który zawór wybrać i dlaczego

Data: 2010-08-30 12:22:25
Autor: bratPit[pr]
który zawór wybrać i dlaczego
Witam przyszedł czas i zawór egr definitywnie odszedł do krainy wiecznych łowów. Szukam nowego i natknąłem się na takie dwie aukcje

wybór pomiędzy droższym a tańszym a nie pomiędzy lepszym i gorszym ?

hmm szczerze? to żaden, zaślep EGRa zaślepką fabryczną lub zrobioną własnoręcznie, poszukaj aukcji z emulatorem EGRa i będziesz miał spokój a i koszty poniżej 100zł, wiem że to niepolityczne ale poddaję pod rozwagę,
a jeżeli chcesz kupić nowego EGRa to Delphi,

brat

który zawór wybrać i dlaczego