kto¶ mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?

Data: 2009-07-28 21:20:50
Autor: Kudłaty Konservateesta
kto¶ mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?
Czy może mi to kto¶ przetłumaczyć? Znalazłem to w internecie, jak szukałem co o naszym wspaniałym premierze a przyszłym prezydencie pisze zachód, bo to co mówi zachód jest najważniejsze a nie ciemnogród z radyja. kochamy premiera!

http://donald.tusk.mediafetcher.com/news/top_stories/worldrecord.php

Data: 2009-07-28 16:57:33
Autor: Pistacjusz
On 28 Lip, 21:20, Kudłaty Konservateesta <obser...@vp.pl> wrote:
[...]

Nie ¶miej się, wreszcie ma sukces.

Data: 2009-07-28 23:35:34
Autor: szufla
kto¶ mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?

Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <observer@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4nj2m$7ip$1news.onet.pl...
[...]

Trzeba to podeslac do TVNu albo GW, moze porusza problem :)

sz.

Data: 2009-07-28 23:55:30
Autor: MH
[...]

Ano pisz± , że jest rekordzist± ¶wiata. Hohoho takich wyników to nie osi±gałem
nawet w czasach mojej extremalnej ¶wietno¶ci..  A co pisz± w tym temacie o
braciach ??  No chyba nic.. Bo nie ma o czym ..

MH

Data: 2009-07-29 07:47:01
Autor: Piotr
kto¶ mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?
Dnia Tue, 28 Jul 2009 21:20:50 +0200, Kudłaty Konservateesta
napisał(a):

http://donald.tusk.mediafetcher.com/news/top_stories/worldrecord.php

To i pianę bić umie.
Piotr

Data: 2009-07-29 09:30:13
Autor:

napisał(a):

> http://donald.tusk.mediafetcher.com/news/top_stories/worldrecord.php

To i pianę bić umie.
Piotr

 czego nie mozna powiedziec o yaroslawie.  staral sie przez 2 lata i kicha. musial abdykowac.
 abmicje przerastaja tego 60-cio letniego kawalera.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-07-29 09:43:12
Autor: Piotr
Dnia Wed, 29 Jul 2009 09:30:13 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

czego nie mozna powiedziec o yaroslawie.  staral sie przez 2 lata i kicha. musial abdykowac.
 abmicje przerastaja tego 60-cio letniego kawalera.

Ty jak pies Pawłowa hesku, ktoś powie Tusk a ty się ślinisz na kaczkę,
he, he.
Piotr

Data: 2009-07-29 12:57:36
Autor:
On Wed, 29 Jul 2009 09:43:12 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  abmicje przerastaja tego 60-cio letniego kawalera.

Ty jak pies Pawłowa hesku, ktoś powie Tusk a ty się ślinisz na kaczkę,

 ja powiem: kaczka, a ty sruuu i podnosisz noge ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-07-29 13:39:51
Autor: Piotr
Dnia Wed, 29 Jul 2009 12:57:36 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

 ja powiem: kaczka, a ty sruuu i podnosisz noge ;o)))

Hm, no tak... NogÄ™, mĂłwisz...
Wszyscy w domu?
Piotr

Data: 2009-07-29 14:49:58
Autor:
On Wed, 29 Jul 2009 13:39:51 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Wed, 29 Jul 2009 12:57:36 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

>  ja powiem: kaczka, a ty sruuu i podnosisz noge ;o)))

> [...]

 dobrze wiesz, ze ze mna nie masz szans ;o))))

Data: 2009-07-29 16:16:36
Autor: Piotr
Dnia Wed, 29 Jul 2009 14:49:58 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

dobrze wiesz, ze ze mna nie masz szans ;o))))

No, z tobą hesku, to nawet zegar z kukułką nie ma szans.
Piotr

Data: 2009-07-30 14:03:35
Autor:
On Wed, 29 Jul 2009 16:16:36 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> dobrze wiesz, ze ze mna nie masz szans ;o))))
No, z tob± hesku, to nawet zegar z kukułk± nie ma szans.
Piotr

 sam widzisz, ze sporo jeszcze przed toba.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-07-30 15:14:53
Autor: Piotr
Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:03:35 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

 sam widzisz, ze sporo jeszcze przed toba.

Z powyższego wywnioskowałeś...? Hm, to rzeczywiście sporo, ale nie przedemną.
Piotr

Data: 2009-07-29 09:30:14
Autor:
kto¶ mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tus ku?
On Tue, 28 Jul 2009 21:20:50 +0200, Kudłaty Konservateesta
<observer@vp.pl> wrote:

[...]

 coz, jest po prostu lepszy niz yaroslaw. ten nigdy nie mial...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-07-29 09:58:52
Autor: matusm
[...]

Taki chwyt z cyklu "Prawdziwego mezczyzne poznaje sie po tym jak konczy"
sbecka falszywka,licza na to ze wielokrotnie powtarzana fikcja
stanie sie prawda,do tego wreszcie PO wykaze sie ze cos moze a i tak,,,,

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

kto¶ mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?