ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?

Data: 2011-10-05 19:17:15
Autor: adam
ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?

 Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.
Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co faktycznie mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko bajkopisarskie umiejętności.

Witam,
Doswiadczenia z jazdy nie mam, ale nie tak dawno trafilem na jakis artykul dotyczacy opon bieznikowanych. Po testach okazalo sie ze lepsze sa uzywane nawet najtansze niz nalewki.
Pzdr
Adam

ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?