który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?

Data: 2019-09-24 21:57:40
Autor: ToMasz
który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?
witam
kiedyś millenium dawał  3% zwrotu za zakupy blikiem. czy jest jakiś bank który ma taką ofertę (nie koniecznie blikeim)? JAkie ewentualne warunki trzeba spełnić?

ToMasz

Data: 2019-09-25 00:39:23
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 24 września 2019 21:57:42 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
witam
kiedyś millenium dawał  3% zwrotu za zakupy blikiem. czy jest jakiś bank który ma taką ofertę (nie koniecznie blikeim)? JAkie ewentualne warunki trzeba spełnić?

W milku nadal można dostać 5% moneyback blikiem i 2% moneyback debetówką - max. po 30zł miesięcznie na każdy "kanał" (czyli żeby dostać 60zł trzeba wydać w miesiącu min. 1500zł debetówką i min. 600zł blikiem) - na 6 miesięcy.
Ale trzeba to sobie wywalczyć grożąc zamknięciem konta - najprościej kliknąć "zamknięcie rachunków" w ST, a jak zadzwonią (ew. upewnij się, że masz włączone zgody marketingowe) to powiedz, że masz właśnie moneyback w innym banku.
Bo nawet nie musisz kłamać, jest jeszcze karta kredytowa 1-2-3 w santanderze - daje 1% zwrotu za zakupy spożywcze, 2% za stacje benzynowe i 3% za gastronomię.
Jest też kredytowa turbokarta w santander consumer (uwaga, to jest inny santander niż santander czyli były bzwbk) i być może visa gold perfekt w eurobanku - ale to już ostatni dzwonek - obie ZTCP 1%.

Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w citku - a przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

Data: 2019-09-25 00:40:44
Autor: Dawid Rutkowski
który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?
A, i milek ma jeszcze 5% za wybrane sklepy dla KK impresja i alfa (a jak ktoś KK milka nie ma, to może dostać dodatkowe 200zł na start - i tak samo 200zł na start za założenie konta).
I chyba jeszcze eurobank ma 5% za wybrane kategorie zakupów.

Data: 2019-09-25 12:01:20
Autor: Waldek
[...]

Tak Eurobank jeszcze ma te 5% - pewnie się uchowa do momentu integracji z Milkiem (sport/rekreacja/turystyka/gastronomia)
Alior /chyba/ też daje 1% cofki za płatności telefonem (1 z usług dodanych)
- nie mam tam konta ale obiło mi się o uszy ;)

Pozdro

Data: 2019-09-25 17:00:25
Autor: ToMasz
W dniu 25.09.2019 o 12:01, Waldek pisze:
[...]

3%+5% za blika od millenium dostałem na pół roku. czy da sie ich naciągnąć na dłuższy okres? KK za 200 wziąłęm. KK paribas za dowolne zakupy daje punkty które można zamienić na np zakupy na allegro, ale w najlepszym przypadku to 0,6% zwrotu. lepszy rydz niż nic.

Data: 2019-09-25 11:06:45
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 25 września 2019 17:00:47 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

[...]

Promo jest na pół roku - ale, póki co, co pół roku jest nowa edycja - ja korzystam już z drugiej, więc klikaj "zamknięcie konta" ;>
Bardzo tajemnicze i ukryte są te promo, ale OIDP udało mi się znaleźć regulamin... Tylko nie pamiętam, czy przez google... Hmm, na pewno było tak, że reklamowałem niezaliczone transakcje wykonane, ale nierozliczone w danym miesiącu - a akurat mi tych do pełnej nagrody zabrakło - i dostałem odpowiedź, że w regulaminie nowej edycji już uwzględnia się datę transakcji - i chyba dostałem wtedy oba regulaminy - ale wypłatę uzupełnili.

Data: 2019-09-25 22:50:13
Autor: Robert Sierant
[...]

no to się pochwalę, że korzystam już 3 lub nawet 4 raz z tej promocji w Mille, za każdym razem dyspozycja zamknięcia konta, jak zadzwonią to mówię wprost, że zamykam, gdyż skończył mi się moneyback

póki co za każdym razem proponowali odnowienie promocji na kolejne 6 m-cy

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-09-26 09:49:18
Autor: Pete
W dniu 2019-09-25 o 22:50, Robert Sierant pisze:

[...]

A pilnują limitu rocznego na moneyback w milku (limit ustawowy braku opodatkowania)?
Bo już chyba na ten rok ten limit wyczerpałem, i nie wiem, czy walczyć o kolejne. :D

--
Pete

Data: 2019-09-26 02:02:30
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 26 września 2019 09:49:19 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

A pilnują limitu rocznego na moneyback w milku (limit ustawowy braku opodatkowania)?
Bo już chyba na ten rok ten limit wyczerpałem, i nie wiem, czy walczyć o kolejne. :D

Ale w czym problem, najwyżej PITa przyślą.
Warto też zajrzeć w regulaminy, tam zawsze jest o podatku - i ZTCP to ostatnio zwykle jest napisane, że nagroda jest po prostu zwolniona z podatku dochodowego - nic o tych 760zł nie ma, więc może przepisy się zmieniły?
Bo bywały i takie regulaminy, gdzie stało, iż bank w razie potrzeby ufunduje dodatkową nagrodę pieniężną na podatek - albo że po prostu funduje i ten podatek płaci, czy trzeba czy nie...

Data: 2019-09-26 11:58:28
Autor: Pete
[...]

W tym (regulamin moneyback 5% visa impresja):
"Łączna  wysokość  nagród  ,,Moneyback"  wypłaconych  w  danym roku kalendarzowym nie może przekroczyć kwoty 760,00 PLN"

[...]

Pytanie co  jest w regulaminie tego dodatkowego moneyback

Bo bywały i takie regulaminy, gdzie stało, iż bank w razie potrzeby ufunduje dodatkową nagrodę pieniężną na podatek - albo że po prostu funduje i ten podatek płaci, czy trzeba czy nie...

W przypadku moneyback 5% impresja, jeśli ustawa się zmieni to bank pobierze podatek z karty

--
Pete

Data: 2019-09-26 05:58:31
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 26 września 2019 11:58:32 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

W tym (regulamin moneyback 5% visa impresja):
"Łączna  wysokość  nagród  ,,Moneyback"  wypłaconych  w  danym roku kalendarzowym nie może przekroczyć kwoty 760,00 PLN"

To inna sprawa - po prostu ograniczenie rocznej wysokości moneybacku, tak jak przy tym "antyzamykaniowym" jest max. 360zł, po max. 30+30zł miesięcznie.
Względy podatkowe to tylko wymówka ;)

> [...]

Pytanie co  jest w regulaminie tego dodatkowego moneyback

Raczej zacznij od przepisów prawa - czyli jakie nagrody się sumują, żeby ew. ponad te 760zł wyskoczyć.
Czy dotyczy to nagród w jednej promocji, czy też w promocjach tego samego podmiotu - czy też może wszystkich takich nagród otrzymanych przez danego podatnika w ciągu roku?

Czy podobnie jak z darowiznami - od jednego obcego można dostać bez podatku max. 4902zł w sumie przez okres 5 lat. Ale można dostać po te 4902zł od 1000 obcych i podatku nie zapłacisz - w ten sposób działają np. "społecznościowe" wymiany walut.

Data: 2019-09-26 16:11:17
Autor: Pete
[...]

Na początku roku nie było takiego ograniczenia - stąd zrobiłem prawie całe 760.

  po max. 30+30zł miesięcznie.
Względy podatkowe to tylko wymówka ;)

Nie sądzę.
Odpada cała papierkowa robota z pitami do US w przypadku wyższej nagrody.

[...]

HGW, stąd moje pytanie, może ktoś już wytestował :D

[...]

j.w.
--
Pete

Data: 2019-09-26 09:43:52
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 26 września 2019 16:11:19 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

Na początku roku nie było takiego ograniczenia - stąd zrobiłem prawie całe 760.

