ktory materac brac?

Data: 2012-12-13 20:55:58
Autor: zlotowinfo
ktory materac brac?
Data: 2012-12-14 08:07:08
Autor: Iksiński
ktory materac brac?

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomo¶ci news:kadbsb$cfm$1news.task.gda.pl...
wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały

¦pij na podłodze, wtedy sprężyny w materacu będ± wieczne...

MSPANC

Data: 2012-12-15 02:17:25
Autor: Dziobak
ktory materac brac?
Użytkownik "zlotowinfo" napisał w

wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały

.... z atestem "dla młodych małżeństw" ....   ;)

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2012-12-15 16:56:30
Autor: zlotowinfo
ktory materac brac?
Użytkownik "Dziobak" <dziobak@hot.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50cbcfa5$1news.home.net.pl...
Użytkownik "zlotowinfo" napisał w

wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały

... z atestem "dla młodych małżeństw" ....   ;)

te sprężyny w każdym te same
i różni± się tylko warstwami na nich?

o co pytać sprzedawcy?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-15 13:39:35
Autor: Marek Dyjor
ktory materac brac?
zlotowinfo wrote:
wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały

kup g±bkowy :)

a tak serio to kup materac w IKEA...

Data: 2012-12-15 16:52:24
Autor: zlotowinfo
ktory materac brac?
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kahr1r$ksc$1news.task.gda.pl...
zlotowinfo wrote:
wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały

kup g±bkowy :)

a tak serio to kup materac w IKEA...

nie wiem czy by się opłacało
kurier to fakt nie miało, ale wyjazd też, pewnie i więcej

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-15 13:33:56
Autor: Kris
ktory materac brac?
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 16:52:24 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

nie wiem czy by się opłacało

kurier to fakt nie miało, ale wyjazd też, pewnie i więcej
W lokalnym sklepie wyjdzie drożej a i jako¶ciowo raczej gorzej.

Data: 2012-12-15 19:33:49
Autor: Ann
ktory materac brac?

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomo¶ci >>> wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały

kup g±bkowy :)

a tak serio to kup materac w IKEA...

gabka tapicerska  do szer 120x200 u tapicera ok 100 zl
lux do spania jak gruba

Data: 2012-12-15 20:12:40
Autor: Qrczak
ktory materac brac?
Dnia 2012-12-15 16:52, obywatel zlotowinfo uprzejmie donosi:
zlotowinfo wrote:
wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały

kup g±bkowy :)

a tak serio to kup materac w IKEA...

nie wiem czy by się opłacało

Złotko, a jakby Ci za żonę, dzieci zapłacić, opchn±łby¶, oczywi¶cie opłacalnie?

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-12-15 20:23:22
Autor: Ikselka
ktory materac brac?
Dnia Sat, 15 Dec 2012 20:12:40 +0100, Qrczak napisał(a):

Złotko, a jakby Ci za żonę, dzieci zapłacić, opchnąłbyś, oczywiście opłacalnie?

qr.a

Qra, mówiłam Ci, zebyś na jajka uważała przed świętami? Zbuków nie kupię!
--
XL

Data: 2012-12-15 22:07:09
Autor: zlotowinfo
ktory materac brac?
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50cccba4$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
Złotko, a jakby Ci za żonę, dzieci zapłacić, opchn±łby¶, oczywi¶cie opłacalnie?

dziwny jeste¶, dziwne porównania robisz
lubisz marnować pieni±dze na wyjazdy

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-16 22:04:37
Autor: Qrczak
ktory materac brac?
Dnia 2012-12-15 22:07, obywatel zlotowinfo uprzejmie donosi:

nie. mam żonę do przehandlowania

qr...
--
a nawet pocztom lotniczom

Data: 2012-12-16 12:09:38
Autor: Dziobak
ktory materac brac?
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał

a tak serio to kup materac w IKEA...

Kup w IKEA a wrócisz na 100% , to jakby¶ pieni±żek do fontanny wrzucił

Dziobak

Data: 2012-12-16 13:43:08
Autor: Marek Dyjor
ktory materac brac?
Dziobak wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał

a tak serio to kup materac w IKEA...

Kup w IKEA a wrócisz na 100% , to jakby¶ pieni±żek do fontanny wrzucił

wrócisz kupic co¶ nastepnego...

to racja...

Data: 2012-12-16 14:57:49
Autor: zlotowinfo
ktory materac brac?
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kakfkf$brk$1news.task.gda.pl...
Dziobak wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał

a tak serio to kup materac w IKEA...

