który rower wybrać

Data: 2010-05-11 07:44:58
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
który rower wybrać
On 9 Maj, 20:43, "Szaraban" <szara...@vp.pl> wrote:
Witam,
który rower byście polecili ?

Kross street scraperhttp://www.kross.pl/rower/61-Street_Scraper_8.html
Kross deceiverhttp://sklep.sferasport.com.pl/product_info.php?products_id=174

w zasadzie zastanawiają mnie trzy rzeczy
1. Alfine 8 biegow czy nexave 24 Biegi?, czy 8 biegów to nie za mało trochę ? ,
8 biegów nie będzie za mało, IMO będzie lepsze od 24 do miasta, bo np.
przejście z przełożenia "startowego" na światłach do przełożenia
"jezdnego" będzie wymagać tylko kilku kliknieć na tylko jednej
manetce, a w klasycznym napędzie trzeba zmienić bieg na korbie i
kasecie dodatkowo*. Ja z lenistwa właśnie przesiadłem się na 7b
planetkę:)
Jak na warunki górskie to zakres przełożeń może okazać się
niewystarczający, na płaskie tereny zostaje się jeszcze drobny zapas i
wszystkie biegi są w pełni wykorzystane.

* zależy od jeźdzca, mam zryte kolana i muszę startować z przełożenia
<1.0, co w klasycznym napędzie wymaga za dużo kliknięć dla mnie:)

Data: 2010-05-11 20:07:28
Autor: szaraban
który rower wybrać
> [...]
niewystarczający, na płaskie tereny zostaje się jeszcze drobny zapas i
wszystkie biegi są w pełni wykorzystane.

w zasadzie chodziło mi o porównanie tych dwóch konkretnych rowerów - street
scapera i deceivera, ale widzę że scraper będzie chyba lepszy,mam też nadzieję
że na szosie sobie poradzi, również z prędkością powyżej 40km/h. a w mieście nie
będzie zbyt krnąbrny mimo kół 28.

dzięki za pomocne informacje.

--

który rower wybrać