który licznik z altimetrem?

Data: 2009-03-04 17:21:45
Autor: Solar
który licznik z altimetrem?
Mam Vettę 100A HD - wersja przewodowa z grubym, antyzerwaniowym kablem.
Działa od 2 lat w błocie, wodzie i mrozie. Wskazania altimetru pokrywają się mniej więcej ze wskazaniami GPS. Z minusów - po każdym zerowaniu licznika zerujesz też wskazanie A i aby licznik zaczął ją mierzyć, musisz go "skalibrować". Tzn. albo wpisać ciśnienie w hPa albo mmHG na 0 m n.p.m. w obecnym miejscu, albo wysokość (można zapamiętać 2 zdefiniowane wysokości).

"Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,
że inni inteligentni ludzie też wierzą."
                                     prof. James D. Watson

który licznik z altimetrem?