ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?

Data: 2009-07-29 09:58:52
Autor: matusm
ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?

Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <observer@vp.pl> napisał w wiadomości news:h4nj2m$7ip$1news.onet.pl...
Czy może mi to ktoś przetłumaczyć? Znalazłem to w internecie, jak szukałem co o naszym wspaniałym premierze a przyszłym prezydencie pisze zachód, bo to co mówi zachód jest najważniejsze a nie ciemnogród z radyja. kochamy premiera!

http://donald.tusk.mediafetcher.com/news/top_stories/worldrecord.php

Taki chwyt z cyklu "Prawdziwego mezczyzne poznaje sie po tym jak konczy"
sbecka falszywka,licza na to ze wielokrotnie powtarzana fikcja
stanie sie prawda,do tego wreszcie PO wykaze sie ze cos moze a i tak,,,,

Pozdrowienia
matusm

ktoś mi to przetłumaczy? co pisze zachód o tusku?