ktory bank wyda KK pod lokate?

Data: 2010-04-26 17:12:59
Autor: WW3
ktory bank wyda KK pod lokate?
Witam,

Ktory bank wyda KK pod lokate bez sprawdzania BIKU?

Data: 2010-04-26 11:47:57
Autor: badzio
On 26 Kwi, 17:12, "WW3" <wwakawaWYTNI...@o2.pl> wrote:
Witam,

Ktory bank wyda KK pod lokate bez sprawdzania BIKU?

zaden

Data: 2010-04-26 21:01:55
Autor: Darek
ktory bank wyda KK pod lokate?

Ktory bank wyda KK pod lokate bez sprawdzania BIKU?

zaden

Jesteś w błędzie. Ja powiem ze odwrotnie - prawie każdy. Na pewno w Pekao się da.

Darek

Data: 2010-04-26 14:20:04
Autor: Erazmus
On 26 Kwi, 21:01, Darek <n...@podam.maila.pl> wrote:

> zaden

Jesteś w błędzie. Ja powiem ze odwrotnie - prawie każdy. Na pewno w
Pekao się da.

W Polbanku też się da.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-27 20:14:38
Autor: Radoslaw Wroclawski
Darek pisze:
Jesteś w błędzie. Ja powiem ze odwrotnie - prawie każdy. Na pewno w Pekao się da.
Może wydać bez dokumentu dochodowego, ale BIK będzie sprawdzał prawie każdy. I wszelkie W E 3 itp. powodują automatyczną odmowę...

--
Pozdrawiam,

Radosław Wrocławski
http://www.kredytydlafirm.biz/

Data: 2010-04-27 00:13:27
Autor: PP
ktory bank wyda KK pod lokate?
kiedys multibank i bph, ale ten pierwszy chyba dosc niechetnie

Data: 2010-04-26 15:31:59
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 27 Kwi, 00:13, PP <non...@noname.pl> wrote:
kiedys multibank i bph, ale ten pierwszy chyba dosc niechetnie

Czemu niechętnie?
W Multi miałem kartę pod lokatę.

Data: 2010-04-27 12:52:51
Autor: RobertS
ktory bank wyda KK pod lokate?

Czemu niechętnie?
W Multi miałem kartę pod lokatę.

ale czy ta oferta nadal obowiązuje?
poza tym czy w takim przypadku bank BIKu nie sprawdza?

RobertS

Data: 2010-04-27 14:13:05
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 27 Kwi, 12:52, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Czemu niechętnie?
> W Multi miałem kartę pod lokatę.

ale czy ta oferta nadal obowiązuje?
poza tym czy w takim przypadku bank BIKu nie sprawdza?

RobertS

Kartę wyrabiałem w listopadzie ubiegłego roku.  BIK był sprawdzany, bo
potem uzupełniałem u Doradcy zapis co do KK w innych bankach.
Kartę w ubiegły piątek oddałem, w ten sam dzień blokada z lokaty
zdjęta.

Data: 2010-04-27 17:16:45
Autor: paranoix
W dniu 2010-04-26 17:12, WW3 pisze:
Witam,

Ktory bank wyda KK pod lokate bez sprawdzania BIKU?

Kiedyś Nordea wydawała

ktory bank wyda KK pod lokate?