ktory z laptopów serii Tx ?

Data: 2010-11-19 22:13:57
Autor: 1634Racine
ktory z laptopów serii Tx ?
1634Racine in news:ibubkd$72u$1inews.gazeta.pl
1.
jest moze gdzies sensowna www z usystematyzowanym opisem laptopow serii
Tx,  a wiec IBM + Lenovo?
Namierzam sie na rynek wtorny, moze allegro, ale tyle tych modeli Tx juz jest, że chaos u mnie.
T42,43, potem cos w okolicach T6..., pojawiaja sie zaskakujace numeracje, linie,  nie za bardzo czuje, co jest nastepca czego.
Bo jak jest "po kolei"? Powiedzmy od 43 w górę.
2.
Czy to prawda, że T43 to ostatni model IBM, a potem juz lenovo Chiny?
Ergo: 43 ostatni naprawde wart zakupu [rynek wtorny]
3.
W sumie, to szukam z matryca wieksza niz 1024x..., zdaje sie, że wobec
tego  może byc tylko z okolic 1400x...
I koniecznie: _matowa_ .
Nie musi byc najnowszy model, ale co najmniej T43, może jakis nastepny,
ale  nie najnowsze, _zdecydowanie_ tnę koszt zakupu i az najnowszy nie
jest mi  potrzebny - więc co doradzicie?
dzieki.

wszystkim, ktorzy odpowiedzieli na moj post i tym, ktorzy może coś jeszcze dopiszą -  dziękuję.
wiedza już wieksza.

ktory z laptopów serii Tx ?