który smartfon? CIENKI!

Data: 2010-01-26 00:28:59
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 25 Sty, 13:26, Alojzy Zakalec <alojzy.zaka...@gmail.com> wrote:
Teraz z tego co się dowiedziałem to najbardziej mi chyba Nokia E52
pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
Nie wiem jak szybka jest E52, ale jeśli chcesz niewypasionego
smartfona, to nowa Nokia 6730 ma na pewno jeden z najszybszych
procesorów z ostatnich modeli. Uważa się, że Symbian reaguje w niej
zaskakująco szybko.
Pozdr. - J

Data: 2010-01-26 01:28:20
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 26, 9:28 am, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
[...]

Z tego co widzę to 6730 ma ten sam procesor co E52 (ARM 11 600MHz),
ten sam Symbian 9.3, a za to jest droższa i grubsza od E52 (choć jest
mniejsza w innych wymiarach), więc?

BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny
system operacyjny? Tak robiłem w swoim poprzednim smartfonie z wm, bez
trudu wm5 zastąpiłem wm6, a potem jeszcze wersjami modyfikowanymi/
optymalizowanymi przez różnych zapaleńców co dawali do ściągnięcia w
sieci...
A także widzę na forach,  że (chyba w Diamond) tam gdzie jest WM6 to
można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

Data: 2010-01-26 09:38:41
Autor: Waldek Godel
który smartfon? CIENKI!
Dnia Tue, 26 Jan 2010 01:28:20 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny

Nie.

A także widzę na forach,  że (chyba w Diamond) tam gdzie jest WM6 to
można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

Nie da się zastąpić, da się odpalić równolegle z karty. Więc akurat nie w
Diamondzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-26 02:01:24
Autor: Alojzy Zakalec
który smartfon? CIENKI!
On Jan 26, 10:38 am, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
> wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny

Nie.

Nawet innej wersji Symbiana? To lipa...

> [...]
> można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

Nie da się zastąpić, da się odpalić równolegle z karty. Więc akurat nie w

A w którymś z innych smartfonów? I czy w ogóle jest jakaś korzyść z
takiej zamiany?
Czy to tylko sprawa mody...

Data: 2010-01-26 10:37:07
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 26 Sty, 10:28, Alojzy Zakalec <alojzy.zaka...@gmail.com> wrote:
Z tego co widzę to 6730 ma ten sam procesor co E52 (ARM 11 600MHz),
ten sam Symbian 9.3, a za to jest droższa i grubsza od E52 (choć jest
mniejsza w innych wymiarach), więc?
Więc bierz E52. W dodatku powala baterią.
A co do wgrywania innych aplikacji niż "jedyne słuszne", musisz
zapoznać się na odpowiednich nokiowych forach jak to zrobić. Zdaje sie
nazywają to 'złamaniem Symbiana' czy coś...
Pozdr. - J

Data: 2010-01-26 10:45:49
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
.... aaa, zapomniałem że do tej Nokii dostaniesz oferowaną od kilku dni
darmową, zdaje się całkiem dobrą nawigację od Nokii - OVI Maps.

Data: 2010-01-26 19:58:48
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
Więc bierz E52. W dodatku powala baterią.

A nie przeszkadza brak zasięgu?

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-01-26 23:35:34
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 26 Sty, 19:58, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:
A nie przeszkadza brak zasięgu?
Zasięgu czego albo jakiego?

Data: 2010-01-27 19:33:43
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
On 26 Sty, 19:58, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:
A nie przeszkadza brak zasięgu?
Zasięgu czego albo jakiego?

Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-01-28 23:27:57
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
On 27 Sty, 19:33, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:
Janeo napisał

> Zasięgu czego albo jakiego?

Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy
zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.
??????????????????? - serwis!

Data: 2010-01-29 19:38:49
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
Ludzie się skarżyli, że w miejscach, gdzie inne telefony pokazują słabszy
zasięg sieci, E52 nie wykazuje go w ogóle.
??????????????????? - serwis!

Dobre! :)
Ja już ponad rok łudzę się, że mój SE W910i wreszcie będzie mógł służyć do rozmów. Kilka dni testów i telefon idzie do serwisu. Wraca, sprawdzam, kilka dni poleży i idzie znów do serwisu. I tak sie dzieje wiele razy, aparat prawie nie uzywany a wygląda jakby służył wiele lat. A to wyswietlacz dodatkowo porysowali, a to jakimś ostrym narzędziem zajechali obudowę, a to rozwalili mocowanie pokrywy baterii, a to nasypali paprochów pod szybke wyświetlacza...
A jak biorę aparat do ręki to nadal wyświetla mi komunikat "Tylko alarmowe". I co? Serwis po każdej naprawie pisze, że parametry zgodne ze specyfikacją producenta. Dlatego już nigdy więcej SE i nigdy żadnego telefonu, o którym słyszę opinie, że ma problemy z zasięgiem. Jak producent spieprzy, to serwis cudu nie dokona.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-01-31 21:51:03
Autor: Janeo
który smartfon? CIENKI!
Moąna poczytać o E52 / E55, są niektórzy niezadowoleni, inni
zaprzeczają, ale tak jest z KAŻDYM telefonem.
Jak kto chce może sobie poczytać http://www.nokia-e52.pl/index.php?sid=35902bb547729c2faee8b423ce696acd
Pozdr. J.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/GPS_Java/GPS_start.htm

Data: 2010-02-01 19:49:53
Autor: Akarm
który smartfon? CIENKI!
Janeo napisał
Można poczytać o E52 / E55, są niektórzy niezadowoleni, inni
zaprzeczają, ale tak jest z KAŻDYM telefonem.

Jeśli z telefonu korzysta się tylko tam, gdzie zasięg jest doskonały, to każdy aparat będzie działał idealnie. Prawda o telefonie wyjdzie w miejscu o niezbyt silnym sygnale. Dla niektórych najważniejsze są "gierki, muza i aparat fotograficzny"(!) ale dla mnie podstawowym kryterium jest możliwość telefonowania w każdym miejscu.

Jak kto chce może sobie poczytać
http://www.nokia-e52.pl/index.php?sid=35902bb547729c2faee8b423ce696acd

Dzięki, znam.
Byłem zdecydowany na E52, poczytałem i troche zacząłem sie obawiać. Poczekam na E53. ;)

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

który smartfon? CIENKI!