ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?

Data: 2009-07-28 23:55:30
Autor: MH
ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?
Czy może mi to ktoś przetłumaczyć? Znalazłem to w internecie, jak szukałem co o naszym wspaniałym premierze a przyszłym prezydencie pisze zachód, bo to co mówi zachód jest najważniejsze a nie ciemnogród z radyja. kochamy premiera!

http://donald.tusk.mediafetcher.com/news/top_stories/worldrecord.php

Ano piszą , że jest rekordzistą świata. Hohoho takich wyników to nie osiągałem
nawet w czasach mojej extremalnej świetności..  A co piszą w tym temacie o
braciach ??  No chyba nic.. Bo nie ma o czym ..

MH

--

ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?