który z trzech?

Data: 2010-04-30 06:32:37
Autor: Xena
który z trzech?
Proszę Was o pomoc - potrzebuję zakupić telefon komórkowy. Wymagania mam takie:
- ma być z klapką (nie żaden wysuwany itp.)
- ma móc odtwarzać mp3
- dość dużo kontaktów możliwych do zapisania
- możliwość sensownej komunikacji z komputerem
- bluetooth

i teraz wymaganie mile widziane:
- przestawianie profili tymczasowo (większość nokii to ma, a nie wiem jak SE)
- czytanie kto dzwoni - przydatne w samochodzie przy zestawie głośnomówiącym - nie trzeba grzebać i szukać aparatu

Wybrałam potencjalne 3 modele:
- Nokia 371
- SE T707
- nokia 6600 flod.

O ile nokie pewnie spełniają te wymagania, to najbardziej odpowiada mi ten SE - mam obecnie Z610i i sobie bardzo chwalę - zwłaszcza w zakresie komunikacji z komputerem.
Ktoś posiada może ten apatar i jest w stani odpowiedzieć mi, czy spełnia moje dodatkowe wymogi?

A może ktoś poleci mi jakiś inny model (dostępny na allegro albo w jakiejs sprzedaży bez abonamentu), który będzie spełniał moje wymagania?

pozdrawiam Tatiana
--
Lepiej jest sto tez otrzeć jak jedną wycisnąć.
/Aleksander Fredro/

który z trzech?