który wybrać?

Data: 2009-05-19 16:05:09
Autor: Strielok
który wybrać?
Witam wszystkich

Co bedzei lepsze (mniej zawodne, lepiej pracowało)

    waga uzytkowika ok 65-68 kg, jazda xc, las, też ostra jazda ale bez skoków, hopek itp. tzn góry kilka dniowe wypady w beskidy i bieszczady.

- Manitou R Seven Super Absolute 100mm 2009     za 1090 pln
- Rock Shox Recon SL Pop Lock   100mm             za 999 pln

Na wadze widelca specjalnie mi nie zależy, biorąc pod uwage te dwa, "wiotkośc z 30mm lagami" w r7 przy 67 kg mysle żę nie bedzie zbyt duża, ale boje sie w manitou zawodności awarii- tak pisza na necie, choc w to wątpie. Co wybrać?
Mysle, że r7 bliżej do reby wiec... chyba r7 bedzie lepszym wyborem a jak wy myślicie.

Pozrawiam
Maciek

Data: 2009-05-19 16:23:15
Autor: Dominik Mirowski
który wybrać?
Użytkownik "Strielok" napisał w wiadomości

[...]

R7 - wiotkość można między bajki włożyć, tak samo nadmierną awaryjność...
--
Dominik

Data: 2009-05-19 18:45:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki

[...]