który smartfon? CIENKI!

Data: 2010-01-25 19:30:09
Autor: ToMasz
który smartfon? CIENKI!
Alojzy Zakalec pisze:
Proszę o naświetlenie.
Ma być (kolejność w/g priorytetów):
1.) Cienki.
2.) SZYBKI !!!
3.) W miarę niedrogi (najlepiej u ktoregoś operatora).
4.) Długo trzymająca bateria.

Najpierw chciałem HTC Diamond ale okazało się, że jest bardzo wooolny.
Teraz z tego co się dowiedziałem to najbardziej mi chyba Nokia E52
pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
No i nigdy nie używałem Symbiana, miałem wcześniej smartfona z WM i
byłem zadowowlony z wyboru aplikacji.

Czy macie lepszy pomysł?
Dzięki i pozdrawiam.
samsung i780
Zostań przy wm...
ToMasz

Data: 2010-01-26 00:38:34
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 25, 7:30 pm, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
Zostań przy wm...

Dlaczego? Czy to ma coś wspólnego z wyborem aplikacji?

Data: 2010-01-26 02:06:44
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 25, 7:30 pm, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
samsung i780
Zostań przy wm...

Z dotychczasowych postów wszystkich tu grupowiczów - ZA KTÓRE BARDZO
DZIĘKUJĘ - to widzę, że Twoja propozycja wcale nie jest głupia...
Tylko akurat ten model Samsunga jest zbyt wielki... Ja nie potrzebuję
tak rozbudowanej klawiatury. A widziałem w EuroAGD jakiś inny model
Samsunga na WM6, też taki cienki lecz z normalną klawiaturą T9. Może
wiesz jaki to model? Z tego co pamiętam to odrzuciłem go bo z opisu
wynikało, że ma ze 2-3x słabszą baterię niż Nokia E52... :(

Data: 2010-01-26 12:26:44
Autor: ToMasz
który smartfon? CIENKI!
Alojzy Zakalec pisze:
[...]

weź go do ręki.
Ja nie potrzebuję
tak rozbudowanej klawiatury. A widziałem w EuroAGD jakiś inny model
Samsunga na WM6, też taki cienki lecz z normalną klawiaturą T9.
też weź do ręki.
Może
wiesz jaki to model? Z tego co pamiętam to odrzuciłem go bo z opisu
wynikało, że ma ze 2-3x słabszą baterię niż Nokia E52... :(
im wiekszy ekran tym gorzej "trzyma" bateria. W i780 jest optymalnie.
Ekran 320x320 to całkiem sporo, 2.5cala to zdecydowanie mało, ale dzieki
temu mozna go ładować co 5dni jak sie nic nie robi.
ToMasz
PS ja chciałem kupić asusa p750, albo hp910/914 właśnie przez klawiature
 numeryczną. i780 kupiłem bo był wyraźnie tańszy, i teraz nie zamienie
na inny.

Data: 2010-01-26 12:33:50
Autor: Adramelech
który smartfon? CIENKI!
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> Odpowiedz na news:hjmhur$jdv$1news.interia.pl:

[...]

Mój fon ma 3.7", bateria jak mało robie tez trzyma 5 dni...
A starszy z 3.2"  padał po pół dnia...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

[...]

> [...]