ktory sterownik nowszy?

Data: 2009-09-22 03:05:07
Autor: 1634Racine
ktory sterownik nowszy?
pogubilem sie z numeracja sterownikow - pierwszy jest nowszy?:

  1.
6.13.10.5787

  2.
6.13.10.5803

Data: 2009-09-22 11:10:22
Autor: 1634Racine
ktory sterownik nowszy?
Jacek in news:fsnz56l34mex$.1idq1evmjd8r$.dlg40tude.net
[...]

chcialbym :)
w nocy szukalem sterow na driverguide.com i takie cudo napotkalem: 5803 mial date publikacji starsza niz 5787. I tak pare przypadkow wygladalo. wiec w sumie wiem, o co pytalem :)
btw:
juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v odliczano do tylu, od 09 do 00.

Data: 2009-09-22 11:25:19
Autor: Tomek
ktory sterownik nowszy?
1634Racine pisze:
juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v odliczano do tylu, od 09 do 00.

A jak doszło do zera to co było? Wielkie "BUM!" ? ;)

Data: 2009-09-22 12:17:30
Autor: 1634Racine
ktory sterownik nowszy?
Tomek in news:h9a5os$okj$1nemesis.news.neostrada.pl
1634Racine pisze:
juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v
odliczano do tylu, od 09 do 00.
A jak doszło do zera to co było? Wielkie "BUM!" ? ;)

to podskakiwal numerek bardziej na lewo. Zdaje sie, ze jednak nie dochodzil do "0"..., w wybranym przez autora momencie byl skok zetki. Nie jest trudno wpasc na "zakrecenie" autora takiej numeracji.

Data: 2009-09-22 11:52:12
Autor: ZS
ktory sterownik nowszy?
juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v odliczano do tylu, od 09 do 00.

Ja sie nie spotkalem, daj jakis przykłada bo z chęcią takie cudo zobaczę

Data: 2009-09-22 12:14:13
Autor: 1634Racine
ktory sterownik nowszy?
ZS in news:h9a6mi$fcq$1news.dialog.net.pl
juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v
odliczano  do tylu, od 09 do 00.
Ja sie nie spotkalem, daj jakis przykłada bo z chęcią takie cudo zobaczę

napisalem,ze "kiedys spotkalem" - tak z rekawa, to Ci teraz nie wyklepie. Przyjmij to _tylko_ jako ciekawostke. Na tyle byla to _metoda_ autora softu,a nie pomylka, ze zapamietalem.

Data: 2009-09-22 12:51:39
Autor: maX
ktory sterownik nowszy?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:h9a4p7$acs$1inews.gazeta.pl...

w nocy szukalem sterow na driverguide.com i takie cudo napotkalem: 5803 mial date publikacji starsza niz 5787. I tak pare przypadkow wygladalo. wiec w sumie wiem, o co pytalem :)

Pare razy tez sie z tym spotkałem. Najlepiej ściągnąć oba sterowniki, rozpakować i porównac daty samych plików. Czasem tez jest wśród plików jakiś "readme" lub "list of changes" i jesli jeden zawiera listę zmian z tego drugiego to wiadomo że jest nowszy.
A drivery to najlepiej ściągać w takich przypadkach ze strony producenta a nie z driverguide.

Data: 2009-09-22 13:26:30
Autor: 1634Racine
ktory sterownik nowszy?
maX in news:h9aa7m$lqa$1atena.e-wro.net
[....................]
[...]

dokladnie tak wlasnie jest.
a co do stron producentow - compaq nalezy juz do HP i na www hp publikuja
tylko "w
miare" aktualne sterowniki do laptopowej karty graf.:
   ati rage mobility  p/m  agp 2x
wiec troche wedruje ku nowszym. na www ati - slodko milcza o tej karcie,
stara juz, bo i laptop wiekowy.

Data: 2009-09-22 06:36:43
Autor: ...:::WISKOLER:::...
ktory sterownik nowszy?
Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 22 wrzesień (wtorek),
znalazłem donos TW *1634Racine*,
o treści cytowanej poniżej:

Drugi.
--