Kup w IKEA a wrócisz na 100% , to jakby¶ pieni±żek do fontanny wrzucił

wrócisz kupic co¶ nastepnego...

to racja...

tak tylko wyjazd się opłaca jak kupi się trochę więcej
ok. 200zł sam dojazd by kosztował
na allegro kurier przywiezie za 80zł

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-17 01:18:02
Autor: Kris
ktory materac brac?
W dniu niedziela, 16 grudnia 2012 14:57:49 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

na allegro kurier przywiezie za 80zďż˝
Dużo produktów z Ikea można na allegro kupic. I tez nowe i o dziwo w cenach "katalogopwych" Ikea.
Tylko musiałbys wiedziec nazwę jakiego¶ przyzwoitego materaca z IKEA.
IKEA ma produkty których stosunek jako¶ci do ceny jest przyzwoity, a np meble kuchenne z IKEA s± bardzo trwałe.

Data: 2012-12-19 22:21:30
Autor: Adam Płaszczyca
ktory materac brac?
Dnia Mon, 17 Dec 2012 01:18:02 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Dużo produktów z Ikea można na allegro kupic. I tez nowe i o dziwo w cenach "katalogopwych" Ikea.
Tylko musiałbys wiedziec nazwę jakiego¶ przyzwoitego materaca z IKEA.

NP Sultan. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Kęszyca Le¶na
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-12-17 00:17:16
Autor: Dziobak
ktory materac brac?

Dziobak wrote:

Kup w IKEA a wrócisz na 100% , to jakby¶ pieni±żek do fontanny wrzucił

wrócisz kupic co¶ nastepnego...

to racja...

Chyba nam artysta fotografik lekko raczy lecieć w to co krakowskie najbardziej; wrócisz - z reklamacj±.

Dziobak

Data: 2012-12-17 09:47:39
Autor: krys
ktory materac brac?

Dziobak wrote:

[...]

Do Ikei?
Nawet je¶li, to nie robi± problemów. Moje dziecko ma najtańszy, kupiony w promocji za grosze SULTAN. Kosztował (w porównaniu) tyle, że zakładali¶my, że za rok, dwa po prostu wymienimy.  Używany jest od 10 lat, wygl±da, jakby sprężyny miały wystrzelić - góry, doliny, ale je¶li chodzi o komfort spania - zazdroszczę Młodemu. I żałuję, że nie wiem, jaki to model, bo wła¶nie przymierzam się do wymiany.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-12-18 02:30:40
Autor: Dziobak
ktory materac brac?
Użytkownik "krys" > napisał

najbardziej; wrócisz - z reklamacj±.

Do Ikei?
Nawet je¶li, to nie robi± problemów.

Wiem, korporacyjna kicha musi mieć pozytywny PR , dlatego też i w Decathlonie czasem co¶ kupię od kiedy to bez gęgania wymieniono mojemu młodemu buty.

pozdrawiam

Dziobak

p.s. fotograf jako¶ się nie dał sprowokować ;)

Data: 2012-12-18 05:58:04
Autor: Marek Dyjor
ktory materac brac?
Dziobak wrote:
Użytkownik "krys" > napisał

[...]

tja bo siedze na lini i tylko czekam jak jaki¶ dziobak co¶ napisze...

Data: 2012-12-18 05:56:21
Autor: Marek Dyjor
ktory materac brac?

Dziobak wrote:

[...]

kupiłem jeż wiele produktów w IKEA i nie reklamowałem jeszcze niczego.

Data: 2012-12-18 15:47:37
Autor: Ann
ktory materac brac?

Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomo¶ci news:kaot1j$4qb$1news.task.gda.pl...
kupiłem jeż wiele produktów w IKEA i nie reklamowałem jeszcze niczego.

to ja Ci zazdroszcze, sporo kupilam w Ikea, w wiekszosci rzeczy te sa ok, ale jak czasem jest cos zle zrobione, to reklamujac towar dostajesz dokladnie taki sam, ktory tez ma ta sama wade, a nikt nie bedzie jezdzil do nich co tydzien wymieniac zepsutego na cos, co sie moze zepsuc
materace mam 2 i przyznam sa duzo lepsze od sprezynowych kupionych przez net, ktore najczesciej byly badziewiem i sie rozklejaly (gabka zamiast z 1 kawalka skladala sie z 3 lub 5) albo wylazily z nich sprezyny (mimo ceny powyzej 500 zl i opisu, jakie ta sa trwale i najlepsze na swiecie)
ale takie garnki z serii 365 sa badziewne - w kazdym przy gotowaniu woda wycieka przez dziurki od mocowania uszu, jak wymieniasz, to dostajesz takie same badziewie
to samo z przyborami lazienkowymi wykonanymi z metalu i szkla - pieknie rdzewieja i wymienic mozna na nastepny rdzewiejacy
i nic na to nie poradzisz

