleźć opiniie o nich?

z góry dziękuję

Data: 2010-03-23 23:57:33
Autor: scuderia
który autoryzowany serwis Volvo?
w uzupełnieniu...
najlepiej od W-wy włącznie i na północ kraju

pozdrawiam

Data: 2010-03-24 00:28:35
Autor: tadek

Użytkownik "scuderia" <scude...@mail.com> napisał w wiadomościnews:hobete$iqa$1news.task.gda.pl...

> Witam,
> Jaki polecacie ASO Volvo lub gdzie mogę znaleźć opiniie o nich?

> z góry dziękuję- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

omijaj Łódź

Data: 2010-03-24 10:16:06
Autor: Jacek
scuderia pisze:
Witam,
Jaki polecacie ASO Volvo lub gdzie mogę znaleźć opiniie o nich?

z góry dziękuję
A może nieautoryzowany a specjalizujacy sie w Volvo?

Data: 2010-03-24 10:54:43
Autor: vwojtas

Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w wiadomości news:hocksj$t6t$1node1.news.atman.pl...
scuderia pisze:
Witam,
Jaki polecacie ASO Volvo lub gdzie mogę znaleźć opiniie o nich?

z góry dziękuję
A może nieautoryzowany a specjalizujacy sie w Volvo?

Witam
Polecam w Warszawie warsztat pana Tomka który specjalizuje się elektronice Volvo od bardzo dawna. Jest guru jesli chodzi o volvo :-)
Gorąco polecam jego usługi
www.cta.com.pl

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2010-03-24 11:21:45
Autor: Jacek
scuderia pisze:
[...]

Mi chodziło o cos co sie specjalizuje w volvo pelna geba - volvo bocian (wiazowna/mokotow), a nie "u Pana Tomka"

Data: 2010-03-25 07:23:02
Autor: vwojtas
[...]

Byłem świadkiem jak podjechała laweta ASO Volvo z S60 do rzeczonego p. TOmka bo panowie z serwisu rozkładali rece. Pan Tomek zreperwoał auto w 20 min, nie było potrzeby sciagania z lawety, mina laweciarza bezcenna :-)
Więc zanim zaczniesz kolego krytykować moze dowiedz się czegoś o tym miejscu. Do niego przyjeżdzają volva na naprawy, bo jest dobry i niedrogi (oczywiscie nie robi mechaniki).

PS. nie mam zadnych profitów z tego, jestem zwykłym klientem. Seriws u mnie za naprawe cema krzyknął 5 kpl, pan Tomek zrobił to za 1500 pln i autko (S80) śmiga do dzis bez problemów. Polecam każdemu volviarzowi i nie tylko to miejsce.

Data: 2010-03-25 08:52:24
Autor: Jacek
[...]

Proszę Cię, w bajki z newsow juz dawno nie wierze.

PS. A tak z ciekawosci jak mechaniki nie robi to co robi? Polski soft wgrywa do kompow :)

Data: 2010-03-25 09:04:15
Autor: vwojtas
[...]

Mówię o tym co sam widziałem , a nie co wyczytałem. Nie mam zamiaru Cię do niczego przekonywać. Robi wszystko co jest zwiazane z elektryką i elektroniką, naprawa zegarów, softy oczywiscie tez, etc. ASO nie naprawia tylko wymienia, spróbuj naprawić zegary w ASO to się przkonasz co ci powiedzą ;-)

Mechanikę nie trudno jest ogarnąc, wiem bo sam duzo przy swoimi volvie robię. Z elektroniką gorzej, nie kazdy ma oryginalnego Vadisa do diagnozy. Oczywiscie ASO maja ale tam ceny sa kilkukrotnie wyższe.

Data: 2010-03-26 08:37:59
Autor: Jacek
[...]

naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

A co do tej bajki o naprawie to wyobraz sobie sytuacje, ze masz samochod volvo na gwarancji i jedziesz do ASO (a wlasciwie Cie wioza na lawecie) i tam sie okazuje, ze znow musisz brac lawete, placic za nia i ciagnac sie z  dalej do innego serwisu bo w ASO nie potrafia uruchomic samochodu.

Co robisz jak Ci ASO odmawia samochodu na gwarancji, za ktora zaplaciles?

Pierwsze co robisz to straszysz/idziesz do np. Volvo Polska...

Powiedz mi, ktore ASO by odmowilo naprawy samochodu i wydalo zepsuty?
Przeciez wiadomo, czym by to smierdzialo, wiec prosze Cie nie pisz takich rzeczy, ze "Pan Tomek naprawia po ASO" bo to bzdury.

Data: 2010-03-26 16:34:23
Autor: vwojtas
który autoryzowany serwis Volvo?

naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

Jeżali przez naprawę zegarów rozumiesz tylko i wyłacznie zaniżanie liczników to gratuluję, rozumowania, każdy mierzy swoja miarą. Mówie o naprawie zepsutych zegarów, kumasz,  nie o KOREKCIE przebiegu czy zanizaniu go. Wyczuwasz róznice?

A co do tej bajki o naprawie to wyobraz sobie sytuacje, ze masz samochod volvo na gwarancji i jedziesz do ASO (a wlasciwie Cie wioza na lawecie) i tam sie okazuje, ze znow musisz brac lawete, placic za nia i ciagnac

Nawet nie wiesz za co płacisz oddając auto do ASO, korzystałem z usług ASO i wiem do czego są zdolni.

sie z  dalej do innego serwisu bo w ASO nie potrafia uruchomic samochodu.

Na inne Twoje wypociny powiem ci tylko ze ASO nie naprawia tylko WYMIENA za grubą kasę, a tam mozna naprawić.

Proponuje EOT bo to do niczego nie prowadzi.
Moje wypowiedzi poparte są moim własnym doświadczeniem w tych wardztatach, mam wrazenie ze twoje to tylko istne bicie piany.
Dla mie temat się wyczerpał
Amen

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2010-03-26 19:09:45
Autor: J.F.
On Fri, 26 Mar 2010 08:37:59 +0100,  Jacek wrote:
naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

Zrobia zrobia. Przyjedziesz, powiesz ze ci sie predkosciomierz zacina
i zyczysz sobie nowy, to wymienia na nowy. Tylko ze to sie zasadniczo
nie oplaca.

W niektorych autach moze sie okazac ze wymiana nie pomogla i przebieg
sie wyswietla prawdziwy :-)

J.

Data: 2010-03-24 11:22:23
Autor: scuderia
który autoryzowany serwis Volvo?
Ponieważ auto na gwarancji, szukam dobrego serwisu autoryzowanego

Data: 2010-03-24 16:25:05
Autor: Paweł
[...]

Ja swojego robiłem 3 razy w Warszawie na Woronicza.
Nie mam powodów by narzekać. --
Paweł

który autoryzowany serwis Volvo?