który wybrać: E66 lub N95

Data: 2009-05-26 22:56:15
Autor: tomkeno
który wybrać: E66 lub N95
witam,

mam do wyboru jeden z telefonów (kontynuacja umowy ERA) NOKIA E66 lub N95 (tylko te dwa)

jeżeli możecie podajcie proszę który telefon jest godniejszy uwagi - wg waszego uznania.

na podstawie suchych danych oba telefony są dla potrzeb długiegooooo rozmawiania i wifi - ok.

suche dane znam, porównania robiłem ale doświadczenie jeżeli ktoś ma jest bezcenne.

pozdrawiam
Tomek.

obecnie SE D750i.

Data: 2009-05-27 08:55:03
Autor: MarekM
który wybrać: E66 lub N95
tomkeno pisze:

suche dane znam, porównania robiłem ale doświadczenie jeżeli ktoś ma jest bezcenne.

Mogę "z doświadczenia" powiedzieć jedynie, że jakość wykonania serii E
bije na głowę jakość serii N. Jeżeli zależy Ci na funkcjach
multimedialnych - bierz N95. Jeżeli wyżej cenisz sobie stabilny (a nie
rozklekotany) slider i solidną metalową obudowę, bierz E66. System w E66
jest bardzo szybki i stabilny (ale nigdy nie miałem porównania z N95).

Marek

który wybrać: E66 lub N95