Data: 2012-12-18 20:16:57
Autor: Marek Dyjor
ktory materac brac?
Ann wrote:
[...]

w sam raz gary maja dobr± opinie...

to samo z przyborami lazienkowymi wykonanymi z metalu i szkla -
pieknie rdzewieja i wymienic mozna na nastepny rdzewiejacy
i nic na to nie poradzisz

bo tanich badziewnych produktów sie nie kupuje, IKEA ma produkty z róznej półki.

Data: 2012-12-19 19:46:09
Autor: Ikselka
ktory materac brac?
Dnia Tue, 18 Dec 2012 20:16:57 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

bo tanich badziewnych produktów sie nie kupuje, IKEA ma produkty z róznej półki.

Oczywiście bez Pytii na etacie nie razbieriosz, które sa które, a jeśli dla
Ciebie zasadÄ… jest "jak drogie, to dobre", to powiem Ci - durna zasada.
--
XL

Data: 2012-12-19 22:20:58
Autor: Marek Dyjor
ktory materac brac?
Ikselka wrote:
Dnia Tue, 18 Dec 2012 20:16:57 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

bo tanich badziewnych produktĂłw sie nie kupuje, IKEA ma produkty z
róznej półki.

Oczywiście bez Pytii na etacie nie razbieriosz, które sa które, a
jeśli dla Ciebie zasadą jest "jak drogie, to dobre", to powiem Ci -
durna zasada.

Droga Ikselko, jak nie potrafisz odróżnić solidnego od badziewia to nie znaczy że inni mają tak samo...

a w IKEA cena jest całkiem niezłym wyznacznikiem jakości, choć czasem można sie zdziwić na plus.

naprawdę dużo kupiłem rzeczy w IKEA i nigdy nie byłem niezadowolony.

Data: 2012-12-19 23:12:49
Autor: Ikselka
ktory materac brac?
Dnia Wed, 19 Dec 2012 22:20:58 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

Droga Ikselko, jak nie potrafisz odróżnić solidnego od badziewia to nie znaczy że inni mają tak samo...

a w IKEA cena jest całkiem niezłym wyznacznikiem jakości, choć czasem można sie zdziwić na plus.

Dla mnie niemal wszystko w IKEA to badziewie. Czyli potrafiÄ™.
--
XL

Data: 2012-12-20 05:46:54
Autor: Marek Dyjor
ktory materac brac?
Ikselka wrote:
Dnia Wed, 19 Dec 2012 22:20:58 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

Droga Ikselko, jak nie potrafisz odróżnić solidnego od badziewia to
nie znaczy ĹĽe inni majÄ… tak samo...

a w IKEA cena jest całkiem niezłym wyznacznikiem jakości, choć
czasem można sie zdziwić na plus.

Dla mnie niemal wszystko w IKEA to badziewie. Czyli potrafiÄ™.

no cóż masz prawo mieć swoje zdanie pani arystokratko  ;-)

Data: 2012-12-20 08:19:30
Autor: Przesmiewca
ktory materac brac?
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Wed, 19 Dec 2012 22:20:58 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

Droga Ikselko, jak nie potrafisz odróżnić solidnego od badziewia to nie znaczy że inni maj± tak samo...

a w IKEA cena jest całkiem niezłym wyznacznikiem jako¶ci, choć czasem można sie zdziwić na plus.

Dla mnie niemal wszystko w IKEA to badziewie. Czyli potrafię.

W ikei kupilem rogowke skorzana z 10-letnia gwarancja. Przeszukalem
pol kraju zeby kupic rogowke miekka i z wysokiem oparciem tak, zeby mozna bylo opierac glowe. Niestety, ale 99,99% sprzedawanych rogowek moze jest i ladnych,
ale niewygodnych. Znalazlem w koncu w  Ikei. Mija roczek za roczkiem uzywania i
zycze wszystkim, zeby trafiali tylko na taka jakosc mebli jak ta rogoweczka
ktora kupilem.

