ktory monitor ma taki ficzer

Data: 2012-11-05 19:59:07
Autor: K
ktory monitor ma taki ficzer
witam,
znajomy poszukuje monitora ktory bedzie mial dwa wejscia DVI lub jedno DVI i jedno VGA. monitor musi absolutnie posiadac ficzer pozwalajacy przelaczac sie pomiedzy wyjsciami za pomoca jednego przycisku bez bladzenia po menu. wielkosc matrycy 19-22", cena do 1k pln.
czy ktos zna taki model?

Data: 2012-11-05 20:03:18
Autor: Mr Misio
Użytkownik K napisał:
[...]

no juz mialem napisac, ze EIZO np. s2100 ale... nie ten budzet :)

wiec sa takie monitory, ale w tych <1k to sie nie orientuje...

Data: 2012-11-05 21:15:06
Autor: Robert

Użytkownik K napisał:
[...]

Mój stary syncmaster 226bw ma takie co¶ to znaczy przycisk source.

Data: 2012-11-05 22:57:32
Autor: K
W dniu 05.11.2012 20:03, Mr Misio pisze:
Użytkownik K napisał:
[...]

no wlasnie ma takiego starego NEC-a ktory to ma, ale on kosztowal kilka dobrych lat temu 2500pln. cena nie wynikala raczej z zastosowania takiego ficzera.

Data: 2012-11-05 23:10:54
Autor: Mr Misio
Użytkownik K napisał:
[...]

Bo w drozszych monitorach ten ficzer daja gratis :D

Data: 2012-11-05 22:50:49
Autor: Radosław Sokół
W dniu 05.11.2012 19:59, K pisze:
[...]

Samsung 203B, wybór między DVI a VGA/D-SUB jednym klawiszem,
albo ręcznie albo auto, bardzo wygodne, korzystam. Ale moni-
tor stary i pewnie nowego siÄ™ nie dostanie :)

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ĹšlÄ…ska                   |

Data: 2012-11-05 23:18:12
Autor: Salata
W dniu 2012-11-05 19:59, K pisze:
[...]

Moj Dell 2209WA ma takie cos. Cena ponize 1k pln, IPS, 16:10 i 1680:1050. Nie wiem jak z dostepnoscia, ale wydaje mi sie, ze z drugiej reki za smieszne pieniadze mozna go dostac. Kupilem pol roku drugi za 400 zl z roczna gwarancja. Jakos obrazu rewelacyjna. Pewnie nowe Delle tez maja taka opcje, ale teraz juz kazdy to 16:9 niestety. W pracy mam Fujitsu 19" 5:4 takze z taka funkcja, ale one podobno kosztowaly blizej 300Euro za nowe.

--
regards
Salata

Data: 2012-11-05 23:39:28
Autor: Sceptyk
ktory monitor ma taki ficzer
Dnia Mon, 05 Nov 2012 23:18:12 +0100, Salata napisał(a):

Moj Dell 2209WA ma takie cos

Również polecam ten monitor. Mam go, oferuje ¶wietn± jako¶ć nawet do
obróbki zdjęć no i ma tak± opcje o jak± pytał K.
 --
Sceptyk

Data: 2012-11-06 08:28:07
Autor: ikov
W dniu 2012-11-05 19:59, K pisze:
[...]
W pracy mam Samsunga SA300, w domu LG IPS234V-PN - oba mają przycisk wyboru źródła, przy czym LG ma do wyboru DVI, VGA i dodatkowo HDMI. Oba spokojnie mieszczą się w budżecie - szczególnie polecam tego LG 23" z matrycą IPS, 650 zł.

Data: 2012-11-06 08:48:04
Autor: ...:::WISKOLER:::...
ktory monitor ma taki ficzer
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieni±cy się nazw± K naskrobał(a):

[...]

Iiyama ProLite H481S Ma taki ficzer
--
....:::WISKOLER:::...

Do gabinetu Bormanna wchodzi nieznajomy. Staje przed biurkiem i patrz±c
prosto w oczy Bormanna, wykonuje dziwne gesty. W końcu mówi:
- Słonie id± na północ, a wołki zbożowe pod±żaj± ich ¶ladem.
Bormann patrzy na przybysza z wyraĽnym niesmakiem:
- Gabinet Stirlitza jest piętro wyżej - odpowiada.

Data: 2012-11-06 17:18:08
Autor: Marek Dyjor
K wrote:
[...]

eizo  flex scan S2110W

Data: 2012-11-06 17:48:38
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 6 Nov 2012 17:18:08 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

K wrote:
[...]

Jeżeli mowa o EIZO, to AFAIK każdy, który ma dwa lub więcej wej¶ć sygnału
wideo. :)

[ Kobiety robi± dla swojego wygl±du zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]

Data: 2012-11-06 18:48:24
Autor: Maurycy
ktory monitor ma taki ficzer
Taki LG jak tutaj http://mtech.pl/sklep/334-lg-w2242bp-a-22.html
ma wejścia DVI i VGA, guzik "source" na przednim panelu.
Dodatkowo błądząc głęboko w menu można wyłączyć świecenie niebieskiej diody POWER (za to nagroda dla programisty!!!)

ktory monitor ma taki ficzer