E tam, jest takie od lat.
A, miałem się zapytać i zapomniałem - w którym to z tych sklepów poszło te 15 tysięcy? Chyba że to alfa i robiłeś remont materiałami z leroy-merlin ;>

  po max. 30+30zł miesięcznie.
> Względy podatkowe to tylko wymówka ;)

Nie sądzę.
Odpada cała papierkowa robota z pitami do US w przypadku wyższej nagrody.

No to właśnie bank się tak tłumaczy z ograniczana wysokości nagród, że to niby łatwiej dla klienta. Ja tam wolę większą nagrodę, podatek od niej zapłacę, czemu nie, nagroda i tak za darmo - a wpisanie w jedną pozycję PIT jednej liczby to naprawdę nie jest problem - resztę przeliczy komputer.

Data: 2019-09-27 10:14:02
Autor: Pete
[...]

Ale max 360 czy 760 bo się pogubiłem.

A, miałem się zapytać i zapomniałem - w którym to z tych sklepów poszło te 15 tysięcy? Chyba że to alfa i robiłeś remont materiałami z leroy-merlin ;>

Zakupy, za które Citi niedawno zaczął kasować 8% prowizji ;)

[...]

Ale to bank ma problem, bo musi wypełnić i wysłać pita do klienta i jego US (wcześniej musi o to zapytać klienta, co dodatkowo komplikuje sprawę).

--
Pete

Data: 2019-09-27 02:33:10
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 27 września 2019 10:14:03 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

Ale max 360 czy 760 bo się pogubiłem.

760zł rocznie to od dawna ograniczenie rocznego moneybacku na KK impresja/alfa milka (i też ZTCP visa gold perfect eurobanku czy turbokarty z santander consumer). Wynika to z ograniczeń podatkowych - albo wynikało, a teraz udają, że jest tak dalej.

A 360zł jako 6(miesięcy)*2("kanały" - 5% za blik, 2 % za KD)*30zł(max. miesięczny zwrot z "kanału") to max. co można dostać, jeśli się w milku zagrozi zamknięciem konta. I z niczego innego to nie wynika.
Aha, nie ma też problemu, żeby takie 2 promocje w roku złapać :)

> A, miałem się zapytać i zapomniałem - w którym to z tych sklepów poszło te 15 tysięcy? Chyba że to alfa i robiłeś remont materiałami z leroy-merlin ;>

Zakupy, za które Citi niedawno zaczął kasować 8% prowizji ;)

Hmm, aleś zagadkę zadał... Hazard? revolver? Poczta?
Ale te kategorie nie dają moneybacku na KK milka impresja i alfa - te KK dają 5%, ale tylko w wybranych sklepach (a impresja w carrefour nawet nie na konto, tylko w formie e-bonu i to za zakupy jedynie powyżej MWZ).
Chyba że o innej karcie mówisz.

Ale to bank ma problem, bo musi wypełnić i wysłać pita do klienta i jego US (wcześniej musi o to zapytać klienta, co dodatkowo komplikuje sprawę).

Zapytać można od razu przy przystępowaniu do promocji - tak robi np. kanrot aliora.
Więc wymówki, wymówki - bank będzie tłumaczył się jak może z tego, że mniej daje ;>

Data: 2019-09-27 12:38:23
Autor: Pete
[...]

Aaaaa, widzisz, ja za zamykanie carty dostawałem cashback 2% na określony czas od każdego zakupu kartą (impresja).
Nie mam konta - tylko KK.

Aha, nie ma też problemu, żeby takie 2 promocje w roku złapać :)

No właśnie natłukłem już maksa rocznego w tym roku i nie wiem, czy wypowiadać w tym roku czy poczekać do następnego :)

[...]

Rev

Ale te kategorie nie dają moneybacku na KK milka impresja i alfa - te KK dają 5%, ale tylko w wybranych sklepach (a impresja w carrefour nawet nie na konto, tylko w formie e-bonu i to za zakupy jedynie powyżej MWZ).

Za odwołanie wypowiedzenia, dostawałem dodatkowy  cashback 2% od każdego zakupu. I tu się R łapał.

Chyba że o innej karcie mówisz.

cały czas o visa impresja.

