kto¶ co¶ o spalaniu pisał?

Data: 2011-10-26 09:21:27
Autor: Michal Jankowski
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

  MJ

Data: 2011-10-26 07:48:12
Autor: Mirek
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
On ¶ro, 26 paĽ 2011 09:21:27 in article news:<kjzsjmg9q14.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl>
Michal Jankowski wrote:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

W czarny pi±tek we Wrocławiu 21.11.2008 miałem 2 km/h i  > 50l/100km
http://wielun.biz/viewtopic.php?t=6644&start=0&sid=b7d25d539d692093fd4567de570a6e44

Data: 2011-10-26 10:03:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Hello Mirek,

Wednesday, October 26, 2011, 9:48:12 AM, you wrote:

[...]

Co Ty opowiadasz? Przecież we Wrocławiu nigdy skrzyżowania się nie
klinczuj± i nikt na zielonym nie stoi a na czerwonym nie jedzie.
Zapamiętaj to sobie, bo jak będziesz szerzył wrog± propagandę, to
spodziewaj się tu linczu.

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 08:43:03
Autor: Massai
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Michal Jankowski wrote:

Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

  MJ

Mój rekord to było 8 km w 4 godziny. Nawet nie było gdzie zjechać żeby
zaparkować. Ale spaliłem niewiele, bo głównie z wył±czonym silnikiem
stałem ;-)

Jacy¶ debile filmowcy uzyskali zgodę na zamknięcie pasa ruchu w tunelu
przy Dworcu Zachodnim (DC). No i zamknęli. Tyle że zgoda mówiła o
zamknięciu od 23:00, a oni się rozłożyli o 16:00...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-26 12:44:53
Autor: Chris
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Massai nabazgrał(a):

[...]

hehee  kiedy :)

ps. Moze jakie¶ piwko w jaki¶ pi±teczek :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2011-10-27 05:49:28
Autor: MadMan
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Dnia Wed, 26 Oct 2011 08:43:03 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Mój rekord to było 8 km w 4 godziny

Gratuluję, ja zaliczyłem Babi± Górę (wej¶cie i zej¶cie to ze 20 km) w
8h. Pieszo. Z duż± liczb± przerw. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-10-27 05:50:14
Autor: Massai
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
MadMan wrote:

Dnia Wed, 26 Oct 2011 08:43:03 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> Mój rekord to było 8 km w 4 godziny

Gratuluję, ja zaliczyłem Babi± Górę (wej¶cie i zej¶cie to ze 20 km) w
8h. Pieszo. Z duż± liczb± przerw.

Ano. Normalnie to jeżdżę tam rowerem w 15-20 minut, ale padało, i dla
kurde wygody postanowiłem pojechać samochodem.

Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie
samochodu zostawić - wszystkie miejsca do parkowania były już zajęte
przez tych co wczesniej zrezygnowali...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-27 19:25:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ktoś coś o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-27 07:50, Massai pisze:
Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie
samochodu zostawić - wszystkie miejsca do parkowania były już zajęte
przez tych co wczesniej zrezygnowali...

Trzeba było namówić współtowarzyszy postoju do zbojkotowania filmowców - odciąć im drogę wyjazdu przy użyciu kilkuset pojazdów, zgasić silniki, wysiąść, zamknąć, iść do domu. Czytaj: zrobić z okolicy jeden, wielki parking. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-27 20:35:22
Autor: Grejon
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-27 07:50, Massai pisze:
Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie

Trzeba było namówić współtowarzyszy postoju do zbojkotowania filmowców -
odci±ć im drogę wyjazdu przy użyciu kilkuset pojazdów, zgasić silniki,
wysi±¶ć, zamkn±ć, i¶ć do domu. Czytaj: zrobić z okolicy jeden, wielki
parking. ;)

Ja jednak my¶lę, że tu chodziło o ulicę w Warszawie :-P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-10-27 20:40:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ktoś coś o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-27 20:35, Grejon pisze:
[...]

