który silnik 1,9 TDI czy 2.0 TDI VW

Data: 2012-03-14 07:51:40
Autor: rt
który silnik 1,9 TDI czy 2.0 TDI VW
Witam

planuje kupić dostawczaka na 99% procent bedzie to T4 lub T5 - i teraz szukac 1,9 czy 2.0 - jezdzilem takim 1,9 105 koni trochę dla mnie mulasty ale spalanie bylo rewelacyjne - z 2.0 nie mam doswiadczenia żadnego

Poprosze o rade

http://decore-meble.pl
Meble Gabi

Data: 2012-03-14 09:18:32
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-03-14 08:51, rt pisze:
[...]

W t4 2,0TDI nie było. 1,9TDI i 2,5TDI to tak. W T5 1,9TDI jak i 2,0TDI oraz 2,5TDI też są. Dobry motor to 2,5TDI R5 (dużo lepszy niż V6, które to miały spore problemy). O 2,0TDI napisano już wszystko. Podobno lepszy jest ten 170KM niż 140KM. Wybór jest spory.

Data: 2012-03-14 09:23:05
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-03-14 09:18, Kamil 'Model' pisze:
[...]

W t4 szukaj 2,5TDI z kodem silnika AHY lub AXG. Mają one 150kucy i to już się całkiem dobrze odpycha...

Data: 2012-03-14 11:48:19
Autor: Lukasz
który silnik 1,9 TDI czy 2.0 TDI VW
W dniu 2012-03-14 09:18, Kamil 'Model' pisze:
O 2,0TDI napisano już wszystko. Podobno lepszy
jest ten 170KM niż 140KM. Wybór jest spory.

podobno to samochody rozdają ;)
jak ja kupowałem to lepszy był ten 140KM :)
Wydaje mi się że jak to wszystkie samochody skręcone do 180kkm - psują się przy 180.000km ;) mój ma na razie 235000km, przy kupnie miał 180kkm, za wiele nie mogę powiedzieć bo na razie nic się nie zepsuło, ale zgodnie z zapewnieniami wszystkich dookoła odkładam pieniądze na naprawę. Jeżeli będę nim jeździł równie często jak teraz to pogadamy za jakieś 3 lata- będzie miał wtedy ok 380.000km...

Lukasz

Data: 2012-03-14 12:14:36
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-03-14 11:48, Lukasz pisze:
[...]

Napisałem tylko to co sam przeczytałem na forum VW. Nie wiem o jakie roczniki dokładnie chodzi, ale ten silnik 170KM (bodajże BMN, może pomyliłem oznaczenie, nie pamiętam dokładnie a nie chce mi się szukać) ma wyeliminowane sporo błędów pierwszego 2,0TDI. Wolałbym kupić T4 z końca produkcji ze sprawdzonym silnikiem 2,5TDI 150KM.

który silnik 1,9 TDI czy 2.0 TDI VW