ktoś już widział Piranię 3D?

Data: 2010-10-09 05:04:18
Autor: PB
ktoś już widział Piranię 3D?
mam ochotę iść do kina na totalnie głupi film, żeby się totalnie
zrelaksować i poddać aż do ogłupienia masażowi mózgu, a zarazem
zobaczyć coś ciekawego :) :)_. Czy ten film będzie dobrym wyborem? :)

Data: 2010-10-09 13:20:46
Autor: rs
ktoś już widział Piranię 3D?
On Sat, 9 Oct 2010 05:04:18 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

mam ochotę iść do kina na totalnie głupi film, żeby się totalnie
zrelaksować i poddać aż do ogłupienia masażowi mózgu, a zarazem
zobaczyć coś ciekawego :) :)_. Czy ten film będzie dobrym wyborem? :)

zwykly shocker jakich wiele. troche ironi z gatunku. sporo klisz. nie
ogladalem w 3D,  ale po ujeciach sadze, ze ten efekt nie jest za
bardzo naduzywany. sam film nic specjalnego, choc czasu nie uwazam za
stracony. wiedzialem w co sie pakuje.  <rs>

Data: 2010-10-09 23:24:01
Autor: Habeck Colibretto
ktoś już widział Piranię 3D?
Dnia 09.10.2010, o godzinie 14.04.18, na pl.rec.film, PB napisał(a):

mam ochotę iść do kina na totalnie głupi film, żeby się totalnie
zrelaksować i poddać aż do ogłupienia masażowi mózgu, a zarazem
zobaczyć coś ciekawego :) :)_. Czy ten film będzie dobrym wyborem? :)

Jeżeli podejdziesz do tego jak do komedii, to da się obejrzeć. W innym
przypadku nawet nie tykaj. Dużo dup, cycków, kretyńskiego humoru i krwi.
Nie dałbym więcej niż 3-4/10. Po piwie i z kumplami może koło 5.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-10-09 22:32:30
Autor: PB
ktoś już widział Piranię 3D?
On 9 Paź, 23:24, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Dużo dup, cycków, kretyńskiego humoru i krwi.

jadę po bilet :) :) :)

Data: 2010-10-10 09:03:24
Autor: Street Fighter
ktoś już widział Piranię 3D?
Użytkownik PB napisał:
On 9 Paź, 23:24, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Dużo dup, cycków, kretyńskiego humoru i krwi.

jadę po bilet :) :) :)

:D:D:D

a ja kuie na dvd/br :)

Data: 2010-10-12 15:55:48
Autor: Maciej Bojko
ktoś już widział Piranię 3D?
On Sat, 9 Oct 2010 23:24:01 +0200, Habeck Colibretto
<habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Uff, dzięki za ostrzeżenie. Już miałem iść do kina, bo myślałem, że to
film w stylu "Tam, gdzie rosną poziomki", na szczęście mnie
wyprowadziłeś z błędu.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-10-12 20:56:49
Autor: Habeck Colibretto
ktoś już widział Piranię 3D?

Ju łelkam.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-10-10 18:31:29
Autor: Jester
ktoś już widział Piranię 3D?
On 10-10-09 14:04, PB wrote:
mam ochotę iść do kina na totalnie głupi film, żeby się totalnie
zrelaksować i poddać aż do ogłupienia masażowi mózgu, a zarazem
zobaczyć coś ciekawego :) :)_. Czy ten film będzie dobrym wyborem? :)

Nie będzie, bo scen, w których to 3D będzie faktycznie widoczne są ze 3 minuty w sumie.

Data: 2010-10-11 05:16:14
Autor: PB
ktoś już widział Piranię 3D?
On 10 Paź, 18:31, Jester <jes...@toya.net.pl> wrote:
On 10-10-09 14:04, PB wrote:

> [...]
> zobaczyć coś ciekawego :) :)_. Czy ten film będzie dobrym wyborem? :)

Nie będzie, bo scen, w których to 3D będzie faktycznie widoczne są ze 3

potwierdzam, wczoraj byłem :).

Poza żartami obsadowymi w rodzaju Dreyfussa i Lloyda - nic, o czym
warto byłoby wspomnieć. Aha - biusty i tyłki faktycznie zgrabne, choć
chyba nie 3D :) :).

Data: 2010-10-18 19:46:32
Autor: Himera
ktoś już widział Piranię 3D?
ja choc odporna jestem na krew i fruwajace flaki to bylo tego za duzo...

--
Live and let Live.