Data: 2012-12-21 00:56:01
Autor: Dziobak
ktory materac brac?
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał

kupiłem jeż wiele produktów w IKEA i nie reklamowałem jeszcze niczego.

Masz serio szczę¶cie; przyznaję że sofę kupiłem do¶ć przypadkowo [Bedinge] , ale ile razy psuły się zawiasy to jescze mogę policzyć, niemniej łóżko to miejsce gdzie się do¶ć duży kawałek życia spędza.
Co zabawniejsze z kilku znanych mi użytkowników psuja się dwie a trzech jest zachwyconych.
Tym bardziej ten brak powtarzalno¶ći mnie odpycha od IKEA, ale jak dożyje to bęę do nich trzy razy dziennie chodził na emeryturze na hot doga za złotówkę; rewelka  ;)

Poza tym pękł mi kran z Ikea, co się jeszcze z innym nie zdarzyło.

pozdrawiam , bo¶ się Pan wreszcie ustatkował :)

Dziobak

Data: 2013-01-09 23:22:51
Autor: Ikselka
ktory materac brac?
Dnia Fri, 21 Dec 2012 00:56:01 +0100, Dziobak napisał(a):

Masz serio szczęście; przyznaję że sofę kupiłem dość przypadkowo [Bedinge] , ale ile razy psuły się zawiasy to jescze mogę policzyć, niemniej łóżko to miejsce gdzie się dość duży kawałek życia spędza.
Co zabawniejsze z kilku znanych mi uĹĽytkownikĂłw psuja siÄ™ dwie a trzech jest zachwyconych.
Tym bardziej ten brak powtarzalnośći mnie odpycha od IKEA, ale jak doĹĽyje to bęę do nich trzy razy dziennie chodziĹ‚ na emeryturze na hot doga za zĹ‚otĂłwkÄ™; rewelka  ;)

Poza tym pękł mi kran z Ikea, co się jeszcze z innym nie zdarzyło.

No pisałam, że Ikea to badziewie.
--
XL

Data: 2013-01-09 23:47:21
Autor: ZbyszekZ
ktory materac brac?
W dniu pi±tek, 21 grudnia 2012 00:56:01 UTC+1 użytkownik Dziobak napisał:
Tym bardziej ten brak powtarzalno¶ći mnie odpycha od IKEA, ale jak dożyje to bęę do nich trzy razy dziennie chodził na emeryturze na hot doga za złotówkę; rewelka  ;)

"Wielkie żarcie" po polsku?
Swoj± drog± jak zaczniesz teraz to nie będziesz miał problemu z emerytur±.

--
ZZ@private

Data: 2013-01-16 11:27:25
Autor: Przesmiewca
ktory materac brac?
"Dziobak" <dziobak@hot.pl> napisał(a):

Tym bardziej ten brak powtarzalno¶ći mnie odpycha od IKEA, ale jak dożyje to bęę do nich trzy razy dziennie chodził na emeryturze na hot doga za złotówkę; rewelka  ;)

Ja bym nie kupowal zarcia w miejscu, z ktorego wszystko ci sie psuje...

Data: 2013-02-04 22:16:15
Autor: Jacek
ktory materac brac?
W dniu 2012-12-13 20:55, zlotowinfo pisze:
wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłk±
doradĽcie co¶, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały
Miałem materac jeszcze z PRL, ale pękła jedna sprężyna w strategicznym miejscu i wbijała się w ...;-)
Kupiłem potem w IKEA materac (nie był najdroższy, ale tak nieco powyżej ¶redniej) i to była porażka. Sprężyny dało się wyczuć już po roku, a po dwóch było kilka pękniętych.
Zawiozłem go do tapicera, a ten doradził mi wyrzucić i zrobić materac z g±bki. G±bka (pianka tapicerska) jest w kilku twardo¶ciach od bodajże T10 do T35. Ponieważ lubię raczej twardszy, niż miękki to wzi±łem T30.
Tapicer uszył pokrowiec z do¶ć grubego materiału z podszewk±. Cało¶ć jest na zamek, więc w razie czego można zdj±ć i wyprać. Mija już kilka lat i nic złego się nie dzieje. Już wiem, że sprężyn więcej nie kupię. Nic nie skrzypi, nie ma co pękać, nic się nie wbija w zadek, powierzchnia jest gładka - same zalety. No i cena o połowę niższa.
Jacek

ktory materac brac?