ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tus ku?

Data: 2009-07-29 09:30:14
Autor:
ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tus ku?
On Tue, 28 Jul 2009 21:20:50 +0200, Kudłaty Konservateesta
<observer@vp.pl> wrote:

Czy może mi to ktoś przetłumaczyć? Znalazłem to w internecie, jak szukałem co o naszym wspaniałym premierze a przyszłym prezydencie pisze zachód, bo to co mówi zachód jest najważniejsze a nie ciemnogród z radyja. kochamy premiera!

http://donald.tusk.mediafetcher.com/news/top_stories/worldrecord.php

 coz, jest po prostu lepszy niz yaroslaw. ten nigdy nie mial...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tus ku?