ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?

Data: 2011-10-05 21:00:40
Autor: stabillo
ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:j6i308$19c$1inews.gazeta.pl...
Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego, kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.
Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co faktycznie mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko bajkopisarskie umiejętności.

ja jezdze 4ty sezon na zimowkach , PROFIL 14/175 , jezdze wolno i zapewniaja mi lepsza przyczepnosc w zimie , niz letnie KUMHO 15/195 nowiutkie na mokrej jezdni w czasie lata... Jesli masz w dupie szpan, wyscigi i chodzi Ci tylko o ekonomie , to jest to dobry wybor. Jedyne co mnie zdziwilo to odwazniki 40 gram na felgach podczas wywazania...

ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?