który smartfon? CIENKI!

Data: 2010-01-25 04:26:10
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
Proszę o naświetlenie.
Ma być (kolejność w/g priorytetów):
1.) Cienki.
2.) SZYBKI !!!
3.) W miarę niedrogi (najlepiej u ktoregoś operatora).
4.) Długo trzymająca bateria.

Najpierw chciałem HTC Diamond ale okazało się, że jest bardzo wooolny.
Teraz z tego co się dowiedziałem to najbardziej mi chyba Nokia E52
pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
No i nigdy nie używałem Symbiana, miałem wcześniej smartfona z WM i
byłem zadowowlony z wyboru aplikacji.

Czy macie lepszy pomysł?
Dzięki i pozdrawiam.

Data: 2010-01-25 12:36:33
Autor: Waldek Godel
który smartfon? CIENKI!
Dnia Mon, 25 Jan 2010 04:26:10 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

[...]

Diamond II - jeden z tańszych na rynku nowych urządzeń z WM i WVGA

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-25 19:30:09
Autor: ToMasz
który smartfon? CIENKI!
Alojzy Zakalec pisze:
[...]

samsung i780
Zostań przy wm...
ToMasz

Data: 2010-01-26 00:38:34
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 25, 7:30 pm, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
Zostań przy wm...

Dlaczego? Czy to ma coś wspólnego z wyborem aplikacji?

Data: 2010-01-26 02:06:44
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 25, 7:30 pm, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
samsung i780
Zostań przy wm...

Z dotychczasowych postów wszystkich tu grupowiczów - ZA KTÓRE BARDZO
DZIĘKUJĘ - to widzę, że Twoja propozycja wcale nie jest głupia...
Tylko akurat ten model Samsunga jest zbyt wielki... Ja nie potrzebuję
tak rozbudowanej klawiatury. A widziałem w EuroAGD jakiś inny model
Samsunga na WM6, też taki cienki lecz z normalną klawiaturą T9. Może
wiesz jaki to model? Z tego co pamiętam to odrzuciłem go bo z opisu
wynikało, że ma ze 2-3x słabszą baterię niż Nokia E52... :(

Data: 2010-01-26 12:26:44
Autor: ToMasz
który smartfon? CIENKI!
Alojzy Zakalec pisze:
[...]

weź go do ręki.
Ja nie potrzebuję
tak rozbudowanej klawiatury. A widziałem w EuroAGD jakiś inny model
Samsunga na WM6, też taki cienki lecz z normalną klawiaturą T9.
też weź do ręki.
Może
wiesz jaki to model? Z tego co pamiętam to odrzuciłem go bo z opisu
wynikało, że ma ze 2-3x słabszą baterię niż Nokia E52... :(
im wiekszy ekran tym gorzej "trzyma" bateria. W i780 jest optymalnie.
Ekran 320x320 to całkiem sporo, 2.5cala to zdecydowanie mało, ale dzieki
temu mozna go ładować co 5dni jak sie nic nie robi.
ToMasz
PS ja chciałem kupić asusa p750, albo hp910/914 właśnie przez klawiature
 numeryczną. i780 kupiłem bo był wyraźnie tańszy, i teraz nie zamienie
na inny.

Data: 2010-01-26 12:33:50
Autor: Adramelech
który smartfon? CIENKI!
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> Odpowiedz na news:hjmhur$jdv$1news.interia.pl:

[...]

Mój fon ma 3.7", bateria jak mało robie tez trzyma 5 dni...
A starszy z 3.2"  padał po pół dnia...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-26 08:53:04
Autor: Adramelech
który smartfon? CIENKI!
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> Odpowiedz na news:hjkmco$geo$2news.interia.pl:

Alojzy Zakalec pisze:
[...]

Pierwsza Omnia?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-26 02:11:41
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 26, 9:53 am, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
> [...]

Pierwsza Omnia?

i900 ?

Data: 2010-01-26 00:28:59
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 25 Sty, 13:26, Alojzy Zakalec <alojzy.zaka...@gmail.com> wrote:
Teraz z tego co się dowiedziałem to najbardziej mi chyba Nokia E52
pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
Nie wiem jak szybka jest E52, ale jeśli chcesz niewypasionego
smartfona, to nowa Nokia 6730 ma na pewno jeden z najszybszych
procesorów z ostatnich modeli. Uważa się, że Symbian reaguje w niej
zaskakująco szybko.
Pozdr. - J

Data: 2010-01-26 01:28:20
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 26, 9:28 am, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
[...]

Z tego co widzę to 6730 ma ten sam procesor co E52 (ARM 11 600MHz),
ten sam Symbian 9.3, a za to jest droższa i grubsza od E52 (choć jest
mniejsza w innych wymiarach), więc?

BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny
system operacyjny? Tak robiłem w swoim poprzednim smartfonie z wm, bez
trudu wm5 zastąpiłem wm6, a potem jeszcze wersjami modyfikowanymi/
optymalizowanymi przez różnych zapaleńców co dawali do ściągnięcia w
sieci...
A także widzę na forach,  że (chyba w Diamond) tam gdzie jest WM6 to
można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

Data: 2010-01-26 09:38:41
Autor: Waldek Godel
który smartfon? CIENKI!
Dnia Tue, 26 Jan 2010 01:28:20 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny

Nie.

A także widzę na forach,  że (chyba w Diamond) tam gdzie jest WM6 to
można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

Nie da się zastąpić, da się odpalić równolegle z karty. Więc akurat nie w
Diamondzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-26 02:01:24
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 26, 10:38 am, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
> wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny

Nie.

Nawet innej wersji Symbiana? To lipa...

> [...]
> można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

Nie da się zastąpić, da się odpalić równolegle z karty. Więc akurat nie w

A w którymś z innych smartfonów? I czy w ogóle jest jakaś korzyść z
takiej zamiany?
Czy to tylko sprawa mody...

Data: 2010-01-26 10:37:07
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 26 Sty, 10:28, Alojzy Zakalec <alojzy.zaka...@gmail.com> wrote:
Z tego co widzę to 6730 ma ten sam procesor co E52 (ARM 11 600MHz),
ten sam Symbian 9.3, a za to jest droższa i grubsza od E52 (choć jest
mniejsza w innych wymiarach), więc?
Więc bierz E52. W dodatku powala baterią.
A co do wgrywania innych aplikacji niż "jedyne słuszne", musisz
zapoznać się na odpowiednich nokiowych forach jak to zrobić. Zdaje sie
nazywają to 'złamaniem Symbiana' czy coś...
Pozdr. - J

Data: 2010-01-26 10:45:49
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
.... aaa, zapomniałem że do tej Nokii dostaniesz oferowaną od kilku dni
darmową, zdaje się całkiem dobrą nawigację od Nokii - OVI Maps.

Data: 2010-01-26 19:58:48
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
Więc bierz E52. W dodatku powala baterią.

A nie przeszkadza brak zasięgu?

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-01-26 23:35:34
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 26 Sty, 19:58, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:
A nie przeszkadza brak zasięgu?
Zasięgu czego albo jakiego?

Data: 2010-01-27 19:33:43
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
On 26 Sty, 19:58, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:
A nie przeszkadza brak zasięgu?
Zasięgu czego albo jakiego?

Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-01-28 23:27:57
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 27 Sty, 19:33, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:
Janeo napisał

> Zasięgu czego albo jakiego?

Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy
zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.
??????????????????? - serwis!

Data: 2010-01-29 19:38:49
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy
zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.
??????????????????? - serwis!

Dobre! :)
Ja już ponad rok łudzę się, że mój SE W910i wreszcie będzie mógł służyć do rozmów. Kilka dni testów i telefon idzie do serwisu. Wraca, sprawdzam, kilka dni poleży i idzie znów do serwisu. I tak sie dzieje wiele razy, aparat prawie nie uzywany a wygląda jakby służył wiele lat. A to wyswietlacz dodatkowo porysowali, a to jakimś ostrym narzędziem zajechali obudowę, a to rozwalili mocowanie pokrywy baterii, a to nasypali paprochów pod szybke wyświetlacza...
A jak biorę aparat do ręki to nadal wyświetla mi komunikat "Tylko alarmowe". I co? Serwis po każdej naprawie pisze, że parametry zgodne ze specyfikacją producenta. Dlatego już nigdy więcej SE i nigdy żadnego telefonu, o którym słyszę opinie, że ma problemy z zasięgiem. Jak producent spieprzy, to serwis cudu nie dokona.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-01-31 21:51:03
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
Moąna poczytać o E52 / E55, są niektórzy niezadowoleni, inni
zaprzeczają, ale tak jest z KAŻDYM telefonem.
Jak kto chce może sobie poczytać http://www.nokia-e52.pl/index.php?sid=35902bb547729c2faee8b423ce696acd
Pozdr. J.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/GPS_Java/GPS_start.htm

Data: 2010-02-01 19:49:53
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
Można poczytać o E52 / E55, są niektórzy niezadowoleni, inni
zaprzeczają, ale tak jest z KAŻDYM telefonem.

Jeśli z telefonu korzysta się tylko tam, gdzie zasięg jest doskonały, to każdy aparat będzie działał idealnie. Prawda o telefonie wyjdzie w miejscu o niezbyt silnym sygnale. Dla niektórych najważniejsze są "gierki, muza i aparat fotograficzny"(!) ale dla mnie podstawowym kryterium jest możliwość telefonowania w każdym miejscu.

Jak kto chce może sobie poczytać
http://www.nokia-e52.pl/index.php?sid=35902bb547729c2faee8b423ce696acd

Dzięki, znam.
Byłem zdecydowany na E52, poczytałem i troche zacząłem sie obawiać. Poczekam na E53. ;)

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

który smartfon? CIENKI!