ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?

Data: 2011-10-05 20:11:22
Autor: Voytek
ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.

Poruszałem się zima autem z oponami Markgum bieżnik MK790 (rozmiar 195/60). Na śniegu/błocie pośniegowym/lodzie poruszając się z prędkościami "normalnymi" sprawują się poprawnie. Na suchym asfalcie jest w miarę ok, na mokrym jest tragicznie. Biorąc pod uwagę, że chcesz je w mniejszym aucie z mniejsza mocą - IMHO będą w zupełności wystarczające.
--
Voytek

ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?