ktory dysk wybrac

Data: 2011-03-03 16:37:36
Autor: Leszek K.
ktory dysk wybrac
Dnia Thu, 3 Mar 2011 15:21:18 +0100, Artur napisał(a):

Witam,

Prosze o rade, najlepiej poparta argumentami, ktory dysk 2TB wybrac:
- CAVIAR 2TB WD20EARS
- SAMSUNG 2TB HD204UI

Dysk ma sluzyc jako magazyn, glownie na filmy i muzyke, czasem robie tam jakies kopie w postaci obrazu dysku. Aktualnie mam Samsunga 1,5TB i w sumie jestem z niego zadowolony ale kupilem go kiedys bo byl najtanszy, dzis Samsung jest w tej samej cenie co WDC i mam dylemat. Moje priorytety to
- niezawodnosc
- cicha praca
- niska temperatura
- wydajnosc

z gory dziekuje za opinie

Samsung jest nieco wydajniejszy za to WD cichszy. Temperatura zbliżona. O
niezawodność zapytaj za kilka lat ;)

ktory dysk wybrac