ktoś chce spróbować dachowania? namawianie do łamania przepisów?

Data: 2010-03-16 11:03:47
Autor: DoQ
ktoś chce spróbować dachowania? namawianie do łamania przepisów?
Rafał pisze:

Policja zamiast mandatu proponuje dachowanie w symulatorze.
Może nie wszyscy, ale ja bym z chęcią skorzystał - czy mam to więc odebrać jako namawianie do łamania przepisów?
Niestety mieszkam zbyt daleko, ale może ktoś z grupowiczów skorzysta i podzieli się wrażeniami?

Pomysl fajny... Ale wyliczanie piratów co "przed chwila jechali 77km/h" na 3 pasmowce jest troche smieszne...

Pozdrawiam
Paweł

ktoś chce spróbować dachowania? namawianie do łamania przepisów?