--
Pete

Data: 2019-10-01 05:55:47
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 27 września 2019 12:39:09 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

Aaaaa, widzisz, ja za zamykanie carty dostawałem cashback 2% na określony czas od każdego zakupu kartą (impresja).
Nie mam konta - tylko KK.

A, no to się w końcu dogadaliśmy. Fajną tą promo dostałeś :)
Ciekawe, czy propozycje zależą od obrotu? Albo może od tego, na co się narzeka - ja w sierpniu zamykałem platynę, ale niezbyt używaną, i jedno, co zaproponowali, to zwolnienie z warunków bezpłatności na rok - ale jeśli przez 2 miesiące z rzędu obrót będzie min. 200zł.

> Aha, nie ma też problemu, żeby takie 2 promocje w roku złapać :)

No właśnie natłukłem już maksa rocznego w tym roku i nie wiem, czy wypowiadać w tym roku czy poczekać do następnego :)

To ładnie tym rewolwerem wystrzelałeś ponad 7 stówek :)
Ale co do tego, czy sumy promocji się łączą - i ew. w ramach czego się łączą - to impresją możesz sam spróbować wytestować - jeśli zrobiłeś/zrobisz do końca roku zakupy w którymś ze sklepów podpadających pod ten 5% moneyback - i sumarycznie wyjdzie ponad 760zł bonusu - no i nie będzie PITa.

Data: 2019-10-01 16:08:08
Autor: Pete
[...]

Jakieś tam złotówki za moneyback nadal wpadają :)
Łącznie już z osiem stówek przez rok wpadło.

--
Pete

Data: 2019-10-02 02:09:53
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 1 października 2019 16:08:47 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]

Jakieś tam złotówki za moneyback nadal wpadają :)
Łącznie już z osiem stówek przez rok wpadło.

Więc chyba mamy odpowiedź - do ograniczeń podatkowych liczy się pojedyncza promocja - a w jednym banku - a nawet na jednej jego karcie - można mieć ich dowolnie dużo w roku.
Chyba że jednak przyślą PIT.

Data: 2019-09-25 20:25:43
Autor: Szymon
W dniu 2019-09-25 o 12:01, Waldek pisze:
Tak Eurobank jeszcze ma te 5% - pewnie się uchowa do momentu integracji z Milkiem (sport/rekreacja/turystyka/gastronomia)

5% w Eurobanku ma być nadal po integracji z Millenium, ale "dla dotychczasowych uczestników". Być może nowi już nie będą mogli przystąpić.

https://eurobank.pl/integracja/

Co się nie zmieni?

     numery rachunków osobistych, oszczędnościowych, lokat terminowych, kart debetowych i kredytowych
     kody PIN kart debetowych i kredytowych
     terminy umowne i odnawialność produktów oszczędnościowych (lokat i rachunków oszczędnościowych)
     numery rachunków i harmonogramy spłat rat kredytów i pożyczek gotówkowych, kredytów ratalnych i kredytów hipotecznych udzielonych w złotych
     limity kredytowe w koncie osobistym - utrzymany zostaje 10-dniowy okres bezodsetkowy
     terminy spłaty i generowania zestawień transakcji oraz długość okresu bezodsetkowego dla karty kredytowej
     opłaty i prowizje - połączenie banków nie wpłynie na ich podwyższenie
     identyfikatory (loginy) do serwisów bankowości internetowej
     zakres ochrony ubezpieczeniowej świadczonej w ramach już zawartych umów
     program premiowy Codziennie Zyskuję dla dotychczasowych uczestników

Data: 2019-09-25 12:30:24
Autor: Wojtek
On 25/09/2019 04:39, Dawid Rutkowski wrote:
Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w citku - a przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

To jest na jakiś określony czas?

w.

Data: 2019-09-25 10:48:12
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 25 września 2019 17:30:26 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:
On 25/09/2019 04:39, Dawid Rutkowski wrote:
> Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w citku - a przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

To jest na jakiś określony czas?

Niestety - bo trzeba na tą stówkę czekać 3 miesiące - jako że moneyback 10%, ale max. 100zł, to wystarczy wydać tysiąc.
Potem znów 500zł za 3 miesiące, bo przy drugiej próbie dają max. 50zł.

Ale trzeba być zdecydowanym na ew. zamknięcie karty - i to nawet natychmiastowe, jak trafisz na zły dzień konsultantki ;>

Ja chciałem stówkę wyłudzić na moją platynę - ale najpierw mnie zmiękczyli czekaniem 2 tygodnie na telefon - i jak już zadzwonili to odwołałem wypowiedzenie bez łapówki...
Ale już raz dostałem taki moneyback na otarcie łez za wprowadzenie opłat za naklejkę - a naklejki i tak nie mam ;P
A żona ze swoim odpowiednim podejściem do simplicity dostała telefon i dodatkowo 150zł - a karta zamknięta i czekamy na koniec karencji ;>

Data: 2019-09-27 13:10:57
Autor: brum
który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?
Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w citku - a przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

jednorazowo czy miesiecznie?

Data: 2019-09-27 05:21:16
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 27 września 2019 13:11:29 UTC+2 użytkownik brum napisał:
>Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w >citku - a przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

jednorazowo czy miesiecznie?

Pisałem wyżej - jednorazowo, wydatki sumowane z 3 miesięcy, po tych 3 miesiącach dostajesz 10% - ale max. 100zł (przy drugiej próbie max. 50zł).

Data: 2019-09-25 19:54:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?

"ToMasz" qmdsfl$ac0$3@dont-email.me

CA zaokrągla do 5 pln, po czym dorzuca 50% tego, co
powstało w efekcie tegoż zaokrąglenia -- do 300 pln
w pierwszym roku po założeniu.

Link z mym zyskiem:
   http://eneuel.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=657&idDistributor=351678

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-09-29 03:51:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5d8ba9d9$0$527$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Na kredytówki też coś dają -- CB z LM chociażby...

    http://eneuel.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=500&idDistributor=351678

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-26 10:26:08
Autor: lolekanabolek
W dniu 2019-09-24 o 21:57, ToMasz pisze:
witam
kiedyś millenium dawał  3% zwrotu za zakupy blikiem. czy jest jakiś bank który ma taką ofertę (nie koniecznie blikeim)? JAkie ewentualne warunki trzeba spełnić?

T-mobilebankowe daje 25zł za 500 zł obrotu

*W przypadku Konta Premium Premia jest naliczana maksymalnie przez 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od miesiąca, w którym została wypłacona po raz pierwszy i pod warunkiem, że Klient w danym miesiącu dokona Transakcji na kwotę minimum 500 zł (transakcje nie mogą zostać anulowane). Kwota należnego zwrotu wynosi 25 PLN w danym miesiącu. Aby utrzymać prawo do wypłaty zwrotu w kolejnych miesiącach należy posiadać przynajmniej jeden aktywny Produkt kredytowy. Promocją może zostać objęty wyłącznie jeden rachunek. Szczegóły w Regulaminie Promocji ,,Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe". Aby wziąć udział w Promocji, należy skontaktować się z Infolinią pod numerem 19 506, lub przystąpić do promocji w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe bądź wysłać wiadomość z chęcią przystąpienia do Promocji w Bankowości Internetowej. Pozostałe opłaty i prowizje wskazane są w Taryfie Opłat i Prowizji.

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2019-09-27 08:30:28
Autor: bankomaniacy.pl
[...]

Jak już niektórzy napisali, Mille daje 5% z kartą Alfa/Impresja w wybranych sklepach. Kiedyś to opisałem, a przed kilkoma minutami zaktualizowałem wpisy na: https://lokatakonto.pl/millennium-karta-alfa https://lokatakonto.pl/millennium-karta-impresja jeśli ktoś ma ochotę poczytać, to zapraszam.

Wciąż jest też dostępna promocja "Wrzesień z kartą kredytową" (dla obecnych klientów Millennium), do zgarnięcia 200 zł. Podejrzewam, że w październiku wystartuje kolejna edycja.

który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?