który parking przy lotnisku pyrzowice

Data: 2010-07-29 18:20:56
Autor: michawar
który parking przy lotnisku pyrzowice
Cześć.
Od trzech lat zostawiam samochód na parkingu przy stacji BP i jak do tej pory
nie mam uwag co do obsługi. Parking ubezpieczony, chroniony w cenie odwóz i
przywóz na lotnisko. Za pierwszym razem po 14 dniowej nieobecności w samochodzie
zdechł akumulator i panowie obsługujący parking są przygotowani na takie
okoliczności posiadają kabelki rozruchowe i chętnie pomagają (oczywiście
bezpłatnie). Może ten parking jest troszkę droższy od konkurencji ale ja jestem
bardzo zadowolony z jego usług. Niektóre biura podróży mają z nimi jakąś umowę i
dla ich klijentów stosują rabaty.

który parking przy lotnisku pyrzowice