ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium

Data: 2014-08-06 15:00:03
Autor: az.anonim
ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
W dniu środa, 6 sierpnia 2014 23:55:25 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:

Czy miał ktoś z Was podobnie przykre doświadczenia? Jakie są szanse odzyskania pieniędzy?

Drugi powód dla którego o tym piszę to fakt, że przede mną w banku kobieta zgłaszała podobną sprawę: 8 nieautoryzowanych transakcji.

W oddziale banku twierdzą, że wcześniej nie mięli takich sytuacji. Więc może to jakaś grubsza akcją dotycząca klientów Millennium?

Data: 2014-08-07 00:59:06
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "az.anonim" <marek.horst@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3ceb0ef-21f6-4c23-b5f3-edd2b788dc81googlegroups.com...

[...]

Skoro w tym samym banku w krótkim odstępie czasu dwóch klientów przyszło z problemem, to sądzę, że dotyczy on Twojego miasta albo okolic. Albo była nakładka, albo ktoś zczytuje dane. Z jakiego miasta jesteś? Moze być odpowiedź na priv.

ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium