który bank oferuje taką usługę?!

Data: 2015-12-11 12:35:15
Autor: ąćęłńóśźż
który bank oferuje taką usługę?!
Może którąś kartę da się tak ustawić we właściwościach karty poprzez internet?

-- -- -
czy któryś z banków działających w PL oferuje debetówki działające TYLKO na terenie PL?
nie zamierzam kiedykolwiek płacić za cokolwiek poza Polską, nie chcę żeby bank samowolnie blokował moją kartę albo dzwonił czy przebywam na Karaibach - chcę żeby karta działała po prostu tylko na terenie Polski, a transakcje z zagranicy żeby były automatycznie odrzucane przez bank bez potrzeby blokowania karty.
czy taka usługa jest oferowana przez jakiś bank?
i czy jest ona technicznie możliwa do realizcji

Data: 2015-12-11 21:14:29
Autor: gral
W dniu 11.12.2015 o 12:35,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

W Millennium da się zablokować zagraniczne płatności kartą, ale tylko poza UE. Unijnych zablokować się nie da.

który bank oferuje taką usługę?!