ktos ma czas niech sobie pooglada

Data: 2009-09-03 21:42:19
Autor: Bruner
ktos ma czas niech sobie pooglada
szukalem migawek na youtube ze spotkania Putin - Tusk, mila sympatyczna atmosfera na poziomie oboje panowie caly czas usmiechnieci i na luzie, Putin mowi o Polakach jako braciach w swoim przemowieniu. Na wszystkich migawkach z ich spotkan Putin zawsze wyciaga pierwszy reke i tak trzymac, co tu sobie do gardla skakac i w jakim celu. Na partnerstwie handlowym z Rosja tylko mozemy zyskac, juz nie mowiac ze kiedys mozemy wspolnie napasc na Ukraine i Biolorus i podzielic po polowie. Tak jak teraz wspolnie z USA napadlismy na Irak.

Wpuscie tu jakas mende Kaczora, narobi zaraz wstydu, zaraz zacznie pierdolic a marytologii narodu polskiego, nie wie po co Putin do Polski przyjechal.

http://www.youtube.com/watch?v=gPIufdInJS0&feature=related

Data: 2009-09-04 06:06:14
Autor: awe
ktos ma czas niech sobie pooglada
Gosciu ja nie mam nic przeciwko Rosji, ale na interesy z Rosja to trzeba jeszcze dlugo poczekac az sie ucywilizuje. Jesli natomiast chcialbys sam tam robic interesy to uwazaj na rece czy glowe bo ci rozczlonkuja i tak sie skoncza twoje wyobrazenia o Rosji
awe

Data: 2009-09-04 08:08:35
Autor: jadrys
awe pisze:
[...]

awe, mówisz to tak jakby Rosji na nas zależało,  a my  jesteśmy kapryśną panną, która mówi - _nie _.  A to waśnie Polsce powinno zależeć na interesach z Rosją. __

Data: 2009-09-04 09:45:13
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7qat8$ett$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

Bartoszewski ci powiedzial ze jestesmy stara panna na wydaniu? Nie sluchaj go to idiota
awe

Data: 2009-09-04 11:40:55
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Jaki Bartoszewski? Choć dość lubię tego starego dziadygę, to jednak nie stosuje się do tego co mówi.

ktos ma czas niech sobie pooglada