Ja jednak myślę, że tu chodziło o ulicę w Warszawie :-P

A to cokolwiek zmienia? :>

Data: 2011-10-26 09:24:42
Autor: Andrzej Lawa
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 26.10.2011 09:21, Michal Jankowski pisze:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

Chcesz kupić skuter? ;)

Data: 2011-10-26 12:40:56
Autor: Chris
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Andrzej Lawa nabazgrał(a):

W dniu 26.10.2011 09:21, Michal Jankowski pisze:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.
Efekt:
5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km
Chcesz kupić skuter? ;)

Jaki i za ile :)

Data: 2011-10-26 13:15:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
ktoś coś o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-26 12:40, Chris pisze:

W dniu 26.10.2011 09:21, Michal Jankowski pisze:
Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.
Efekt:
5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km
Chcesz kupić skuter? ;)
Jaki i za ile :)

Piagio ZIPP 1700 PLN :)

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-26 13:36:22
Autor: Heraklit
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Był sobie taki dzień: 26 paĽdziernik (¶roda), gdy o godzinie 9:24
*Andrzej Lawa* naskrobał(a):

jechał na skuterze;)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-10-26 13:36:09

Data: 2011-10-26 09:30:31
Autor: Albercik
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 26.10.2011 09:21, Michal Jankowski pisze:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

   MJ

czyli jakie¶ 0,7 litra paliwa, ~5zł, więcej niż bilet na autobus.

p.s.
Czy kto¶ z PMSowiczów nosi się z zamiarem przeróbki samochodu na elektryczny?

Data: 2011-10-26 09:37:24
Autor: Tadeusz
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?

Użytkownik "Albercik" <> napisał w wiadomo¶ci ...

Czy kto¶ z PMSowiczów nosi się z zamiarem przeróbki samochodu na elektryczny?

Co się szczypiesz: b±dĽ pierwszy :)
A potem wyja¶nij tu na podstawie własnych do¶wiadczeń
dlaczego w polskich warunkach, zwłaszcza klimatycznych
zupełnie się to nie opłaca...

Data: 2011-10-26 00:44:52
Autor: Czarek Daniluk
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
On 26 PaĽ, 09:37, "Tadeusz" <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
> [...]

Co się szczypiesz: b±dĽ pierwszy :)
A potem wyja¶nij tu na podstawie własnych do¶wiadczeń
dlaczego w polskich warunkach, zwłaszcza klimatycznych

EEE tam, wiosna, lato, jesień zima może się opłacać ;) Nawet teraz
można jeszcze jeĽdzić bez ogrzewania.

Malara przerobić na elektrykę i tyle :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-26 09:59:40
Autor: Myjk
ktoś coś o spalaniu pisał?
Wed, 26 Oct 2011 09:37:24 +0200, Tadeusz
Co siÄ™ szczypiesz: bÄ…dĹş pierwszy :)
A potem wyjaśnij tu na podstawie własnych doświadczeń
dlaczego w polskich warunkach, zwłaszcza klimatycznych
zupełnie się to nie opłaca...

Jest coĹ› takiego jak Webasto (ew. Eberspacher). 4,2 kW piecyk po 20
minutach pracy, przy 8 stopniach powietrza na zewnÄ…trz, masz w samochodzie
20oC a jeszcze z 5 minut można ciepłym podmuchać bez pracy pieca. Zużycie
paliwa: 0,6L/h Pb/ON, przy czym odnoszę się tutaj do ogrzania około 3-5L
płynu z całego obiegu silnika spalinowego. Tzn. na podstawie doświadczeń z
mojego auta. Myślę, że w elektryku mogłoby być płynu zdecydowanie mniej, a
więc lepsza skuteczność grzania tudzież niższe koszty utrzymania ogrzania
kabiny.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-26 01:35:10
Autor: Czarek Daniluk
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
On 26 PaĽ, 09:59, Myjk <myj...@nospam.op.pl> wrote:
> [...]

> Co się szczypiesz: b±dĽ pierwszy :)
> A potem wyja¶nij tu na podstawie własnych do¶wiadczeń
> dlaczego w polskich warunkach, zwłaszcza klimatycznych

Jest co¶ takiego jak Webasto (ew. Eberspacher). 4,2 kW piecyk po 20
minutach pracy, przy 8 stopniach powietrza na zewn±trz, masz w samochodzie
20oC a jeszcze z 5 minut można ciepłym podmuchać bez pracy pieca. Zużycie
paliwa: 0,6L/h Pb/ON, przy czym odnoszę się tutaj do ogrzania około 3-5L
płynu z całego obiegu silnika spalinowego. Tzn. na podstawie do¶wiadczeń z
mojego auta. My¶lę, że w elektryku mogłoby być płynu zdecydowanie mniej, a
więc lepsza skuteczno¶ć grzania tudzież niższe koszty utrzymania ogrzania
kabiny.

