ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?

Data: 2011-10-05 22:23:15
Autor: Nex@pl
ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.
Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co
faktycznie mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko
bajkopisarskie umiejętności.

ps. tylko prosze nie wracajmy do PRLu a rozmawiajmy o dzisiejszych oponach.

Miałem w MB Vito, przy prędkości 140km/h spadł bieżnik. Wniosek wyciągnij sam :)

Data: 2011-10-07 19:00:12
Autor: Nex@pl
ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
W dniu 2011-10-07 10:24, s2k pisze: