ktoś miał przyjemność z korbami race face deus?

Data: 2009-02-22 19:14:57
Autor: mariuszmo
ktoś miał przyjemność z korbami race face deus?
o, takie jak tu:

http://www.pinkbike.com/news/raceface-deus-brett-tippie-interbike-2008.html

chce kupić korby ale nie chce shimano, działają dobrze jak każde shimano jak warunki są dobre a napęd nowy, warunki nie zawsze są idealne a napęd jest nowy tylko przez chwilę, później często jest to na zasadzie loterii, już wciągnie łańcuch pomiędzy korby a widełki czy nie.
O koronkach race face słyszałem dużo dobrego, a teraz mam okazje kupić nowe deusy w bardzo przyzwoitej cenie z topowymi koronkami, tyko właśnie zastanawiam się czy ramiona wytrzymają dość ostrą jazdę w terenie przy moich 90 kg , w końcu to dość wylajtowana korba 850g całość.

Nie było by problemu gdybym miał brać ATLAS AM, ramiona mocniejsze tylko tu akurat cena też jest mociejsza bo nie ma tzw okazji :(

Data: 2009-02-22 19:46:34
Autor: kosik

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:gns57m$leo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nie było by problemu gdybym miał brać ATLAS AM, ramiona mocniejsze >tylko tu akurat cena też jest mociejsza bo nie ma tzw okazji :(

To może Evolve XC? Sporo tego się trafia i sporo tańsza od Deusa. Sam używam i nie narzekam. Co do Deusa to kumple się na nich ścigają w XC - naprawde spore przebiegi w trudnym terenie i dąja rade te korby. Ale widziałem też już Deusa z obluzowaną osią. Wprawdzie po skręceniu całosci nie było czuć luzu, ale jednak lampka ostrzegawcza sie zapaliła :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-22 21:08:17
Autor: mariuszmo

Użytkownik "kosik" <kosik77@interiabezsyfu.pl> napisał w wiadomości news:gns6i7$rr6$1news.onet.pl...

[...]

tu akurat mam możliwość wzięcia deusa niewiele drożej niż evolve a ma lepsze koronki, które przy regularnych wymianach łańcuchów powinny pociagnąć bardzo długo.
Gdzie widziałeś obluzowaną oś? od strony koronek na wielowypuscie złapały luz czy przy sztywnym łączeniu lewej korby z osią?

Data: 2009-02-23 00:41:15
Autor: kosik

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:gnsbtn$1tj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gdzie widziałeś obluzowaną oś? od strony koronek na wielowypuscie złapały luz czy przy sztywnym łączeniu lewej korby z osią?

Właśnie przy tym sztywnym połaczeniu z osią. Korba była kupiona na allegro. Wyglądała nieźle ale mogła mieć ciężką przeszłość - więc nie jest to zbyt miarodajne.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-25 23:40:20
Autor: Rado bladteth Rzeznicki
On 22/02/2009 18:14, mariuszmo wrote:

http://www.pinkbike.com/news/raceface-deus-brett-tippie-interbike-2008.html

X-type wymaga ok. 65 Nm, podczas gdy stary ISIS 55 Nm. Taki moment jest
niemożliwy do osiągnięcia w sposób, który pokazuje ignorant techniczny
na tym filmiku.

Kolejny rok i kolejna zmiana systemu mocowania, tym razem do tyłu. To
najlepiej prezentuje tzw. "postęp" w przemyśle rowerowym.

--
Pozdrawiam!
Rado bladteth Rzeźnicki

Data: 2009-02-26 07:09:02
Autor: Adam Kadlubek
On 26 Lut, 00:40, Rado bladteth Rzeznicki <r...@poszta.onet.pl> wrote:
> [...]

Kolejny rok i kolejna zmiana systemu mocowania, tym razem do tyłu. To
najlepiej prezentuje tzw. "postęp" w przemyśle rowerowym.

Możesz szerzej? Bo o ile sam jestem miłośnikiem kwadratu, to następne
korby (za jakieś 3-4 lata) to pewno będą jakimś zewnętrzym standardem
(osobiście jestem zauroczony truvativem Howitzerem).

Adam Kadłubek

ktoś miał przyjemność z korbami race face deus?