który smartfon? CIENKI!

Data: 2010-01-25 12:36:33
Autor: Waldek Godel
który smartfon? CIENKI!
Dnia Mon, 25 Jan 2010 04:26:10 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

Najpierw chciałem HTC Diamond ale okazało się, że jest bardzo wooolny.
Teraz z tego co się dowiedziałem to najbardziej mi chyba Nokia E52
pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
No i nigdy nie używałem Symbiana, miałem wcześniej smartfona z WM i
byłem zadowowlony z wyboru aplikacji.

Diamond II - jeden z tańszych na rynku nowych urządzeń z WM i WVGA

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

który smartfon? CIENKI!