kto¶ co¶ o spalaniu pisał?

Data: 2011-10-26 08:43:03
Autor: Massai
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Michal Jankowski wrote:

Tu korek, tam korek, potem ¶wiatła zepsute i megakorek.

Efekt:

5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

  MJ

Mój rekord to było 8 km w 4 godziny. Nawet nie było gdzie zjechać żeby
zaparkować. Ale spaliłem niewiele, bo głównie z wył±czonym silnikiem
stałem ;-)

Jacy¶ debile filmowcy uzyskali zgodę na zamknięcie pasa ruchu w tunelu
przy Dworcu Zachodnim (DC). No i zamknęli. Tyle że zgoda mówiła o
zamknięciu od 23:00, a oni się rozłożyli o 16:00...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-26 12:44:53
Autor: Chris
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Massai nabazgrał(a):

[...]

hehee  kiedy :)

ps. Moze jakie¶ piwko w jaki¶ pi±teczek :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2011-10-27 05:49:28
Autor: MadMan
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
Dnia Wed, 26 Oct 2011 08:43:03 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Mój rekord to było 8 km w 4 godziny

Gratuluję, ja zaliczyłem Babi± Górę (wej¶cie i zej¶cie to ze 20 km) w
8h. Pieszo. Z duż± liczb± przerw. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-10-27 05:50:14
Autor: Massai
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
MadMan wrote:

Dnia Wed, 26 Oct 2011 08:43:03 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> Mój rekord to było 8 km w 4 godziny

Gratuluję, ja zaliczyłem Babi± Górę (wej¶cie i zej¶cie to ze 20 km) w
8h. Pieszo. Z duż± liczb± przerw.

Ano. Normalnie to jeżdżę tam rowerem w 15-20 minut, ale padało, i dla
kurde wygody postanowiłem pojechać samochodem.

Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie
samochodu zostawić - wszystkie miejsca do parkowania były już zajęte
przez tych co wczesniej zrezygnowali...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-27 19:25:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ktoś coś o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-27 07:50, Massai pisze:
Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie
samochodu zostawić - wszystkie miejsca do parkowania były już zajęte
przez tych co wczesniej zrezygnowali...

Trzeba było namówić współtowarzyszy postoju do zbojkotowania filmowców - odciąć im drogę wyjazdu przy użyciu kilkuset pojazdów, zgasić silniki, wysiąść, zamknąć, iść do domu. Czytaj: zrobić z okolicy jeden, wielki parking. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-27 20:35:22
Autor: Grejon
kto¶ co¶ o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-27 07:50, Massai pisze:
Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie

Trzeba było namówić współtowarzyszy postoju do zbojkotowania filmowców -
odci±ć im drogę wyjazdu przy użyciu kilkuset pojazdów, zgasić silniki,
wysi±¶ć, zamkn±ć, i¶ć do domu. Czytaj: zrobić z okolicy jeden, wielki
parking. ;)

Ja jednak my¶lę, że tu chodziło o ulicę w Warszawie :-P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-10-27 20:40:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ktoś coś o spalaniu pisał?
W dniu 2011-10-27 20:35, Grejon pisze:
[...]

Ja jednak myślę, że tu chodziło o ulicę w Warszawie :-P

A to cokolwiek zmienia? :>