Pytanie zasadnicze czy trzeba montować webasto wodne ?
Moim skromnym zdaniem wystarczy zamontować webasto powietrzne i po 2
minutach pracy takiego ustrojstwa będziesz się rozbierał do
podkoszulka, nie wierzysz zapytaj użytkowników na
pl.misc.samochody.garbusy ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-26 10:58:43
Autor: Myjk
ktoś coś o spalaniu pisał?
Wed, 26 Oct 2011 01:35:10 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
Pytanie zasadnicze czy trzeba montować webasto wodne ?
Moim skromnym zdaniem wystarczy zamontować webasto powietrzne

W sumie racja, jakoś się zbyt mocno zasugerowałem rozwiązaniem u mnie.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-26 18:49:15
Autor: wowa
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisał w wiadomo¶ci news:8a6d8594-fe35-4800-850f-47cc341389ffeb8g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

A jak zamiarujesz powietrzem zagrzać motor?
Wojtek

--
Taaa... Oczywi¶cie, s± lekarze, którzy
po¶więcaj± cały swój czas i wiedzę

Data: 2011-10-26 21:17:31
Autor: Czarek Daniluk
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-26 18:49, wowa pisze:

[...]

Elektryczny motor chcesz grzać ?? zauważ na co przeszła dyskusja ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-27 19:39:59
Autor: wowa
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomo¶ci news:j89mca$6j0$1news.onet.pl...

Elektryczny motor chcesz grzać ?? zauważ na co przeszła dyskusja ;)

Przeoczyło misię :)
Wojtek

Data: 2011-10-26 10:20:45
Autor: Tadeusz
ktoś coś o spalaniu pisał?

Użytkownik "Myjk" <> napisał w wiadomości ...

Jest coĹ› takiego jak Webasto

ogrzewanie to pikuś :) choć jak szukamy oszczędności
to bardzo jestem ciekaw kiedy montaĹĽ webasto
za Ĺ‚adne parÄ™ tysiakĂłw siÄ™ zwrĂłci? :)
a tym bardziej zacznie na siebie zarabiać? :)

Chodzi mi głównie o ogólną sprawność akumulatorów
w chłodzie lub zimnie (powiedzmy w Suwałkach czy Zakopanem),
koszty Ĺ‚adowania i ich wymiany a najbardziej o sam
komfort użytkowania, gdy masz się cały czas zastanawiać
kiedy elektrobryka zdechnie i czy dojedziesz tam gdzie pilnie
potrzebujesz dotrzeć

Data: 2011-10-26 11:07:18
Autor: Myjk
ktoś coś o spalaniu pisał?
Wed, 26 Oct 2011 10:20:45 +0200, Tadeusz
ogrzewanie to pikuś :) choć jak szukamy oszczędności

Wg mnie najwaĹĽniejsza rzecz ze wszsytkich.
Co to za przyjemność jechać tanio ze szronem na szybach i -5 w kabinie. :)

to bardzo jestem ciekaw kiedy montaĹĽ webasto
za Ĺ‚adne parÄ™ tysiakĂłw siÄ™ zwrĂłci? :)
a tym bardziej zacznie na siebie zarabiać? :)

Pewnie podobnie jak obecnie instalacja LPG. Webasto można zamknąć w 3-4 kzł
w normalnym trybie dogrzewacza jazdy, a w 5-6 kzł ze zdalnym, oryginalnym
uruchamianiem postojowym (można też telestart zrobić po GSM za 200 zł). Tu
piszę oczywiście o nowych częściach, bo z używańców można sklecić taniej.

Chodzi mi głównie o ogólną sprawność akumulatorów
w chłodzie lub zimnie (powiedzmy w Suwałkach czy Zakopanem) [...]

To fakt. Garaż z temperaturą średnią powyżej zera (o ile o to stosunkowo
łatwo w domu, to już całkiem niełatwo w pracy) i gruba izolacja termiczna
(najlepiej z ogrzewaniem ich podczas jazdy z wyĹĽej wymienionego webasto) na
baterie bezwzględnie wymagana. Ogólnie niezły projekt trza by opracować. :(

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-26 11:48:23
Autor: DJ
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
ogrzewanie to piku¶ :) choć jak szukamy oszczędno¶ci

Wg mnie najważniejsza rzecz ze wszsytkich.
Co to za przyjemno¶ć jechać tanio ze szronem
na szybach i -5 w kabinie. :)

Wlasnie ogrzewanie w samochodach elektrycznych to pikus, bo mozna to zalatwic chocby wlasnie montujac webasto, ktore przy cenach samochodow elektrycznych stanowi znikomy koszt.

