który operator rozdaje karty sim gratis?

Data: 2016-11-26 10:39:01
Autor: Bonum mane
który operator rozdaje karty sim gratis?
Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.
Jest taki w Polsce?

Data: 2016-11-27 00:44:05
Autor: Grzexs
który operator rozdaje karty sim gratis?
Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.
Jest taki w Polsce?

Virgin Mobile

--
Grzexs

Data: 2016-11-27 10:35:06
Autor: Alf/red/
W dniu 26.11.2016 o 10:39, Bonum mane pisze:
Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.

Jak kiedyś na stanowisku reklamowym Lyca Mobile kupiłem kartę za 5zł, to dostałem dwie za darmo. Dworzec Zachodni Warszawa.

--
Alf/red/

Data: 2016-11-27 10:43:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
który operator rozdaje karty sim gratis?

"Bonum mane" 58395819$0$5148$65785112@news.neostrada.pl

Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.

Orange -- wystarczy zlecić przeniesie nieistniejącego numeru.

VirginMobile -- jeden numer na kuriera. (jak chcesz wiele SIMek,
wiele razu umawiasz się na randkę z kurierem; podobnie kiedyś
było z BZWBKKBSg i KGP na 4% -- można było mieć 3 takie konta,
ale co najmniej 2 trzeba było otwierać z udziałem kuriera)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

który operator rozdaje karty sim gratis?