ktoś już widział Piranię 3D?

Data: 2010-10-10 18:31:29
Autor: Jester
ktoś już widział Piranię 3D?
On 10-10-09 14:04, PB wrote:
mam ochotę iść do kina na totalnie głupi film, żeby się totalnie
zrelaksować i poddać aż do ogłupienia masażowi mózgu, a zarazem
zobaczyć coś ciekawego :) :)_. Czy ten film będzie dobrym wyborem? :)

Nie będzie, bo scen, w których to 3D będzie faktycznie widoczne są ze 3 minuty w sumie.

Data: 2010-10-11 05:16:14
Autor: PB
ktoś już widział Piranię 3D?
On 10 Paź, 18:31, Jester <jes...@toya.net.pl> wrote:
On 10-10-09 14:04, PB wrote:

> [...]
> zobaczyć coś ciekawego :) :)_. Czy ten film będzie dobrym wyborem? :)

Nie będzie, bo scen, w których to 3D będzie faktycznie widoczne są ze 3

potwierdzam, wczoraj byłem :).

Poza żartami obsadowymi w rodzaju Dreyfussa i Lloyda - nic, o czym
warto byłoby wspomnieć. Aha - biusty i tyłki faktycznie zgrabne, choć
chyba nie 3D :) :).

ktoś już widział Piranię 3D?