Najciekawsze jest to, ze prawie wszystkim zwolennikom samochodow elektrycznych sie wydaje, ze energia elektryczna jest niemal darmowa. Tymczasem jest to najdrozsza energia, a bedzie jeszcze drozsza po uwolnieniu jej cen. Dla niezorientowanych dodam, ze jej ceny do tej pory sa regulowane urzedowo. Jakos nikt sie nie zastanowi dlaczego np. domy ogrzewa sie podobnymi paliwami jak zasila samochody czyli np. gazem ziemnym (CNG), propan-butan (LPG) czy olejem grzewczym (ON), a energia elektryczna stanowi w ogrzewaniu znikomy udzial mimo, ze instalacja grzewcza jest bardzo tania i nie ma problemow takich jak w samochodach. Probuje sie na sile mimo powaznych problemow chocby z zasiegiem, czasem ladowania akumulatorow wprowadzac cos czego ze wzgledu na nieoplacalnosc nie stosuje sie tam, gdzie nie ma zadnych tego typu przeszkod.

Oczywiscie probuje sie pokazac, ze niby naped elektryczny jest tanszy. Tylko, ze samochody elektryczne maja takie osiagi, ze mozna zamontowac malutki silnik benzynowy czy diesla, ktory zapewni takie osiagi przy mniejszych kosztach niz naped elektryczny. Latwo to zreszta policzyc. Nie bede tu tego robil, bo zaraz ktos napisze, ze u niego 1 kWh energii kosztuje 2 grosze mniej, a przyjeta moc do obliczen jest wg niego o 1 kW za duza.

Wiec moim zdaniem samochody elektryczne sa totalnie nieoplacalne, a przy ich obecnych cenach kupno w przypadku bardzo bogatego czlowieka to ekstrawagancja, a w przypadku mniej bogatego to glupota. Nawet jak ceny beda porownywalne z odpowiednikami z silnikami spalinowymi to i tak nie bedzie to sensowne ze wzgledu na porownywalne koszty i spore ograniczenia.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-10-26 12:20:01
Autor: Ukaniu
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j88l0s$40f$1news.onet.pl...
[...]

Pytanie jak± sprawno¶ć osiaga się przetwarzaj±c energię
- elektryczn± na napędow±
- w posatci paliwa płynnego w napędow±
Po tym trzeba by policzyć jaki będzie koszt 1 J (w postaci pracy mechanicznej)  z jednego i z drugiego "paliwa" dla przeciętnego użytkownika.
Na samym końcu trzeba pamiętać, że pr±d produkuje się w elektrowni węglowej albo na mazut itd. itp. I suma sumarum łańcuch realnie zaczyna się na paliwie kopalnianym.
--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2011-10-28 12:40:37
Autor: Jaroslaw Berezowski
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Dnia Wed, 26 Oct 2011 10:20:45 +0200, Tadeusz napisał(a):

ogrzewanie to pikuĹ› :)
To w EV jedna z powaĹĽniejszych spraw.

choć jak szukamy oszczędności to bardzo jestem
ciekaw kiedy montaĹĽ webasto za Ĺ‚adne parÄ™ tysiakĂłw siÄ™ zwrĂłci? :) a tym
bardziej zacznie na siebie zarabiać? :)
Jeżeli w alternatywie masz zwiększenie pakietu aku dla potrzeb grzewczych o jakieś 10000 zeta to się na starcie już zwraca :)

Chodzi mi głównie o ogólną sprawność akumulatorów w chłodzie lub zimnie
(powiedzmy w Suwałkach czy Zakopanem)
Li-iony dajÄ… radÄ™.

, koszty Ĺ‚adowania
Najlepiej nocÄ…, w nocnej taryfie. Ile to popatrz w cennik prÄ…du.

i ich wymiany
LiFePO4 prawdopodobnie starczą ci na cała żywotność samochodu.

najbardziej o sam komfort użytkowania, gdy masz się cały czas
zastanawiać kiedy elektrobryka zdechnie i czy dojedziesz tam gdzie
pilnie potrzebujesz dotrzeć
Kwestia jak zamierzasz jej używać - to dupowóz do miasta do maks 100-130km dziennie, tzw. commuter.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-10-26 10:14:43
Autor: Lisciasty
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
On 26 PaĽ, 09:30, Albercik <nie.wysylaj.tu.poc...@gazeta.pl> wrote:
p.s.
Czy kto¶ z PMSowiczów nosi się z zamiarem przeróbki samochodu na
elektryczny?

Nosi się i kończy ale dzieci przeszkadzaj±.

L.

Data: 2011-10-26 12:22:23
Autor: Michal Jankowski
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> writes:

czyli jakie¶ 0,7 litra paliwa, ~5zł, więcej niż bilet na autobus.

Gdzie jest paliwo po 7 zł?

W dwie osoby jechalim. ¦my. Ale i tak rozważam przesiadkę na
autobusy... Ale one też w tym korku stały.

  MJ

Data: 2011-10-26 09:50:09
Autor: DJ
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

Ale chwalisz sie, ze tak malo czy zalisz, ze tak duzo?

Ja jezdze czesto parokilometrowe odcinki bez korkow, ale za to zwykle z nierozgrzanym silnikiem i bym sie cieszyl, gdybym sie miescil w 20 l/100 km.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-10-26 11:31:22
Autor: DoQ
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 26-10-2011 09:21, Michal Jankowski pisze:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.
5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

"Zwiedzanie kilku miejsc na Pradze, przeprawa przez most ¦l±sko D±browski (jeszcze) w godzinach szczytu, przejazd przez Centrum tu i ówdzie - ¶rednia 20,1l/100 ;>

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 11:56:36
Autor: Rychu
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-26 09:21, Michal Jankowski pisze:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.
Efekt:
5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

....dobra, ale przejedziesz kolejne 95 km ze spalaniem powiedzmy
8l/100km i jakie będziesz miał ¶rednie? 8,3 l/100 km

To jest jeden z głównych argumentów przeciwko kapelusznikom,
którzy nie wciskaj± gazu do końca podczas wyprzedzania pod pretekstem
oszczędzania paliwa. Jak się jedzie 100 km i się wyprzedzi po drodze
4 tiry, to nawet jak chwilowe spalanie w tym momencie będzie na
poziomie 40 l/100 km, to i tak jest to pomijalne na całej trasie.

PS. Chyba, że to Twoja cała trasa i tak 5km w jedn± i 5km w drug±.
To może lepiej się przesi±¶ć na skuter/autobus/rower?

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-10-26 12:29:44
Autor: Michal Jankowski
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Rychu <ryszard@activTRZY.pl> writes:

PS. Chyba, że to Twoja cała trasa i tak 5km w jedn± i 5km w drug±.
To może lepiej się przesi±¶ć na skuter/autobus/rower?

No wła¶nie niestety cała. Na metro/sbahn/tramwaj bym się przesiadł bez
wahania, ale nie jeżdż± na tej trasie, a autobusy stoj± w większo¶ci
tych samych korków...

  MJ

Data: 2011-10-26 22:51:35
Autor: Rychu
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-26 12:29, Michal Jankowski pisze:
[...]

No to jak cała trasa, to też nie ma co płakać. Przy takim przebiegu
spalania specjalnie nie ma co liczyć, bo i tak pewnie jego koszt
jest dużo mniejszy niż koszt eksploatacji. :) Ogólnie to wsiadaj
na rower od marca do paĽdziernika, a w pozostałe miesi±ce bierz
taryfę... i tak będzie taniej, a do tego przyjemniej :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-10-27 11:17:59
Autor: kkk
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
On 26 PaĽ, 09:21, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

niskie spalanie, pozazdro¶cić.....

Data: 2011-10-27 14:56:49
Autor: ptoki
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
On Oct 26, 9:21 am, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

No to cie troche pociesze. Dzis, okopowa - janki (w sumie to tylko do
tego budowanego wiaduktu) 12,5l/100km i jakies 2h.
Ale pojechalem dalej i w kozieglowach mialem juz tylko 4,6l/100km.

We wtorek trasa slask-wawa w nocy 4h i 4,0l/100km.

focus z "ry¶iem"

kto¶ co¶ o spalaniu pisał?